In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jesse!!! meis, wat goed!!
    Ik ga je toch feliciteren hoor!! VAN HARTE!!
    Het lijkt me heel normaal dat je, je ongerust maakt omdat je gelijk na de mk weer zwanger bent geworden maar als je baarmoeder schoon was en je hcg was ook lager dan kan het gewoon bijna niet anders dan dat de testen kloppen.
    Bovendien heb je 6 a 7 weken gevloeid dus ik geloof er echt in dat het goed is!
    en je ziet het aan Zwendel...die is ook gelijk weer zwanger dus het kan echt!! :)

Je verteld dat jullie nu 2 weken weer bezig zijn voor een kindje. kan het zo zijn dat jullie voor die tijd al een keer geklust hebben maar dat het bv maar eenmalig was ofzo?
    Ik zou de vk ook bellen voor een inwendige echo! dan kunnen ze in ieder geval zien of er een vruchtje zit!
    En dat zou ook verklaren waarom je twijfelde of je, je ei had gehad (dat had jij toch beschreven..??) want als je zwanger bent komt er geen eisprong meer.

Nou meis, zet 'm op en ik hoop dat de vk snel contact opneemt!!

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    de vk heeft net gebeld ik heb 14 juni een echo. hetis nu nog veel te vroeg. ZE kan nu nog niks zien. En ik heb voor deze twee weken niet geklust 100% zeker we wilde wachten.
    de zeur is er nog steeds als ik lig heb ik negens last van. misschiem groei bm. vanmorgen een beetje slijm verloren wat wat roze bruin was. De vk kon nu nog niks zeggen alleen als ik erger ga vloeien en of meer buikpijn krijg mag ik 24 uur per dag de spoedlijn bellen. Ik ga maar rustig aan doen dan heb ik ook geen last. hopelijk is het het groeien van de BM.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een verrassing Jesse! Ik duim ontzettend voor je dat het goed zit!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gister feestje gehad bij ons thuis. De eerste keer dat er bij ons binnen niet meer gerookt mag worden. 3/4 zat buiten! en dat terwijl het echt niet warm was!

Tja, moeten ze lekker zelf weten.

Vanmorgen voor het eerst uitgeslapen! 9 uur ging ik uit bed.

Verder voel ik me wel lekker.

5. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    jesse ik ga je ook feliciteren hoor, je testen liegen er niet om hoor! en nu maar duimen voor een plakbeeb, hopelijk krijg je 14 juni een prachtige beeb te zien met een kloppend hartje! zo helemaal geweldig zijn!

hier hebben we het gisteren de vrienden verteld, en alhoewel ik had verwacht dat ze al vermoedens hadden, waren ze enorm verrast! echt heel erg leuk! nu weet iedereen het en mag ik het van de daken gaan schreeuwen haha :D kan me echt niet meer stil houden!

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Jesse, wat spannend! Ga voor je duimen en alvast voorzichtig gefeliciteerd :) De testen zijn wel knallend.

Leuk Delilah dat iedereen 't nu mag weten :D Geen kans meer dat je je verspreekt :p

7. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    ik moet zo naar de HA post de blaasontsteking is toch terug. Ik heb echt een schat van een VK. misschien dat daar de buikpijn en pijn in mijn rug van komt

8. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja, geen idee, maar op een gegeven moment krijg je steeds meer inzicht erin! Ik had geloof ik de testen van etos of van kruidvat... Ja van kruidvat dacht ik.. En die deden het prima!

9. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah oke, bedankt! Ik ben vandaag 9 weken maar als ik van mijn eisprong uit meot gaan dan 3 daagjes minder...

10. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe ja, ik vind het vaak eng achterop dus ik rij ook altijd zelf :D Is ook veel leuker hoor ;)

11. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jesse, wat spannend!!!!!!!!!!! En nu nog een poosje wachten op de zekerheid... Superspannend zeg! Ik hoop dat alles goed is deze keer!

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    waauuwww ben een tijdje niet geweest en er zijn er 2 zwanger!!
    van harte gefeliciteerd!!!
    en wat byzonder...voor jullie alle 2 zo snel raak naar een mk...
    ik hoop voor jullie dat het plakkerds zijn!!
    vind het echt byzonder!!

wat zijn sommige van jullie al ver heen!!
    wauw...het gaat echt heel hard!!
    hoe gaat het met jullie??? nog veel last van misselijkheid??
    vind jullie buikjes zo mooi he!!!

voor de klussers hoe gaat het met jullie??
    kan er al bijna iemand testen??
    worden jullie af en toe ook niet een beetje down van alle zwangere dames??? dat jullie bang zijn dat t toch nooit gaat lukken??
    heel af en toe heb ik dat gevoel..maar dan denk ik we zijn nog maar zo kort bezig!!
    succes met klussen/testen!!

