hier geen enorme (.)(.) had altijd een B cup, nu zijn ze al wel gegroeid en is het een C cupje, al ze wat groter worden zal ik in mijn geval helemaal niet erg vinden Jesse volgens mij is die 'paniek' wel heel normaal hoor, tenminste volgens mij hebben veel meer zwangere vrouwen daar last van, gooi het maar op de hormonen denk dat het vanzelf weer beter gaat! knuffel voor jou meis!
haha wacht maar, wie weet zijn die van jou over een paar weken ook wel ineens mega Jeroen lacht zich rot die zei gisteravond toen we in bed stapten: pas je op dat je niet met je (.)(.) teveel naar mij rolt en dat er 1 op mijn hoofd komt..dan stik ik. hahaha lekker zo'n vent!!!! Van welke cup kwam jij?
Jesse, wat rot meid! Hopelijk kom je snel uit je dip en kun je genieten van je roze wolk! Wanneer mocht jij nou naar de vk? Zwendel hoe was jou echo? Delilah, hoe gaat het met jou? Helpt het eten voor je uit bed gaat een beetje of merk je geen verschil? Ik ben net thuis van de dansschool. mijn nichtje moest afdansen maar jemig...wat mis ik het dansen weer als ik daar kom zeg Heb nu wel een zere rug van het staan dus ga lekker languit naar Xfactor kijken! Gaan jullie nog wat doen van het weekend?
Hoi Hoi Allemaal Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en hoefde niet veel te zeggen en kreeg gelijk een verwijzing voor de gynaecoloog dus helemaal blij we hebben ook gelijk gebelt voor een afspraak en kan op 6 juli daarheen heb ook een vrouwelijke arts dus dat vind ik wel erg fijn dus we gaan deze maand zeker nog ons best doen en toch stiekem blijven hopen dat ik er niet heen hoef voor onderzoeken en dalijk gewoon een positieve test in handen heb Liefs Kim
wat fijn dat je nu wel gelijk een doorverwijzing hebt gekregen Kim! Zal een hele opluchting zijn voor je denk ik? Wie weet is je cyclus heel makkelijk in het gareel te krijgen met een duidelijke eisprong en heb je super snel een mooie roze test!!
@ Petra: ik kom van een C-cup. Dus al 2 cups gegeroeid. Harold vindt het allemaal geweldig. (ja, ook de buik!) @ Jesse: ik geloof dat dat een extra iets in onze natuur is. Het bereidt ons voor op de taak van het moederschap. Je zult zien, als de kleine er is gaat alles zoals het moet zijn. Zorgen maken is heel normaal! Denk je dat ik me geen zorgen heb gemaakt (juist omdat ik op zich weinig last had van zwangerschapskwalen)? Na de echo was ik alweer wat rustiger geworden. En dan die nachmerries die ik heb gehad. Heus meid, heel normaal dat je je zo voelt. @ Kim: fijn dat je een snelle doorverwijzing hebt! Succes meis! Blijf vooral gewoon lekker van elkaar genieten, en wie weet... @ Zwendel: hoe was je afspraak? Vanmiddag ga ik lekker bij mijn vriendin op bezoek, morgen met manlief en trauma (schoonmoeder) naar de vlooienmarkt in Apeldoorn. 2e P-dag naar mijn ouders, mijn zus en haar kids zijn er dan ook.... gezellig!
@ Petra hier gaat het de ene dag beter dan de andere, gisteren bijv heel de dag in bed gelegen en ook overgegeven, vandaag dan wel weer redelijk te pas, ik hoop een beetje dat het met 12 weken een stuk beter gaat, dan duurt dit nog hooguit een weekje, maar goed we zullen zien kan me voorstellen dat je het dansen mist, heb je het dansen opgegeven door het zwanger zijn? of was je al eerder gestopt? hier van het weekend bij beide ouders op bezoek en voor de rest lekker rustig aan doen! @ kim fijn meid dat de ha je doorgestuurd heeft! en dat je een vrouwelijke arts krijgt! ga ook voor jullie duimen dat die onderzoeken allemaal niet nodig zijn, maar dat het gewoon raak is deze maand
@ petra hier weinig nieuws eigenlijk.. vandaag kleine bloeding gehad .. had ik vorige keer ook een weekje voor mn ongi kwam.. duurde zo'n 2 dagen dus ik ga er vanuit dat dit ook zo is en ik volgende week gewoon ongi word.. of dat het misschien doorslaat en dat dit mn ongi al is ofzo.. :S volgende ronde gaan we missen want dan is mn vriend er niet.... dus jammer.. achjaa... we wachten af..
