In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    hierop zie je wel beter hoe de kleine ligt maar hierop kan ik niet het geslacht zien hihi

Liefs Kim

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Oh super! Bedankt voor de tip dan ga ik maandag ook op jacht want die van de hema zit echt voor geen meter!

Hoe gaat het verder met je?
    Geen rare kwaaltjes of rare dingen op je werk meer gehad?
    Wat lief van je man dat hij je verrast met een etentje! Alvast ontzettend veel plezier!!

3. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, nu even reageren...

@Petra: je kunt je het beste laten helpen in een lingeriezaak... doe ik ook altijd en heb het nu weer gedaan. Als het goed is, hebben ze er daar nl. verstand van en kunnen ze je alles vertellen!

Nu ga ik even wat namen door elkaar halen...

@Delilah: moet je doen, hoor! Is zo leuk om het eerder te zien. Nu denk ik trouwens wel... had best kunnen wachten tot november, maar da's achteraf praten natuurlijk, want ik moest en zou het weten ;)

@MayD: Verrassingen zijn leuk! Geniet ervan!!!!

@iedereen: een hint, omdat ik zie dat er al een jongen en meisje is "gezien"....: Het goede antwoord is al gegeven, hoor....:p

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL

Het hoofdje staat er niet op...! Het pijltje wijst precies tussen de beentjes!

Maar het beeld is niet heel duidelijk, hoor.... is erg praktisch dat de echoscopiste het beeld terughaalt en het dan rustig kan aanwijzen en uitleggen!

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@dramaqueen, ik denk dat het een jongen is, want op de laatste foto waar het zich uitrekt lijkt het net of er iets uitsteekt...een piemeltje zou ik dan denken maar goed..ik heb verder ook echt geen idee waar ik naar moet kijken!
    Wel ontzettend gaaf dat jullie het konden zien en natuurlijk dat je man die verrassing had!!

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog eentje dan, voor de twijfelaars! Pijltje wijst weer precies tussen de beentjes...

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Mijn man en ik gaan straks naar een beatycentrum, hihi. mijn arme man :D
    We gaan regelmatig naar de sauna en nemen dan een massage erbij maar vaak lig je dan op je buik en dat ligt niet heel lekker meer bij mij. daarnaast is het beter om pas na de 20 weken weer de sauna in te gaan zei de vk dus had ik het idee om een gezichtsbehandeling te laten doen.
    :D :D :D :D
    ik dacht dat Jeroen het echt niet zou willen (dat is voor vrouwen vind hij dan) maar hij vind het wel grappig en wil het wel eens proberen. Dus we liggen straks met komkommers op onze ogen naast elkaar hahahahaha.
    Oh nee komkommers mag niet meer he vanwege die bacterie...dan een krop sla ofzo ;)

Gaan jullie nog wat doen van het weekend?

8. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL

Deze foto was eigenlijk gewoon om te pronken...:) Deze hoef je dusn niet te bekijken om het geslacht te raden....

9. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik hou het toch maar op een meisje haha

@Petra Lekker hoor een dagje ontspannen zou ik ook wel willen wij gaan lekker naar het strand nog meer verbranden hihi we hebben ook de kleine meid dus wij houden het op een dagje strand ;)

Liefs Kim

10. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3390 dramaqueentje, 4 jun 2011
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
    Leuk zeg! Geniet ervan.... Die mannen hebben altijd commentaar op ons vrouwen, maar worden ook stiekem graag gepampered hoor! Die geniet straks nog meer dan jij...

Ik heb niet echt plannen, alleen morgen naar m'n vader toe want dan is-ie jarig!

11. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek

Alvast gefeliciteerd :D

;);) ik ben toch wel nieuwgierig of het een jongentje of meisje is ;);)

Liefs Kim

12. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!

Zal ik het dan maar zeggen?

***************TROMROFFEL****************

het is een...... (zie volgende bericht...)

13. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    nou nou nou nou :D

14. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan het amper geloven, omdat ik 100% van een jongen overtuigd was! Maar echoscopiste zei dat ze het niet had gezegd als ze niet zeker was (omdat je toch al 50% kans hebt) en ze had het ook nog nooit mis gehad!

Vriendlief durfde NA de echo (;)) toe te geven dat hij stiekem het liefst een meisje wilde, die is dus helemaal blij!

Mijn pa zal ook erg blij zijn, want die vertelde me laatst op een meisje te hopen, omdat hij dan meer kans zag om er mijn moeder in terug te zien (traantje.... )

15. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    you were right!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Wat leuk johh :D kan je lekker roze dingen kopen hihi
    En hier hadden we het dus goed geraden maarja manlief heeft het geraden hoor maar die had iets voorsprong want we hebben hier een kleine meid rondlopen dus die zei gelijk met het plaatje van de echo dat is een meisje want het is het was hetzelfde als bij de kleine dr echo hihi

Liefs Kim

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Wat goed!!!!!! een meisje!!en ik maar denken dat het een knul was:)
    En dan zat je toch goed met je roze dekentje!! oh wat zal je vader blij zijn dat hij een kleindochter krijgt!
    Het zal een taaie dag voor hem worden morgen...de eerste verjaardag zonder je moeder:( Hopelijk maakt het goede nieuws de dag toch wat leuker!

18. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL

Ah! Valsspeler(s)! :D

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    haha zag de echo en toen ik de laatste foto zag wou ik zeggen meisje! daar is het wel goed te zien! maar zag paar berichten verder dat je het al verklapt had ;)

maar wat super joh een meisje! nu ben ik er helemaal van overtuigd dat ik het ook eerder wil weten dan de 20 weken haha :D

20. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Roze Roze Roze Roze Roze!!!!

Gefeliciteerd Dramaqueentje!! wat heerlijk een meisje!
    ga je al ROZE inslaan? en mag iedereen het nu weten???

Ik ga lekker zonnen met beste vriendinnetje in het stadspark!

Deel Deze Pagina