Meiden die zo'n hartluister apparaatje hebben, weten jullie waarom je die pas vanaf 12 weken mag gebruiken? Ik las ergens dat iemand lang moest wachten nadat ze hem had besteld dus ik had hem nu vast besteld maar kreeg hem de dag erna binnen! :O Maar morgen ben ik "pas" 9 weken dus dan zou ik hem nog niet kunnen gebruiken. Maar waarom niet? Is het onveilig, of is het dan gewoon nog niet te horen?
Okee dus gewoon goed blijven opschrijven en dan zie je vanzelf wanneer je je ei zou moeten hebben. Zit nu ook pas op dag 11 dus zal het denk ik toch nog wel zien. Heb ook de persona besteld dus ga het volgende maand dubbelop doen en hopen op nu meer kansen. Liefs Kim
Wat leuk meis je foto's je ziet al verandering hoop echt dat iedereen foto's blijft neerzetten Liefs Kim
Thanks Kim! En ik testte ook voor mijn ovulatie erbij hoor.. Dat vond ik sowieso al makkelijk en die gebruikte ik al vanaf het begin.. daardoor kwam ik er achter dat de ene maand mijn lh hormoon(die de eisprong veroorzaakt) heel hoog was en de andere maand heel laag, en in die lage maand ben ik ook niet zwanger geraakt maar in de hoge wel 2 keer waarvan de 1e keer is misgelopen.. Maar zo zie je maar wel weer hoe apart het lichaam is! En door die testen heb ik iets meer inzicht gekregen..
Testje jij met gewone ovulatie testen of met ook byv de persona ?? Ik ga het nu ook doen om gewoon inzicht te krijgen want ik snap er niks meer van ben benieuw omdat ik zo laat begonnen ben met tempen of ik het er nog uit kan halen wanneer mijn ei is Liefs Kim
Het laatste. Het hartje is meestal pas vanaf zo'n 12 weken te horen, dus als je eerder gaat luisteren is de kans groot dat je dus niets hoort --> stress!!!! Daarom gaan vk's meestal ook niet eerder op zoek naar het hartje. Maar goed, als je je daarop instelt kan je het binnenkort wel proberen; ik heb laatst gelezen dat iemand het zelf al kon beluisteren met 9 weken....
@Mick, hihi voor mij geen motor, tenzij ik er zelf op zou leren rijden. ik ben nogal een control freak dus dan stap ik niet zo graag achterop bij iemand. zeker niet nu ik zwanger ben Over zo'n hart luister apparaatje...ohw dat heeft dramaqueen al beantwoord @kim, ik heb echt 0,0 verstand van tempen dus ik kan je er niet mee verder helpen. ik kan me wel voorstellen dat je temp. niet elke dag hetzelfde is maar hoeveel het mag schommelen...geen idee. sorry! Ik heb vandaag echt knallende hoofdpijn en ben zoals gewoonlijk weer niet vooruit te branden! Dus ik had bedacht dat ik mezelf heerlijk op de bank zou installeren voor jeroen thuis komt en we bij vrienden gaan eten maar de achterburen dachten...kom laten we eens flink gaan timmeren in de tuin...snif snif. Dag rust
@kim zolang je maar elke dag op hetzelfde tijdstip test, anders is het niet betrouwbaar. Een beetje schommelen mag, ik dacht dat het na de eisprong minimaal 0,2 of 0,3 hoger moet zijn (en dat dan weer minimaal 3 dagen lang. Bij mij schommelde het toen ik in t begin temperatuurde altijd eerst rond de 36.4, 36.3, 36.5 ed en dan na de eisprong op 36.7 of 36.8 of een uitschieter richting de 37. Ga volgende maand ook weer tempen denk ik, dan weet ik iig of mn ei inderdaad op het moment komt dat ik m denk te voelen. @petra: Oh wat irritant! Toch nog wat kunnen rusten? Blegh, nog weer een dikke week wachten
Bekijk bijlage 154442 Ik wordt gek. Ik heb net gestest omdat ik misselijk ben en kon geen eten koken. Maar ben ook erg bang dat het mis gaat omdat ik weer bruine afscheiding verlies en een zeur in mijn buik heb. we moeten weer afwachten. de testen zijn duidelijker dan de vorige keer. ik heb er drie gedaan.
@ Jesse ik zou gewoon bij de vk aankloppen hoor als de test aangeeft 3+ dan geld dat voor meer dan 5 weken. Misschien kunnen ze toch een echo maken (eventueel inwendig) om te zien of alles goed is. heb gehoord dat ze soms zelfs met 6 weken een hartje al kunnen zien kloppen bij een inwendige echo en aangezien je 5+ weken bent zou ik geen risico nemen en het gewoon proberen. Toch wel gefeliciteerd hoor hoop echt dat die afcheiding niks zegt en dat het gewoon een plakkerd is. Je bent trouwens niet de enige hoor had vandaag ook buikpijn en was gelijk bang dat het weer mis was maar bleken gelukkig gewoon mijn darmen te zijn maar schoot gelijk in de stress.
he zwendel die test klopt niet ik kan nooit 3+ zijn ik ben hoog uit twee weken. we zijn pas weer twee weken aan het klussen na de mk. maar heb de vk al een mailtje stuurt ze nemen binnen 24 uur cotact op staat op hun site
o sorry, dacht echt dat het klopte was al helemaal blij voor je. ja dan snap ik dat je helemaal gek word. nu ga ik ook twijfelen aan mijn testen.....
zwendel ik heb nog twee andere testen Bekijk bijlage 154456 deze dus tijdens het plassen kleurde het kruis al. we wachten het wel af. Het zijn niet mijn darmen heb ook pijn in mijn rug lastig dit zo maar ja er is nu niks aan te doen.
Maar wel bizar dat je zo knallend positief test. hoe lang is jou miskraam nou ook al weer geleden kon het zo snl niet meer terug vinden. Mijn vk zei nl dat als je baarmoeder schoon en je geen bloed meer verliest zou je na een week al niet meer positief moeten testen maar dit is echt vanaf dat je baarmoeder schoon is en de bloeding gestopt is . bij mij was deze na een dag al schoon (heb toen een echo gehad) en na een week waren de bloedingen weg. hoop echt dat het goed zit bij je en hoop dat je snel wat te horen krijgt. Ik heb mijn vk gewoon op de 06 gebeld toen ik positief getest had. anders had ik gek geworden van de stress of ik echt weer zwanger zou kunne zijn en ze vond het niet erg dat ik gebeld had op de 06 omdat ze het belangrijk vond dat ik gerust gesteld was. misschien als je niks hoort kun je het er morgen toch op wagen om er een telefoontje aan te wagen op de 06. Hoop dat ze net zo zijn als mijn vk.
ik had 23 maart ongeveer mijn mk heb wel heel lang gevloeit mijn laaste bloed test was mijn hcg 100 daarna heb ik nog eens een bloed test moeten doen en de gyn zou bellen als hij nog zo was of hoger hij heeft niet gebeld. op de echo was ik ook schoon.Bij de vorige zw waren de testen ook niet zo duidelijk als nu. ik heb ook pijn in mijn rug. ik ga zo gewoon slapen en we wachten het wel af meer kan ik niet doen. asl ze mij niet bellen bel ik hun morgen even.
ga toch voor je duimen hoor. Heb wel eens gelezen dat je vaak pas positief test als de hcg boven de 200 zit maar weet niet of dat dat klopt. Slaap lekker en laat wat van je horen als je meer weet. gr wendy