delilah balen van de misselijkheid hopelijk gaat het snel weg Zwendel toppie dat je echo goed was. en je een lekker avondje hebt gehad. Lilsuz he wat leuk dat je gaat trouwen. gefeliciteerd.Jammer dat je mannetje net in de week weg is maar terug kom klussen is ook heel leuk. Cass zwaar hoor grote (.)(.) ik heb ze ook gehad maar ik heb toen ik 18 was een borst verkleining laten doen. Maar na de zwangerschap worden ze bij jou hopelijk weer wat kleiner. Eindelijk wat poss nieuws ik voel me vandaag weer wat beter bachbloesem helpt. heb al op een kdv gekeken zie het weer een beetje zitten. hopelijk zit er ook echt een baby en gaat het hartje deze of volgende week kloppen. duim duim. ik voel het al flink trekken in mijn buik. lopen voelt gevoelig en heb een innieminie bubbeltje boven de schaamstreek. verder weinig te merken ja luchtjes jakkie bah. ben helaas wel weer wat afgevallen maar doe mijn best met wat ik eet dat het ook het goede is. grtjs
@ petra je hebt ook wel gelijk hoor...wil het zelf ook wel!! maar komende maand waarschijnlijk niet...miss dat ik wel een balletje op ga gooien...en kijk wat hij er van vind!! die testen zijn toch vaak snel in huis ??(via sensitest) haha grappig hoe je dat zegt..dat je man zn aanpak niet werkte..!! woww je bent vandaag 4 maand zwanger!!! wat gaat dat hard zeg..!! wanneer staat de volgende echo gepland?? willen jullie weten wat het word?? @ zwendel wat fijn dat de echo goed gegaan is..en dat het met jullie kindje goed gaat...!! wat zal dat een opluchting zijn voor jullie!! nu kunnen jullie eindelijk genieten!! @ casss wat leuk dat jullie lekker geshopt hebben!! en dat jullie bijna de kinderkamer al bij elkaar hebben!! nog een paar weken en dan kun je helemaal los..met shoppen haha!! had je voor je zwangerschap al cup e?? of de laatste maanden?? cup g van GIGA?? omg!! @ jesse ik hoop dat jij je snel beter voelt...en dat jou wolk roze word!! *knuffel* wanneer heb jij je echo?? @ nojumidy wat fijn dat jullie gelijk een doorverwijzing hebben gekregen!! al hoop ik stiekum dat je de komende maand zwanger raakt...en de verwijzing eigenlijk niet nodig bent!! @ mick hoe gaat het met je???? @ lilsuz ohh miss heb je wel een innestelingsbloeding gehad!! ben benieuwd!! wat leuk dat je vriend zn droom gaat waar maken..maar wat jammer dat jullie dan niet kunnen klussen!! al kun je nu mooi ff sporten enzo!! vind je het niet erg om alleen te zijn?? lijkt mij helemaal niks!! wanneer gaan jullie trouwen?? vind het kaartje heel mooi!! @ pip ik heb dat ook gehad hoor...die dromen!! maar dat was voor mij het teken dat ik er teveel mee bezig was!! nu laatste maanden geen last meer van!! heb vertrouwen er in..dat het goed komt (kijk naar mayd ook zwanger geworden met een korte lf) ik zou gewoon gaan boeken...als je zwanger bent begrijpen ze het heus wel..!! hier weinig nieuws.. steeds het gevoel dat ik deze maand niet zwanger ben geworden.. dus mag het van mij wel volgende week zijn.. ff menstruatie en dan weer vol op klussen! donderdag avond een heel goed gesprek met mijn vriend gehad.. heeft mij ontzettend goed gedaan..!! alle onzekerheden tussen ons(die ik voelde) hebben we het over gehad..had het veel eerder moeten doen haha fijne pinksterdagen!! liefs
babytjuhh fijn he als je even lekker alles uit de weg kan praten. Ik ben er ook dol op. Ik heb nu ineens een rare buikpijn en mijn afscheiding is donkerder van kleur. Ik heb al een paar keer geelig gehad maar dat schijnt normaal te zijn. we wachten het maar af of er iets gebeurt ik kan nu toch niks doen. vind het spannend hopelijk gaat het niet weer mis. begin eindelijk wat rust te vinden dat ik zwanger ben
Ik hoop zo dat ie blijft plakken Jesse! Wanneer was je echo ook al weer?? en hoeveel weken ben je nu?
