In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

@Kim, jammer van je witte test. Ik ben benieuwd wat de ha zegt. Bij mij vond hij mijn cyclus wel prima.. nou ik dus niet;)
    Tempen doe ik elke ochtend zelfde tijd. (6 uur omdat ik dan ook voor mijn werk er vaak uit moet)
    In bed tempen voordat je eruit gaat.

Ik heb echt menstruatiekrampen. dus gevoel dat het eraan komt..
    dan stop ik ook maar ff met tempen denk ik.
    duimen jullie voor me ???

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Natuurlijk duim ik voor je!

Met het tijdstip waarop je tempt is iig niets mis.

Als ik je nog 1 tip mag meegeven: zodra je ongi over is, meteen weer beginnen met tempen (dus niet pas halverwege de maand weer beginnen).

3. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Bekijk bijlage 153104
    Ik denk dat een ei heb vandaag vandaar dat het zo rommelt in mijn buik. Wat denken jullie?
    Helaas heb ik maar 1 test. maar even klussen vandaag.:D

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

moeten de strepen niet even donker zijn? bij mijn testen tenminste wel. maar wat maakt het uit, klussen is altijd goed:)

bij mij nog steeds geen druppel bloed meer te zien..
    hoop zo dat het weg blijft, durf niet meer naar de wc te gaan

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik duim ook voor je Pip.

@Jesse, de eisprong komt er in ieder geval wel aan. De teststreep moet idd net zo donker zijn als de controlestreep (tenzij je dat nooit hebt natuurlijk) maar aan de streep te zien zal je eisprong niet lang meer op zich laten wachten! Veel plezier :D

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, heb 'm gekocht bij de baby-dump. Maar ze zullen 'm bij de prenatal vast ook verkopen. Eerder heb ik er al naar gevraagd bij de baby-planet. Daar hadden ze 'm ook, maar ik heb 'm toen niet gekocht omdat ik toen nog geen 12 weken zwanger was. Vanaf dan kun je 'm gebruiken.

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    de test streep is de donkere, de contole streep is de lichte. het is de eerste keer dat ik het gebruik. dus weet niet hoe het anders is.
    Het is erg gevoelig in mijn buik. we gaan gewoon even klussen en we zien wel

pip ik ben aan het duimen voor je

8. zwendel

zwendel Niet meer actief

ik ga voor je duimen jesse lijkt me idd je ei als de donkere streep de teststreep is

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

#3169 zwendel, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2011
    en natuurlijk duim ik ook voor jou pip!!

hier nog steeds geen symptomen van wat dan ook denk dat ik van de week er toch voor de zekerheid maar een testje tegenaan gooi kan nooit geen kwaad natuurlijk. Heb mijn banner aangepast naar de cyclus banner. Heb nu gerekend vanaf de dag van de miskraam. Weet nu natuurlijk niet hoe mijn cyclus gaat verlopen maar heb even mijn oude cyclus aangehouden en zou dus nu 5 dagen overtijd zijn. hoop dat het snel duidelijk is hoe mijn cyclus gaat lopen

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    zwendel. het zou wel top zijn als het gelijk weer raak is. ik duim voor je.

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    temperaturen heb ik nooit gedaan.. helaas geen verstand van...

Ook mijn eisprong nooit gevonden... maar ja heb t ook maar 1 keer geprobeerd.. helaas dus geen verstand en ervaringen in die dingen..

Bruiloft was leuk, veel gedanst en de volgende dag de gevolgen moeten accepteren... Moe, buikpijn.. ook zondag nog.. vandaag is buikpijn weer weg maar nog erg moe...
    Energielevel is flink gedaald sinds de zwangerschap...

Jesse, zwendel en pip... Succes dames! Ook ik duim voor jullie!

12. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Weet inmiddels iedereen het uit je omgeving Cass?
    Lekker ff gedanst dus, het is echt bruiloft-tijd idd. Ik heb binnenkort mijn 4e in korte tijd:)

Hier nog geen ongi, temp gestegen naar 36.7
    Ik probeer niet teveel hoop te hebben. Ik zit nu op dag 22 van de cyclus.. maar het is afgelopen dagen wel vreemd geweest met erge buikkrampen en veegje bloed.

@Delilah, jij had je echo toch vandaag? vertel!

13. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames.....

Even ene ebrichtje van deze kant.... lang geleden maar lees af en toe mee!

Heb het erg druk met werken.... vanadaag nog een standje gekregen van manager, sloeg helemaal nergens op dus even flink een discussi aangegaan... niet leuk maarja... dan moet ze maar luisteren!

verder hier geen byzonderheden qua zwangerschap nog......... we zullen zien!

Liefsss

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@Nanon, wat doe jij voor werk?

