Dankje! Ik hoop het ook zoooo @dreamer: Wow wat spannend! *duimduim* Ga je morgen testen? @delilah: Mooi buikje al, leuk! Nee inderdaad Dankjewel voor t duimen, blijf ook voor jou duimen. Heel veel succes bij de huisarts ook, knuffel! @pip: Balen, sterkte met de downheid. Misschien een tip voor je: Ik gebruik nu vichy normaderm, had ook enorm last van pukkels. Is nu echt veeeeeel minder, heb echt voor mijn doen een gladde huid nu. Gebruik het nu wel 2 mnd geloof ik, heeft even tijd nodig.
Ohw dreamer spannend joh!! Ga je morgenochtend testen of wacht je even een paar dagen voor de zekerheid? Je schrijft dat je bang bent om weer negatief te testen, heb je afgelopen week al getest dan? Jesse en Zwendel ik hoop echt dat jullie over een paar weken een prachtig gevuld vruchtzakje met kloppend hartje zullen zien op de echo! Probeer er een beetje van te genieten en als je onzeker bent kan je altijd van de week nog eens testen. Mijn man was overigens de 1e week ook wat minder enthousiast omdat hij er rekening mee hield dat het mis kon gaan. Geef dus wel duidelijk bij je man aan dat je ermee zit als hij zo down doet en jij op een roze wolk zweeft dan kun je het er samen over hebben. Ik zal vanavond of morgen een nieuwe buikfoto maken! Verder zit ik vandaag snottert met een half dicht oog achter de pc. lang leve die rot hooikoorts!! De afgelopen 2 nachten heb ik er zo slecht van geslapen dat ik twijfelde of ik mezelf zou ziek melden maar dat krijg ik dan ook weer niet over mijn hart....*zucht* vanavond gaat het vanuit het westen regenen dus ik sta de hele avond buiten Voor de klussers en de wachtende dames...succes!! Ik duim heel hard voor jullie!!
mannen zijn gewoon rare wezens... je moet gewoon altijd aangeven hoe of wat, want zelf hebben ze nks door... vandaag ik bijvoorbeeld dol enthousiast dingen bedenken voor het trouwen (september word het waarschijnlijk) en hij zit gewoon TV te kijken... en als ik m wat vraag krijg ik dan zo een kort antwoord... *zucht* Manneennn!!! hahahah gewoon je hart luchten bij je vent... daar zal je van opknappen!!
@ dreamer ik duim voor je dat het raak is!! ook nog geen ongi klachten?? @ pip sterkte, hoop dat je snel wat minder down bent @ babyliz ik duim ook voor jou dat het raak is en natuurlijk voor alle andere op het wachtbankje suc6 voor alle klussers neem je beste gereedschap mee en klus er op los en alle zwangeren geniet er lekker van. Met mijn vriend gepraat en hij wil wel blij zijn maar hij durft echt niet zo maar hij wil ook zeker niet negatief doen dus das wel positief. wel een raar symphoom erbij gekregen naast nu nog meer gespannen borsten heb ik ook last van mijn tongpiercing. Het lijkt wel of mijn tong opgezet is want ineens heb ik het gevoel dat mijn tongpiercing erg strak zit. maar als ik er dan mee speel merk ik dat mijn staafje nog ruimte zat over heeft maar ach dat zal vast wel weer overgaan maar vind het wel een vraamd iets hhaahha
Ik hoop dat je het hier over de zwangerschapstesten hebt? De ovulatietesten van de Kruidvat moet je toch echt laten liggen. Die zijn echt niet betrouwbaar (als zelfs mijn man en het kraanwater positief testen). Ovutesten het beste van zw&k of sensitest (die dipsticks- zijn ook vele malen goedkoper). De zwangerschapstesten 2v5 zijn van de Kruidvat wel aan te raden!
Is niet per sé nodig hoor. Mijn eerste urine was te lict, ik testte 's middags met sterke urine gewoon positie getest op 9 dpo al...
hahaha... mijn man rookt niet (heeft ie ook nog nooit gedaan). Ik heb ze gewoon gezegd : " jullie zien dat er geen asbakken op tafel staan?" Die hint was duidelijk genoeg. Jammergenoeg zat ook minimaal de helft van de nietrokers buiten.
