Dan zal ik eerder gaan tempen, een ovulatietest kan positief zijn, maar je weet niet 100% zeker of ie dan ook gaat springen. (denk ik)
Die zekerheid heb je met tempen ook niet. Een combi is het beste. Ovu testen om je ei te vinden en tempen om te kijken of ie echt geweest is. Ik heb 2 maanden beide gedaan en de 2e maand was het raak.
@Pip1986 en Mayd dank je voor de snelle reactie Weten jullie ook waar je zo'n temp schema kan vinden ?? En weet iemand misschien ook waar je niet te duur goede ovu testen kan kopen ?? En ik kan toch eventueel nu nog beginnen met tempen en ovu testen ?? Liefs Kim
weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat hcg uit je lichaam is na een miskraam?? dat zal na 6 weken toch wel weg zijn? Heb ernaar gegoogled maar daar vind je allerlei verschillende dingen. Sommige zeggen dat het vrij snel weg is en andere zeggen dat het nog weken in je lichaam blijft. wordt er een beetje onzeker van moet ik nu wel testen of toch maar niet en nog ff afwachten. straks test ik positief en blijkt het nog "oud" hcg te zijn
@ petra.... jaa bij ons ook hoor en het dan gek vinden dat er zoveel ziekte is! de een na de ander meld zich af met hernia's spit overbelast... noem het maar op. lang leve de bezuinigingen!!!!!!!!!! maar wel vechten voor de dagen die jij wil hoor!! k weet hoe moeilijk ze doen roostertechnisch!
@Kim Ohh oké gelukkig. Ja was vorige week nog bij de verloskundige geweest en die zei ook dat het heel normaal was. Helemaal omdat ik regelmatig spuug en misselijk ben haha dat is waar.. daar ga ik ook voor, mooi slank uit de zwangerschap komen maar balen meid, dat de test negatief was maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Hopelijk is de volgende ronde helemaal raak Ik heb de maand dat ik zwanger werd gebruik gemaakt van ovulatietesten en heb ook getempt. Misschien is het wel een uitkomst hoor. Moet wel eerlijk zeggen dat je er dan nog veel meer mee bezig bent, maar je weet wel wanneer je je ei hebt. Ik had ook hele onregelmatige cyclus en zo kon ik wel goed zien wanneer ik mijn ei had.. Hebben dus ook die dagen geklust en het was raak Ik had de testen van zwanger&kids.. opzich redelijk te doen qua prijs Ik maakte toen gebruik van de ovulation chart. Gewoon alleen ingevuld welke temperatuur ik welke dag had, meer niet. Hij geeft dan zelf ook duidelijk aan wanneer je eisprong hebt gehad. @xxPetra ja tuurlijk ga ik showen. haha maar zal nog wel even duren voor die klaar is. Heb namelijk zelf ook geen naaimachine, ga dan gewoon lekker naar mn mams, die heeft er 2 Kan ze me nog beetje helpen ook, want heb ook 0,0 ervaring met naaimachines Ik ben in totaal zo'n 6 en halve kilo kwijt.. mijn eetlust is helaas nog steeds niet helemaal terug. Wel probeer ik gewoon middag en avond te eten. Ontbijt gaat helaas nog erg lastig. Wat eten jullie eigenlijk bij je ontbijt? Ik weet dat het de belangrijkste maaltijd is van de dag, maar spuug het daarna toch weer uit, dus dan eet ik nog leiver niks @Jesse balen joh, dat je ongi gaat worden Wel fijn dat je de blaasontsteking onder controle hebt. Hopelijk is de volgende ronde weer raak voor jullie! @Zwendel Na zo'n 4 a 6 weken zou het HCG uit je lichaam moeten zijn verdwenen. Dit verschilt helaas wel per lichaam en het ligt er ook aan hoelang je zwanger bent geweest. Erg lastig om te bepalen inderdaad heel vervelend, want straks test je inderdaad positief en dan zou het nog klein beetje oud HCG geweest kunnen zijn. Ik zou als ik jou was toch nog maar even afwachten? Nou ladies. net is de post geweest en mijn angelsound is binnen Ben hem natuurlijk meteen gaan gebruiken en heb gewoon het hartje gehoord.. ahh ben weer helemaal in love. Zo fijn geluid om te horen Ben ook weer helemaal gerustgesteld nu
Hey meiden! Ben net terug van een lekkere (motor)vakantie naar noord frankrijk! Zo dat was wel even afzien hoor! Ben toch meer vermoeid nu ik zwanger ben.. Wat hebben jullie ontzettend veel gekletst! Ik heb alles bijgelezen maar ben zo'n vergiet dat ik niet meer weet waar ik op wou reageren! De 31ste van deze maand heb ik mijn echo dus dat is al bijna, spannend!!!