De echo was heel mooi, veel ruimte in de baarmoeder en een hele duidelijke en regelmatige hartslag,10,2 mm en 7 weken. zit nu wel op een roze wolk hoor maar kan ook een blauwe zijn hahahaha. wanneer heb jij nou je echo? dinsdag toch? hoop dat je ook een mooi hartje te zien krijgt en dat je dan toch wel wat blijer durft te zijn. Mijn vrien durft nu ook wat blijer te zijn nu hij een hartje heeft gezien. en je gaat er zeker van houden en natuurlijk kan je het.
@ Zwendel, wat fijn dat de echo goed was! Je hebt ons wel in spanning laten zitten hoor! @Delilah, hopelijk zijn je klachten (vnl die rot misselijkheid) volgende week allemaal over! Ik ben 3 jaar geleden al gestopt met dansen omdat de jongen waar ik mee danste zijn geld liever in wiet stak. Dat moet ie natuurlijk zelf weten maar ik stak best veel tijd en geld in het dansen en hij niet en op wedstrijden kwam hij altijd te laat en was de helft van zijn spullen vergeten. Toen was ik er helemaal klaar mee! @Mayke, ow dan ben jij ook flink gegroeid idd! haha onze mannen hebben niet te klagen nee, die van mij vind het ook geweldig hihi. Veel plezier van het weekend! @lilsuz, moet je vriend voor zijn werk een hele maand weg? Hopelijk is het deze maand raak!
Fijn Zwendel, dat alles goed was, hopelijk kan je nu steeds meer genieten! Hier ben ik veel in gedachten over baby´s. Ik droom de laatste week bijna elke nacht dat ik zwanger ben of al ineens (zomaar zonder dat ik het wist) al bevallen ben.. De HA zei dat ik maar ff niet moest tempen en ovulatietesten moet gebruiken, omdat ik anders te gestressed zou zijn.. maar sinds vorige maand ben ik volgens mij veel erger, mijn LF is ook niet langer geworden erdoor, dus gebruik gewoon lekker weer testen! Mijn ei komt erweer aan, tijd om iets van hoop te hebben, maar niet te veel. Dat is ook weer niet goed denk ik.. Trouwens met mijn vaste groep vrienden willen we rond april/mei op vakantie gaan naar IJsland. Dit wil ik heeeel graag, maar wat vinden jullie, moet ik dit gewoon gaan plannen? ze weten niet van onze kinderwens. Als ik wel zwanger ben, blijven ze met z'n 4en over en vind ik ook weer zo lullig..
@ XXpetra, Sorry dat ik je zo in spanning heb laten zitten. Zijn na de echo (17.30 uur) lekker bij de griek wat wezen eten en daarna een biosje gepakt dus waren pas laat thuis. Wel heel erg gezellig zo met z'n tweetjes (drietjes hahaha) en vandaag ook weer drukdrukdruk pffff wel heel blij en geniet er nu echt wel van.
Zwendel, fijn dat alles er goed uitzag meis! Pip, maak je niet te druk meid. Komt allemaal goed. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt en laat de boel de boel. Als je een beetje kunt relaxen helpt het echt heel veel! Sterkte meid.
@ petra, nee hij gaat ruim 2 weken weg met zn Pa naar ijsland. dat wilde ze samen al heel erg lang doen en nu is het zaterdag zo ver dus... maargoed we missen dan net de juiste week... zeker als mn ongi nu al gaat doorzetten, dan ben ik bijna weer ongi als hij terug is hahaha.. maargoed.. ik moet nog een aantal dingen laten doen waarvoor ik niet zwanger mag zijn (borstfoto o.a) en ik wil eigenlijk een paar kilootjes kwijt (ongeveer 5 ofzo, iets meer is ook goed maar geen must) dus niet drastisch maar ben n de vakantie wat aangekomen en de vorige vakantie ook al en zo blijft t dan opstapelen, en dat is niet de bedoeling!! dan kan ik ff 2 weekjes modifast ofzo doen... en flink sporten sochtends.. dan moet dat lukken... denk ik hahah... en dan zien we wel wat er na 2 weekjes af is en daar moet ik t maar mee doen hahah... ik zal het in die 2 weken wel druk hebben ook want kga proberen goed te regelen voor de bruiloft... ik heb de uitnodiging al gemaakt.. moet alleen nog laten drukken (een deel) en andere deel maak ik zelf.. Het moet zoiets worden maar dan andere kleuren en zo.. maar wel zo soort envelopje...