@dramaqueentje Super leuk inderdaad, om zelf naar het hartje te mogen luisteren. Kunnen jij/jullie hem ook altijd zo snel vinden? Hahah gelukkig maar, want anders ga je weer onnodig stressen als je hem moeilijk kunt vinden. Nee nog geen schopjes gehoord, hoe klinkt dat dan? haha je hoort namelijk behoorlijk veel in je buik Lijkt me heel bijzonder om je kindje echt duidelijk te voelen.. jij voelt ook nog niks? @babytjuh Welkom terug! Genoten van de vakantie? Ach meid ik was ook zo bang dat ik nooit zwanger kon worden. Dit had ik zelfs van jongs af aan al. Dat leek mij echt de ergste nachtmerrie, maar zie het resultaat! Voor jou komt het ook hoor! @Nanon wat leuk dat je een moederfiets heb gekocht. Ik moet ook zeer binnenkort een nieuwe, die van mij valt echt bijna uit elkaar haha waar heb jij je fiets gekocht? Wel handig ej, om alvast zo'n fiets te hebben @xxpetra hihi vind het nog steeds zo grappig dat wij één week met elkaar schelen! Dan weet ik ook altijd precies hoelang jij zwanger bent Fijn dat de afgevallen kilootjes er lekker weer aankomen.. haha grappig heh, dat we dat geen eens erg vinden nu Enne.. gauw een foto maken hoor, want ik ben errug benieuwd naar je buikje! Heb je je buikbanden al gedragen? Ik vind het daar zelf nog wat te vroeg voor, op de één of andere manier.. @Dreamer spannend joh! Hoop echt dat het raak is voor je.. @Cass lekker dat de misselijkheid wat wegtrekt. Ik herken de buikpijn van je ook heel goed. Heb af en toe echt flink last van zere buik, maar als ik dan even ga liggen trekt het gelukkig langzaam weer weg. Ik dacht echt dat het eindelijk wat beter ging. De misselijkheid is helaas nog steeds wel aanwezig, maar het overgeven is de afgelopen dagen niet aan de orde gekomen.. tot vandaag. haha 6 keer overgeven op een dag is wel mijn record, deze heb ik vandaag dus gehaald
Klinkt als.... ***TOK!!!*** Haha, een doffe klap, eigenlijk. Maar de eerste keer dat we dat hoorden was bij de vk, anders hadden we het misschien ook niet herkend, hoor. Enne... ik heb ook mijn misselijkheids ups en downs, maar momenteel blijft het vooral bij kokhalzen. Maar zes keer op een dag heb ik nooit gehaald hoor.... RESPECT
haha oké, ga ik nog eens goed luisteren of ik ook een ***TOK!!!*** hoor jaa knap he? ben ook wel erg trots op mezelf, dat kun je wel begrijpen hahah
@ babywens Ik heb hem bij de halfords gekocht in groningen, 449 euro... vond k wel meevallen. Ik heb hem vandaag opgehaald, kwam een vriendin tegen..... keek me ineens heeel raar aan"ben jij zwanger?"hahaah ik zei neeee maar in de toekomst willen wij wel proberen een gezinnetje te stichten. Mijn fiets was toch helemaal naar de klote dus ik dacht laten we duurzaam doen
K heb trouwens sinds gister af en toe krampjes int buukje en mijn nippels doen zeer........ kan dit iets betekenen of kan ik dat nu nog niet vernemen en speelt mijn lichaam een spelletje met me?
Pff net getest... Negatief.. Lichaam houdt em weer lekker voor d egek Vanmiddag wel nog n test halen... Kan k vd week nog keer kijken... Júist dit soort dingen maken jegek... Laat dan gewoon de rode duivels maar komen
Bah balen Dreamer!! @Nanon, ik heb mezelf ook nu al een aantal keer gek gemaakt met verschijnselen, ook een keer pijnlijke tepels en afgelopen keer had ik een paar dagen krampen.. Maar je weet het niet! Bij iedereen is het anders! Ik duim ik duim ik duim!!
