Ja had er nog niet echt op gerekend natuurlijk (wel stiekem gehoopt hoor dus is wel lekker dat het al 5 weekjes zouden zijn. Vorig keer had ik met 5 weken af en toe al lichte bloedingen. maar nu heb ik gelukkig nergens last van. maar heb nu eigenlijk ook helemaal nergens last van, niet misselijk gen opgezwollen of pijnlijke boobs dus ook best wel raar hoor
WOW!! ik dacht nog ff snel kijken voor ik ga slapen.. Zwendel gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws! Wanneer mag je voor je 1e echo?? Ik duim voor je dat hij mag blijven plakken!
ik moet morgen bellen voor een echo afspraak maar mag in ieder geval voor 20 juni want dan ga ik op vakantie en de vk zei dat het wel daar voor zou kunnen zodat ik met een geruster hart op vakantie kan
Hier wat minder. vanochtend temp weer gezakt. eerste rode duivels zijn al geweest. 6 dagen na ei... Ik zie het voorlopig niet gebeuren..
november buikjes? op het forum van november mama's? daar is soms helemaal niemand te vinden dus ik klets eigenlijk alleen nog hier mee
@ Pip, aahh meis kom op he!! zet de menstruatie al door of is het alleen nog licht bloed verlies? Ik blijf duimen hoor!! @ Mick, ik voel me wel goed hoor! nog wel moe en ik merk aan mezelf dat ik veel emotioneler én prikkelbaarder ben... Ik kan soms ineens heel raar reageren en dan schaam ik me ervoor omdat het uit het niets komt hihi. Whoooo een chopper!! gaaf joh!! jij had de 31e je echo toch? @zwendel...wat lees ik nou??!! Gefeliciteerd!! Fijn dat de vk aangaf dat als het nog oud hcg zou zijn je test minder knallend zou zijn! Kan me voorstellen dat je dat toch in je achterhoofd houdt! @Dreamer, jij zit vlak voor je nod zie ik aan je banner. heb jij er een goed gevoel bij?
Ohh haha ik dacht dat je daar ook zat? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/261537-november-2011-buikjes.html Kom je buikjes tegen van de zwangere die in november zijn uitgerekend Grappig om te zien hoeveel verschillen er zijn Plaats anders maar weer fotootje op dit forum.. vind het zo leuk om die buikjes te zien
Wow, heb best wel even nodig gehad om bij te lezen... Zwendel, van harte! Ik hoop dat je er van kunt genieten, omdat het natuurlijk extra spannend is! Fijn dat je niet al te lang hoeft te wachten op een eerste echo! Babywens, leuk he, zo'n hartje zelf kunnen horen! Heb je ook al veel schopjes gehoord? Ook zo leuk! Nu ze nog gaan voelen... Petra, ik zou zeker zo'n luisterapparaatje kopen als je het overweegt. Is echt leuk... Ik moet soms wel even zoeken maar heb dan ook een aardige isoleerlaag Pip, balen zeg! In principe is een maand snel voorbij, maar als je zwanger probeert te raken dan kruipen de dagen voorbij... maar probeer positief te blijven... good things come to those who wait!
Pip balen hoor hoop dat het snel meezit Iedereen bedankt voor de felicitaties ben echt onwijs blij maar toch houd ik in mijn achterhoofd dat het ook zo weer fout kan gaan. Vandaag wel gebeld met de vk en ik mag 10 juni voor mijn 1e echo komen, das al over 2 weekjes
zwendel wat een wereld nieuws gefeliciteerd. Pip balen dat je lf niet langer wordt Hier lijkt het erop dat ik mijn eerste echte ongi krijg na mijn mk. 4 dagen na mijn ei. is wel wat snel maar goed. mijn mk was rond 23 maart. maar heb ongeveer 6 weken gevloeit. ik ben wel ontzettend misselijk. het moet nu ook echt doorzetten anders moet ik weer naar de gyn. grrr
Hoi Hoi Allemaal Even een vraagje over het tempen ik ben nu 3 dagen bezig ermee maar de 1e dag had ik 36,7 2e dag 36,5 en nu de 3e dag 36,7 schommelt dit niet te veel of hoort dit gewoon ?? Ik heb trouwens ook de uitslag van mijn bloedonderzoek maar alles was helemaal goed en had juist zelf te veel ijzer in mijn lichaam dus nu blijft nog de vraag waarom ik zo moe en duizelig ben dus ga volgende week gewoon weer terug naar de dokter. Liefs Kim
Ach joh, schaam je niet! Je bent zwanger dus dan mag dat best wel Zolang het niet té gek word natuurlijk! Ja gaaf he een chopper Niks voor jou? En ja aankomende dinsdag heb ik m'n echo.. Spannend!!!
Hmm ik had dat ook kim, die kleine schommelingen tussendoor in temperatuur, maar ik heb het dan zelf in een grafiekje getekend en dan zie je wel dat het over het algemeen hoog blijft met af en toe een uitschietertje.. Bij mij althans..