@ Delilah, hoe was je echo??? en ben je ook overspoeld met vragen tijdens de intake?

@Pip, zwendel, Jesse en nanon, hopelijk hebben jullie deze maand een mooie roze test!! Ik duim mee!

@Jesse, nou als die donkere je teststreep is dan heb je een knaltest hoor en dan kan je er vanuit gaan dat je ei binnen 24/36uur springt!!

Morgen hebben wij teambespreking en dan wordt er gekeken hoe mijn verlof ingevuld gaat worden. Meestal breekt de hel dan los want er zijn een aantal collega's die alleen op die uren azen om maar zoveel mogelijk te kunnen werken dus dan is er niks leuks meer aan in zo'n vergadering. Helaas voor hun is het 's morgens vroeg en dat is niet mijn beste tijd van de dag dus het kan nog leuk worden ;)

Ik heb een leuke buikband bij buikbanden.com besteld (die met die 2 handjes erop) ben zo benieuwd!!

15. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal

Ik ben vandaag naar de dokter geweest, dat me menstruatie nu deze maand zo raar is gelopen kan nog zijn door de prikpil maar ook goed door zwangerschap dus krijg morgen via de dokter een zwangerschapstest, ook hebben ze gelijk bloed geprikt omdat ik zo erg moe ben en erg duizelig ben en ze denkt dat dat door ijzer tekort komt.
    Gister avond kreeg ik ineens erg pijn links onder in mijn buik wat ik eigenlijk iedere maand wel een keer heb en dat is toch mijn eierstok dit kan door hormonale veranderingen komen of door je eisprong maar dat lijkt me sterk op dag 6 hoefde me er verder ook geen zorgen over te maken gelukkig.
    Dus ik laat zowiso weten wat de uitslag is van de zwangerschaps test want ze zei ook dat het nog te vroeg geweest kan zijn met testen en ook als je ongesteld word kan je nog zwanger zijn want dit gebeurt bij best veel vrouwen.
    Ik ben wel erg benieuwd maar ik denk dat het toch weer niet zo is :(

Liefs Kim

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou Kim, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou dames, vandaag het toppunt bij mij op het werk.

Werd ik begin dit jaar nog geprezen om mijn loyaliteit... nu is enige vorm van waardering ver te zoeken.:x

Vandaag werkoverleg gehad en tot de conclusie gekomen, dat we eigenlijk 2 man (of vrouw) te kort komen bij ons om al het werk weg te krijgen.
    Ik heb vorige week al aangegeven te moe te zijn om over te werken en dus gaf ik het deze keer weer aan, waar de gehele groep bij zat. Preekt meneer de directeur ineens over ziekteverzuim etc. En dit is niet de eerste keer dat ik zo'n antwoord krijg. Ook moesten wij met onze gehele afdeling een toegekende collectieve vrije dag inleveren en gewoon werken. Ik heb aangegeven daar geen probleem mee te hebben, maar niet kan overwerken momenteel. Wederom een antwoord van heb ik jou daar.

KOM NOU! ik meld alleen dat ik nu geen puf heb om over te werken. Ik werk toch gewoon 8 uur?! Ik kan er niets aan doen dat de andere dames een slechte zwangerschap hadden?!

Aangezien de goede sfeer sowieso al lang te zoeken is bij ons op kantoor, heb ik besloten na mijn zwangerschapsverlof niet meer naar mijn werkgever terug te keren.

Ik zie wel wat ik dan ga doen, maar niet meer daar naartoe. Altijd hart voor de zaak en als ik een keer iets heb kun je in de str0nt zakken omdat het niet uitkomt.

Ik ben er helemaal klaar mee:x:x:x.

Zo, ik moest dit ff kwijt.

Morgen weer met frisse tegenzin naar het werk.

18. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    mayd:balen dat ze op je werk zo kl....te doen.

Ik heb idd en ei gehad maar helaas ook een blaasontsteking. dus misschien aan de ab, drink me een ongeluk, eet cranberry meuk. antibiotica in het eerste trimester is niet goed namelijk. ik hoop maar niet dat er raak geschoten is. Het is weer zo dubbel.:x

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ach Jesse, wat vervelend.

Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    ik kom ff inbreken, heb verder niet bijgelezen maar wou jullie toch ff op de hoogte brengen van onze eerste echo :)

hier vandaag de echo gehad!!! en het was allemaal goed! hartje klopte, en het kindje lag verder goed op schema!! we zijn zo blij!!:D
    heel apart om te zien, dat er zo'n klein boontje met een kloppend hartje in je buik zit:) gelukkig konden ze het goed zien met een uitwendige en was een inwendige niet nodig gelukkig ;)
    heb geprobeerd met mijn telefoon een foto van de echo te maken, is niet heel duidelijk maar je kunt het zien :)

Deel Deze Pagina