we zijn afgelopen week 5 dagen weg geweest..
    we hadden (ik maar ook samen) dat echt nodig!!
    we gaan er de komende tijd weer vol op tegen aan :D

ik ga vanaf nu echt proberen om vaker hier te komen kletsen...
    soms ben ik zo druk...dat het te moeilijk word om op iedereen te gaan reageren...maar ik denk wel aan jullie hoor hihi :)

voor iedereen een heel fijn weekend!!

liefs

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hihi, dat is raar he als je ineens geen rokende mensen meer binnen hebt! Rookt je man ook? en hadden jullie van t voren al gezegd dat er niet meer gerookt mocht worden of gisteravond pas?
    Jeroen en ik roken niet maar veel vrienden en fam wel dus die mogen nu ook allemaal buiten staan. Als ik bij mijn ouders ben roken ze daar ook niet meer...dan zijn ze ineens allemaal als een stofwolk verdwenen haha.

14. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wat heerlijk dat jullie er samen tussenuit zijn geweest! Zijn jullie in NL gebleven of lekker naar het buitenland geweest?

Ik ben dan geen klusser meer maar ik was ook altijd "bang" dat het bij ons niet zou lukken en om ons heen schoten de zwangeren als paddenstoelen uit de grond. En hoe stom het ook klinkt, het hielp bij mij echt toen ik dat gevoel een beetje had los gelaten. Ik hoop dat jij eind van deze ronde ook een mooie positieve test in handen hebt!! en geloof me...zo'n test komt er echt hoor!!

15. Nanon

Nanon Actief lid

11 apr 2011
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.........

Nou ik zit op het wachtbankje.......... ben weer benieuwd moet zeggen dat ik er deze maand totaal niet mee bezig ben geweest, k zag hier op het forum bij mijn banner dat ik mijn eisprong had gehad... we hebben goed geklust dus we zullebn het zien.

Ik heb me vandaag een nieuwe fiets gekocht!!!! een mama fiets zonder zitjes enzo natuurlijk hahah.
    Moest een nieuwe fiets hebben en k dacht kan wel een gewone kopen maar als k ooit nog eens moeder word dan is het toch wel handig om een mamafiets te hebben.\

Het is een Xalina en hij fietst heerlijk!

Nou ik ga ff kippesoep maken en vanavond op de bank hangen!!!

Liefssss uuuuuttt grunnnn

16. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL

wij zijn een paar dagen naar luxemburg geweest...heerlijk weer gehad..en genoeg tijd voor elkaar!! wat wil een mens nog meer?? ;) haha

eigenlijk moet je veel makkelijker er mee om gaan ja...
    maar dat zit niet altijd in mij (of in een mens)
    ik ben er gelukkig niet elke dag mee bezig...maar af en toe ben je gwn bang dat het ons niet gaat lukken!!
    het is ook een groot wonder...zwanger worden en een gezond kindje op de wereld zetten!!
    daar word je wel weer bewust van al je alle verhalen hoort/leest!

hoe gaat het verder met jou???
    je bent al ruim 3 maand toch???
    weet iedereen het al in jullie omgeving??

liefs

17. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    heb nog een vraagje aan jullie..
    toen ik gewoon aan de pil was had ik regelmatig een week naar het einde van mijn periode (als ik 4 of 5 pilletjes geslikt had) oud bloed...
    nou heb ik me toen daar niet zo druk over gemaakt..
    maar nu net had ik weer oud bloed met een sliertje rood bloed er in..
    vorige week zaterdag was de 1e dag en maandag avond was ik niet meer ongesteld (di avond nog 1x tampon in gedaan omdat ik geen inlegkruisjes bij me had, en toch nog een klein beetje bloed had)
    sinds ik gestopt ben met de pil is dat ongeveer normaal 2 a 3 dagen ongesteld zijn maar sinds dat ik gestopt ben met de pil geen 1x oud bloed gehad (en al helemaal niet met een sliertje rood bloed)
    is dit een goed teken??? hoef ik me geen zorgen te maken??

dacht vraag het maar gwn...ben de laatste tijd overal onzeker over namelijk!

liefs

18. zwendel

zwendel Niet meer actief

Jesse wat goed dat je in ieder geval 14 juni voor een echo mag komen. hoop echt voor je dat het toch raak is hoor en dat je snel gerust gesteld kan worden. ook wel fijn dat als je toch klachten krijgt je mag bellen.

Nou meid blijf voor je duimen

19. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

Oei, dat zou ik echt niet weten! Maar ik denk dat je je niet meteen zorgen hoeft te maken hoor.. Ik had ook wel eens periodes dat ik van die raadselachtige dingen had en daar is ook nooit echt een antwoord op geweest, maar dus ook niks ergs.. Komt vast goed!!

20. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    ok dank je!!
    weet dat je niet bij alles raar moet gaan denken maar is niet altijd makkelijk haha

hoe gaat het met jou??
    voel jij je goed?? of heb je veel last van je zwangerschap??

Deel Deze Pagina