Hoi Jesse, wat balen zeg! Ik hoop dat je blaasontsteking snel helemaal weg is, heb het zelf nooit gehad gelukkig, lijkt me niets Maar wat bedoel je met vagina wijd open? dat je dan ongi wordt? @ook voor de rest Wat een heeeeerlijk weertje he Ik ben lekker een dag vrij, dus heb al een tijdje in de zon gelegen!
aahh Jesse, wat balen meid! Hopelijk is het bruin verlies nog van het navloeien van de miskraam. Op hoeveel dagen zit je nu? @ Pip, op welke dag zit jij? spannend dat je nog niet ongesteld bent joh! Heb je al een dag in gedachten dat je wilt testen of heb je zoiets van we zien het wel? @babywens, waar heb je die angelsound besteld? en heb je 'm gewoon op je buik gezet en toen gaan zoeken of wist je ongeveer waar je het moest zetten? (ik zou nl niet eens weten waar ik het zou moeten zetten ) @Kim, ik heb alleen ovulatietesten gebruikt maar ik had een hele regelmatige cyclus. Ik kan me voorstellen dat je door tempen en ovu.testen een beter beeld krijgt. dat is voor de huisarts misschien ook handig om te zien.. Ik bestelde mijn ovulatietesten bij sensitest.nl en dan bestelde ik de dipsticks. die zijn redelijk goedkoop en zeer makkelijk in het gebruik. Je kunt ook duidelijk aflezen. bij de testen van kruidvat vond ik dat juist niet dus die zou ik niet gebruiken als ik jou was. @Mick, wat stoer joh een motorvakantie. Rij je zelf ook motor of alleen je man? Jou echo komt ook snel dichterbij dus! Hoe voel je, je verder? @zwendel, ik zou de huisarts eens bellen. volgens mij is het wel normaal dat je cyclus nu wat van slag is omdat je een miskraam hebt gehad maar ik kan me voorstellen dat je ook geen valse hoop wilt hebben. Ik had vandaag een jurkje aan die nogal nauwsluitend is en iedereen keek me aan van...jeeeh!! wat een buik. ik schaamde me dood...tot ik bedacht..neee nu mag ik juist trots zijn op mijn buik het is nog zo onwerkelijk soms!
haha ik heb hem op thuistesters.nl besteld, check je hyves Maar de vk heeft natuurlijk ook al geluisterd naar het hartje dus wist wel beetje waar ik meost zoeken. In ieder geval heel laag op je buik, zo'n beetje achter je schaambot! en dan heel goed luisteren of je een snel kloppend hartje hoort, je hoort namelijk je eigen hartslag ook.. alleen gaat die natuurlijk veel langzamer. Dan regelmatig klein beetje verschuiven en beetje drukken whahaah dudielijk he? Het is in ieder geval wel een zoekwerkje, maar dat is ook wel erg leuk ahh jaloers.. ik wil ook een buikje hahahah Lijkt mij juist heerlijk als mensen zo kijken Leuk hoor, geniet er lekker van! (btw moet je wel weer even foto plaatsen op november buikjes ej )
@petra, nee nog niet ongi, dus LF is nu gelukkig langer als 5 dagen dan. maar ik heb geen ovu-testen gebruikt deze maand. Ik denk dat ik mijn ei 20e heb gehad. Ik heb zo nu en dan krampen. maar vandaag nog niet gehad.. Als ik de 31e nog niet niet ongesteld ben, ga ik testen.. anders is mijn LF mooi langer..! ik hoop het zo!! mijn temp is nog steeds mooi hoger. 36.8
Wat leuk dat je een nauwsluitend jurkje draagt! Vind dat altijd zo prachtig staan bij zwangeren! Eigenlijk zijn jurkjes vaak wel mooi maar nu helemaal! kan je het bij jou al duidelijk zien? Ik had vandaag echt een hele opgeblazen buik! en wat hard! En ben nu ook wat misselijk.. Hehe ook bij mij komen de kwaaltjes.. De echo komt inderdaad snel dichtbij! Dinsdag is het zo ver! Vind het heel spannend! En de motor vakantie was inderdaad heel stoer! Ik rij zelf motor en ik had altijd een chopper maar die heb ik weggedaan. Voor deze vakantie heb ik maar eentje gehuurd! een spliksplinter nieuwe suzuki gladius! Een hele stoere Wou hem eigenlijk niet meer terugbrengen! Hoe voel jij je? Lekker in je vel?
Hoi Hoi Allemaal Nou wij zijn er over uit ik ben sinds vanmorge begonnen met tempen en heb een mooi schema met nederlandse gebruiksaanwijzing gevonden en ook gaan we de persona kopen die kan zowel gebruikt worden als anticonceptie en om zwanger te worden een beetje rond gelezen overal en best veel goede resultaten dus ben benieuwd Liefs Kim
nou toch maar een test gedaan en dit is de uitslag Bekijk bijlage 153881 Heb toch gelijk maar even de vk gebeld en die gaf aan dat als het oude hcg was dat de testen niet zo knallend zouden zijn geweest en dat ik dus echt weer zwanger ben!!! Ik ben echt zo enorm blij. Moet morgen nog even terug bellen naar de vk om een afspraak te maken voor een echo. gelukkig kan dat nog wel voordat ik 20 juni op vakantie ga
Zwendel! GEWELDIG.. van harte gefeliciteerd joh! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent Nu gaan we echt voor een plakbeebje hoor Geniet er lekker van meis, heb je verdiend! Btw het zijn inderdaad echt knaltesten joh.. hoelang zou je dan zwanger zijn nu? Of is dat wat moeilijker te zeggen?
Dank je wel!! Volgens de test 2-3 weken en dat zou betekenen dat een arts er 4-5 weken van maakt dus was echt gelijk weer raak. bij de kruidvattest was de teststreep net zo donker als de controlestreep, ik mocht van de vk gaan rekenen vanaf de dag van de miskraam en dan kom ik uit op 5 weken en 1 dag
Nou heerlijk joh!! Lekker van genieten en niet te druk maken. Lekker heh, als je meteen al 5 weekjes ver bent
Gefeliciteerd !!! Wat super joh en zeker ook snel ik hoop echt dat je nu een plak babytje hebt Liefs Kim