@ lilsuz wat balen dat je vriend weggaat! sowieso zal je hem missen natuurlijk maar nu nog extra natuurlijk! hopelijk is het deze maand al raak @ zwendel wat fijn zeg dat je echo was!! toch een extra fijn gevoel denk ik zo, de vorige keer is het toch misgegaan met 7 weken? @ Petra gisteren had ik een redelijke dag, en vandaag tot zover gaat het ook redelijk! hoop inderdaad dat het vanaf nu steeds beter gaat1 en hoe gaat het verder met jou? @ Pip dat dromen over kinderen en zo ineens bevallen dat herken ik, dat had ik ook toen ik er veel mee bezig was, vlak voor we voor het echie gingen enzo, komt denk ik dat je er vaak aan denkt, dat je er dan over gaat dromen.
@ Zwendel. Wat fijn dat de echo goed is!!! lucht lekker op he!! @ allemaal.. Ik had al een E cup. Gisteren een G-cup gekocht, groter was er niet.. maar zelfs daar moet ik niet meer in groeien.. Pff vind t echt verschrikkelijk.. Zeker met kleding is het moeilijk. Collega draagt lekker strakke shirtjes om met haar buik te pronken maar ik vrees dat mensen meer naar mijn enorme (.)(.) kijken!!! @Delilah.. Ik ben sinds een weekje of 2 pas echt over mijn misselijkheid heen aan het komen. Ik lust weer steeds meer eten en kan er weer meer van genieten.. Dus hoop voor je op week 12 maar t kan dus iets langer duren.. Sorry voor dit positieve bericht haha @Kim.. Wat fijn dat je meteen voorverwezen word.. Soms moet je lullen als brugman om maar iets voor elkaar te krijgen. Dit zal wel rust geven denk ik. Maar goed idee gewoon lekker doorklussen en wie weet zegt de gynecoloog wel... Maar je bent al zwanger haha dat zou leuk zijn!! @Jesse.. Vrouwen maken zich gewoon snel druk denk ik. En zeker als je net zwanger bent. Ik vind mezelf een nuchter persoon die niet snel in de stress zit maar zelfs ik had de eerste weken echt last van van alles. Twijfels.. onzekerheid.. angst of ik het allemaal wel goed doe etc.. Probeer aan de positieve dingen te denken! @lilsuz.. Ga je trouwen?? Wanneer?? ook spannend!! @pip.. Lastig idd.. en ze willen nu al boeken? Misschien kun je zo overhalen voor een last minute? haha.. Stel je bent zwanger.. dan mag je niet vliegen na 6 maanden.. toch? @ de rest.. Hier druk bezig. Ikke poetsen, wasjes draaien, opruimen. Spullen op marktplaats zetten want ik wil alles aan de kant hebben als de kleine komt! Vriendje is druk aan het schilderen. De kozijnen beneden moesten nog in de lak. nov 2010 hierheen verhuist alles verbouwt maar dat was het enige dat was blijven liggen. Wel fijn als dalijk alles netjes is als de kleine komt.
Al ga ik trouwens maar eens snel de douche in want zie dat t al bijna half 2 is en om half 3 moet ik aanrijden naar mijn werk. Avond dienstje draaien..
@Cass, hihi ik zou ook lekker pronken met je zwangere buik hoor! en die grote (.)(.) horen er gewoon bij! @ zwendel, ohw heerlijk joh dat jullie lekker uit eten en naar de bios zijn geweest na de echo! Kun je er al wat meer van genieten nu jullie de echo hebben gehad? Wij zijn op jacht naar een kinderwagen. We weten al dat we een Mutsy willen maar daar heb je weer allerlei variaties in. Je wordt er tureluurs van hihi. We hebben nu maar besloten om over 2 weken naar babydump te gaan, want daar schijnen ze alle modellen van Mutsy te hebben staan dus dan kan je het ook makkelijker vergelijken. Bij Prenatal staan er bv maar 2. @ Lilsuz, wie weet is het volgende maand dan juist wel raak! Je ziet vaak dat het ineens raak is als je die maand minder 'actief' bent en denkt dat je niet op het juiste moment kan vrijen. @Pip, IJsland lijkt me ook gaaf joh!! Ik zou niks opschuiven ivm jullie kinderwens maar misschien nog even wachten met boeken tot het najaar ofzo
We kunnen nu idd er meer van genieten nu we de echo hebben gehad en het hartje hebben gezien. nog een weekje en dan gaan we lekker 10 dagen naar turkije en daarna krijgen we gelijk al weer de 2e echo. het nadeel is altijd dat de vakantie zo snel voorbij is maar aan de andere kant als we terug zijn hebben we gelijk de echo dus as weer positief dat het dan voor je gevoel niet zo lang meer duurt hahahaha