@ MayD das wel heel erg bruut hoor op je werk. net wat je zelf al zegt je werkt toch al gewoon 8 uur. Ze kunnen je niet verplichten over te werken. @ Jesse. Idd erg dubbel duim voor je dat het allemaal wel mee valt en dat alles goed gaat indien er raak geschoten is @ Delilah. fijn dat op de echo alle goed is!!! op naar de volgende!!
@ Kim, wat spannend allemaal joh! Wij zijn net bij vrienden geweest en zij is 27 weken zwanger en zij heeft dus ook zo'n vage bloeding gehad, de testen bleven negatief en 2 weken later bleek ze toch zwanger te zijn (ook al op het moment toen de testen negatief waren) Het kan dus echt hoor!! Ik duim voor je. @Jesse, je hebt ook van dat cranberry sap en dat schijnt ook erg goed te helpen tegen blaasontsteking! @ Mayke, wat een gezeik op je werk joh!! Overwerken gebeurd toch in overleg??!! Bovendien zou hij toch beter moeten weten als hij je begin van het jaar prijst en nu ineens moeilijk loopt te doen omdat je momenteel niet kunt overwerken. Zeikt hij tegen de andere collega's daar ook zo over of werken zij wel allemaal over? Misschien heeft hij jou hoog zitten en valt het hem tegen ofzo, maar ja..boeiend! Je bent zwanger en hij kan je sowieso niet dwingen om over te werken! Bij ons gaat het ook altijd zo, als zij je nodig hebben sta je klaar maar als jij dan een keer iets nodig hebt zijn ze in geen velden of wegen te bekennen:x Succes morgen! @Delilah, wat een mooie echo joh! Bijzonder hé als je het beeld ziet van wat er in je buik zit? Hoe reageerde je vriend?
@ petra hij vond het helemaal geweldig, hij begint het nu een beetje te geloven haha, heel apart vond hij het dat er zo'n klein kindje in mijn buik zit, en dat je het hartje kon zien kloppen, hij was onder de indruk, hij beseft nu echt dat ik zwanger ben! was heel lief om te zien
@ Delilah: ziet er goed uit, de echo! Mooi dat alles goed verloopt. Dankjwel voor de steun meiden. Vandaag komt het afdelingshoofd bij me om mee te delen dat er wat taken bij me weggehaald gaan worden, zodat ik meer tijd heb om het andere werk (waarin wij achterlopen) te doen. Kijk, daar heb ik tenminste wat aan. Neemt niet weg dat ik het nu echt bij 40 uur per week hou....
Mooi is dat.. lijkt me ook moeilijk voor die mannen.. Die voelen niks.. horen alleen ons geklaag aan haha.. Zag dat Arjan het ook pas echt begon te geloven bij de 2e echo.. Nu begint hij steeds vaker mijn buik te aaien of legt hij zijn hoofd er op..
@ petra.... ik zit in de gehandicaptenzorg Afgelopen weekend stonden we zwaar onderbezet ( wat op onze locatie helaas vaak gebeurd) dus k ben langer gebleven heb van 7 tot 16:30 gewerkt omde groepen bezet te houden met personeel. Mijn leidinggevende vertelde mij even dat doordat ik collega's gebeld heb of ze konden werken dat ik die dag waarscheinlijk niet zo hard gewerkt had...... dus k heb nu besloten dat ik niet meer zo flexibel ben en gewoon mijn dienst draaai en naar huis ga! Er werd niet even gezegt "goh wat fijn dat je gebleven bent om je collega's te ondersteunen. Beetje jammer, maarja. voor de rest heb ik superleuk werk hoor!!