@dramaqueen, vanaf welke week kon je het kindje horen schoppen? hihi fantastisch joh dat je dan **TOK** hoort! Wij waren afgelopen weekend in de mediamarkt en daar stond ook zo'n ding om naar het hartje te luisteren maar mijn man zei dat we het beter niet kunnen kopen. Hij is bang dat we er dan te krampachtig mee om gaan en in de stress raken als we het niet horen. Voorlopig is het dus van de baan maar wie weet dat hij het wel wil als we vrijdag het hartje hebben gehoord bij de vk. @dreamer, wat rot dat je negatief hebt getest! Hopelijk is je cyclus iets langer nu waardoor je te vroeg hebt getest. Weet je wanneer je eisprong is geweest? @..ik weet niet meer wie, ik zou ook zeker niet de ovulatietesten van kruidvat kopen! bij mij testte die de hele maand door positief. ik zou ook zeker voor de dipsticks van sensitest gaan! @Mayke, haha fantastisch dat je die testen hebt gedaan door kraanwater en urine van je man! dan heb je wel een zeer vruchtbare man als zelfs zijn urine positief test @babywens, bij de hema in Goes hebben ze een mamafiets staan. ik geloof dat die iets van 380euro kost. leuk he dat we een week schelen én zo dicht bij elkaar wonen jemig 6 x spugen is idd niet heel erg lekker spugen komt niet meer voor...kokhalzen helaas wel van het weekend stond er een zakje aardappels in de kast die erg stonk, toen ik het oppakte kwam er allemaal bruin water vanaf IEUW !!!! ik moest er bijna van spugen zo vies!!!! 2 dagen later vertelde ik het tegen mijn moeder en toen begon ik spontaan weer te kokhalzen. hihi
zoo dat is ook niet niks... en wat voel je dan nu?? sinds je gestopt bent met die pillen?? hoe lang ben je nu gestopt?? zal niet altijd even makkelijk zijn... balen van die pukkels zeg!! kheb geen idee wat je daar aan zou kunnen doen... fijn dat je met gesprekken er beter om mee weet te gaan..!! miss heb je straks als jullie een mooi kindje hebben de pillen wel niet meer nodig...zou toch fijn zijn!! ga je binnenkort nog naar de ha voor je korte lf?? waarom ik bang ben dat mijn vriend we gaat is nogal vaag... het ligt ook helemaal aan mij.. af en toe is het een warboel in mijn hoofd...met allemaal stemmetjes (kan het niet anders uitleggen) die zeggen.. hij houd niet meer van me... hij vind een ander leuk... hij vind je niet meer aantrekkelijk... blablabla enz... maar het stomme is op die momenten weet ik echt niet of hij van mij houd...terwijl ik 5 min later miss voor 10000% weet dat hij van mij houd...en niet bij mij weg gaat!! dat is het stomme dus van alles!! sinds ik gestopt ben met roken is mijn humeur iets minder geworden..ook ben ik behoorlijk aangekomen...hier word ik giga onzeker van ...en dat speelt ook mee voor mijn gevoel na hoe ik over mijn vriend denk...terwijl ik altijd moet denken..HIJ HOUD VAN MIJ NOMATHER WHAT!! dank je meid!! wanneer ga je testen?? of wacht je gewoon af?? spannenddd!! knuffel!! @ petra hopenlijk heeft de regen van vannacht je goed gedaan... of merk je er nog niet veel van?? ben je nog naar je werk gegaan?? soms moet je aan jezelf denken he...ook al wil je hart het niet haha @ lilsuz heb jij helemaal goed..wat een zeikstralen zijn ze af en toe he haha..maar weet je we kunnen ook weer niet zonder ze!! @ zwendel wat grappig van je tongpiercing...heb er nog nooit van gehoord!! hou je l vocht vast ofzo?? (of zou je nou juist geen vocht vast kunnen houden in je tong?? ) @ mayd hoe gaat het met je??? wanneer heb jij je 1e echo?? dank je!! ik heb zeker genoten..al kan ik het geen vakantie noemen haha we zijn maandag weg gaan en vrijdag waren we weer thuis.. grappig dat je dat van jongs af aan al had.. en zie het resultaat!! ik dacht altijd dat ik nooit oud zou worden.. wat erg 6x overgeven op 1 dag????? zo dan voel jij je wel een dweil zeker gisteren?? hopenlijk blijft het bij dit record...en ga je die niet verbreken binnenkort!! sterkte ermee...! aahhh balen zeg!! hopenlijk test je de komende dagen wel positief!! en anders inderdaad maar de rode duivels laten komen.. want overtijd zijn zonder zwangerschap is KILLING!!! blijf duimen hoor!! iedereen een hele fijne dag!! liefs
@babytjuh, de regen heeft niks geholpen helaas dus na een 3e slapeloze nacht heb ik me vanmorgen toch maar ziek gemeld. Ik heb daar altijd zo'n hekel aan want ik meld me nooit ziek maar om de een of andere reden krijg ik altijd een kruisverhoor over wat ik dan heb. Morgen zou ik nog een dagje moeten werken en dan ben ik vrij tot maandag maar ik denk dat ik dan ook nog thuis blijf. Mijn man zei ook...ja hallo je hebt nu nog iemand waar je aan moet denken he! en daar heeft ie wel gelijk in... Wat je schrijft over die onzekerheid over de liefde van je man herken ik wel. Ik had het niet zo heftig als hoe jij het beschrijft dat je van emotie naar emotie gaat maar in het begin van onze relatie twijfelde ik ook heel erg. ik ben niet zo'n uitgaanstype en hij gaat graag met zijn vrienden naar de kroeg. in het begin dacht ik dan altijd...wat nou als hij een leuker iemand tegenkomt daar. Maar daar heb ik me op een gegeven moment overheen gezet want ik maakte mezelf helemaal gek en dat wilde ik niet. Probeer er wel met je vriend over te blijven praten want dan snapt hij misschien ook wat meer waarom jij soms heftig reageert. Liefs