@Mayke, kijk dat zijn nog eens oplossingen!! Goed dat je duidelijk blijft over de 40uur die je werkt! Ze draaien het toch altijd wel zo dat zij er zelf het beste uitkomt terwijl ze heel goed weten dat ze fout zitten! (anders was het afdelingshoofd nu ook niet langsgekomen toch!) @nanon, ik zit ook in die sector dus ik ken het probleem! Volop bezuinigingen zeker ook bij jullie? Om gek van te worden he!! Wij doen ook niks extra's meer buiten werktijd om, omdat ze alleen maar negatief doen en nooit eens kunnen zeggen, goh wat fijn! Wij komen bijna niet eens meer toe aan die gasten want we krijgen zoveel administratieve zaken die moeten gebeuren Vanmorgen hadden we dat overleg en zoals ik al had verwacht waren mijn collega's net een stel aasgieren! :x over mijn verlof vind ik prima maar ze willen het nu zo draaien dat zij bepalen op welke dagen ik terug kom zodat zij er zelf beter uitkomen. (dus dan zou ik dagen die ik eigenlijk wil werken thuis moeten blijven zodat mijn collega's extra uren kunnen krijgen) Mooi niet dus als zij moeilijk gaan doen dan neem ik ouderschapsverlof op voor de 2 dagen die ik vrij wil. dan hou ik toch mijn volledige contract en kunnen zij ook geen vaste uren claimen. (slecht he maar goed als zij het zo gaan spelen kan ik dat beter!) @ delilah, leuk he om die mannen te zien smelten!! Jeroen begon het ook pas na de echo te beseffen dat het allemaal echt was. hihi Mayke jij bent de volgende voor de echo toch? 9juni dacht ik?
@Zwendel Spannend zeg, hoop echt dat het meteen weer raak mag zijn voor jullie! Al klachten of symptomen van het één of het ander? @Nojumidy Nou meid, hopelijk krijg je gauw duidelijkheid. Wel erg vervelend zo, hopen natuurlijk dat je gewoon vet zwanger bent @Pip Is je ongi al gekomen of nog niet? Hopelijk blijft hij weg... @Jesse en hard geklust de laatste paar daagies? Succes met wachten tot je NOD! Ohh lees nu dat je blaasontsteking hebt, wat balen zeg. Moet je aan de antibiotica kuur of heb je het zelf beetje kunnen verhelpen? @Dramaqueentje Ik heb gisteren de angelsound besteld. Zoo ben erg benieuwd, hopelijk krijg ik hem morgen of overmorgen binnen! Heb je het hartje al kunnen horen? @Delilah Mooie echo joh! Heerlijk gevoel he? @xxpetra haha goed zo hoor. Laat ze maar een poepie ruiken Mijn mannetje heeft er op de éen of andere manier nog erg moeite mee om het goed te kunnen bevatten hahah zelfs na 2 echo's twijfelt hij soms nog steeds. Is natuurlijk ook best lastig voor een man.. maarja moet eerlijk bekennen dat ik het zelf soms ook nog steeds niet kan geloven hahah Vandaag wat leuke stofjes gekocht op de markt, want wil zelf een soort van boxkleed gaan maken hahah heb nog nooit achter naaimachine gezeten, maar lijkt mij erg leuk om zelf wat te maken voor het kleintje! Mijn buikje wordt alleen maar kleiner en kleiner haha heel stom, maar daar ga ik mij gelijk weer ongerust over maken (ben ook nog steeds aan het afvallen) Vorige week bij de vk was alles nog goed, dus moet niet zo gek doen. Maar hopelijk komt de angelsound gauw binnen en kan ik weer luisteren naar het hartje
babywens wat leuk dat je zelf een boxkleed gaat (proberen) te maken, lijkt mij ook leuk om zelf dingetjes te maken, heb helaas geen naaimachine en kan er ook niet mee overweg, maar wie weet. en dat je je toch een beetje zorgen maakt over je buikje dat ie kleiner word. hij zou inderdaad groter moeten worden, maar je zegt zelf ook al dat je afvalt, dan zal het daar wel van komen! en als vorige week alles nog goed was, zal dat nu zeker ook nog zo zijn hoor! wat leuk dat je een angelsound besteld hebt, kan je lekker naar het hartje van de kleine luisteren als je een beetje ongerust bent
Hoi Hoi Een vriendin van mij had het ook dat ze erg afviel tijdens de zwangerschap dit kwam bij haar in het begin door de misselijkheid en omdat ze erg oplettend was met wat ze at dus niet te veel snoepen en gezond eten omdat ze zwanger was, haar verloskundige zei dat het geen kwaad kon en ze is mooi slank weer uit haar zwangerschap gekomen terwijl ze daarvoor best stevig was Heb je het ook tegen de verloskundige gezegt ?? zo ja wat zei zei ?? Liefs Kim
Hoi Hoi allemaal Nou ik heb de uitslag van mijn urine onderzoek maar weer was de test negatief maar gelukkig ook geen blaasontsteking. Ik hoop ook wel dat er dan nu wat verbetering gaat komen in mijn cyclus want dit geeft alleen maar verwarring Liefs Kim
@babywens mag van mij ook hoor dat het gelijk weer raak is. Nog steeds geen sympthomen van wat dan ook erg vervelend maar ga van de week gewoon een test doen en we zien wel wat daar uit komt.
@babywens: je gaat je boxkleed wel showen he als het klaar is?!! Ben erg benieuwd!! en wie weet slaat het dan bij meer van ons op de heupen om zelf achter de naaimachine te kruipen. (niet dat ik er een heb maar dan haal ik die van mn moeder wel ) Hoeveel kilo ben je afgevallen en is je eetlust nog niet terug? Voor Jeroen was het vanmorgen weer erg duidelijk dat ik zwanger ben toen ik spugend boven het douche putje hing hihi die arme jongen schrok zich rot (niet dat hij het nog kan ontkennen dat ik zwanger ben want mijn buik gaat steeds meer uitpuilen) @ Kim, wat rot dat de test van de dokter negatief was! Heb je wel advies gehad van de dokter betreffende je "vreemde" cyclus? of moet je het nog een tijdje aanzien en dan terugkomen?
Hoi Kim, zou het misschien kunnen dat je een maand geen eisprong hebt gehad? ik denk dat ik zelf namelijk vorige maand ook geen heb gehad. Dan verlies je ook minder bloed. ?? @Zwendel: Ik duim nog steeds voor je! Ben erg benieuwd!! hier nog steeds geen ongi, wel zo nu en dan krampen. maar dat heb ik dus al een paar dagen. Het is nog steeds te vroeg om er wat van te zeggen..
zwendel ik duim nog steeds Delilah ziet er goed uit die echo. babywens ik kan me goed voorstellen dat het lastig is te geloven. IK heb de blaasontsteking onder controle hoef geen ab. maar een zw is al verkeken. zondag ei gehad u al weer bruine afscheiding. en vagina staat wijd open( sorry dat ik het zo plat schrijf). Ik ga er al niet meer vanuit dat het raak is.
Hello ladies.. Weer aardig wat meiden aan het wachten op een ongi of de NOD... Hier is dit weekend naw mijn NOD.. Hebben vorige week een week vrij gehad, en precies die week moest k mn ei hebben... Hebben dus heel de week elke dag wel een keer geklust Moge het maar resultaat hebben Heb af en toe wel wat krampjes en een enorm opgezette buik op t moment.. Mjah dat heb k ook als k ongi moet worden
ach Jesse, wat balen meid. Wel typisch te lezen dat meer dames moeite hebben met de instelling van collega's e.d. Over manlief gesproken. We hebben laatst een tingeldingetje bij de geel-blauwe meubelgigant gekocht voor de babykamer (heeft manlief uitgezocht). Telkens als ik nu een beetje overstuur ben of emo, houdt Harold dat ding bij mijn buik en zet hem aan. Mijn buik is al aardig gegroeid en het is dus voor Harold al aardig tastbaar (letterlijk en figuurlijk). Kim, gaat de HA nog wat doen of moet je het eerst een half jaar zelf proberen?
De dokter zei dat het een keer kon gebeuren en ik me geen zorgen hoefde te maken maar als de volgende ronde weer zo raar loopt dan ga ik gewoon weer terug naar de dokter en dan ga ik er op staan dat ze me nakijken want je hoort zoveel rottige dingen na de prikpil en ik maar me daarom toch wel zorgen Liefs Kim
Och meis toch. Komt vast allemaal goed! Hou moed meis! Dreamer: je maakt het spannend hoor. Ik duim voor je!
Ja dat zou kunnen natuurlijk zit ook te twijffelen om ovulatie testen te gaan gebruiken dan heb je iets meer zekerheid wanner je hem heb en of je hem hebt Wat zouden jullie doen ??? Liefs Kim