@Jesse: Het is sowieso heel spannend allemaal, en zeker na je mk. Fijn dat je wolk al weer wat rozer aan het worden is. @babytjuhh: goed dat je dingen hebt uitgepraat. Soms hik je tegen zulke dingen aan, maar achteraf is het meestal een opluchting. @lilsuz: wat fijn dat je gaat trouwen! Wanneer is DE dag? Ik wilde dat vriendlief al trouwlustig was, maar goed, ik heb geduld @zwendel: SUPERfijn dat alles goed is! Enjoy! @cass: Jaja, bij de meeste vrouwen groeien ze goed tijdens de zwangerschap! Een troost... de cupmaat staat ook in verhouding tot de omvang, dus de ene cup g is de andere niet. Bij een speciaalzaak kunnen ze vast nog veeeeeeeeeeeeeel grotere cups voor je vinden die bij je omvang passen...P), maar een nadeel is wel de prijs. Ikzelf kan niet bij de "gewone" lingeriezaken terecht en ben altijd minstens 50 euro kwijt aan een bh, maar 75 euro is ook geen uitzondering. @nojumidy: helemaal eens met babytjuhh: doorverwijzing is erg fijn, maar hopelijk heb je 'm niet eens nodig! @Pip: ik denk dat ik ook zou boeken, maar je moet doen wat goed voelt. Een op je gevoel gebaseerde beslissing kun je altijd naar jezelf verantwoorden! @Petra: Leuk dat je ook een mutsy gaat kopen! Wij hebben de slider besteld... zijn we erg blij mee. Wat ik oa fijn vind is dat je de wandelwageninzet ook naar je toe kan richten, maar dat is geloof ik bij de meeste mutsy's zo (op eentje na, dacht ik... de transporter?). Heb je al een kleur in gedachten, of willen jullie dat laten afhangen van het geslacht van jullie kindje (als ze het kunnen zien)? @nieuwlid (ben je naam kwijt, er wordt hier ook zo lekker doorgekletst): welkom! Hopelijk snel een roze test voor je! Mag ik iets vertellen wat heeeeeeeeeeeeel erg prive (en onsmakelijk) is? ***waarschuwing: lezen op eigen risico*** Is de misselijkheid over, had ik ineens een nog erger zwangerschapskwaaltje: harde ontlasting . Stonden vrijdag op het punt weg te gaan, moest ik nog "even" naar de wc... Dat heb ik geweten... TWEE (!!!!) uur en heel veel pijn en wanhoop later heb ik al huilende vriend naar de apotheek gestuurd voor "wat dan ook, als het maar zwangerschapsproof is en helpt". Gelukkig hadden ze iets dat mocht... een uurtje later werd ik bevrijd maar jemig wat deed dat alsnog zeer zeg! Heb het tot gisteravond $) nog gevoeld... Heb ik nooit eerder meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken, zeg! Wel alsnog een leuk weekend gehad. Vrijdag vier uur later dan gepland naar Deventer gereden... inclusief de drukte die we hadden willen omzeilen zo'n twee uurtjes onderweg geweest. Konden de stad helaas niet meer in, maar goed, we waren er. Bruiloftsfeest gehad, hotelletje, zaterdagochtend weer terug... dutje gedaan... naar Eindhoven voor vrijgezellenetentje (rest vd dag geskipt), daarna naar Breda voor het verjaardagsfeestje van paps en vandaag jaarmarkt en bijgeslapen. Veeeeeeeeeeeel kilometers dus gemaakt, en als je weet dat ik snelwegangst heb geloof je vast dat ik blij ben weer lekker op m'n bankje te zitten met een extra vrije dag voor de boeg... HOERA!
@Zwendel ahh wat super fijn zeg, dat alles goed was Wat een enorm opgelucht gevoel zeker? Lekker van gaan genieten nu @Delilah en Petra hahah jaa die hubsjes gaan lekker mee groeien he? hahah zeker niet vervelend, maar als ze maar niet ultra big gaan worden Loop je er zo mee te zuilen. haha moet je voorstellen als je straks borstvoeding geeft staan ze helemaal op knappen. Weten de zwangere dames al of ze dat gaan doen? Hier zeker te weten wel Als het lukt natuurlijk, maar lijkt mij heel bijzonder! @lilsuz Ahh balen zeg dat je vriend net in je vruchtbare periode weggaat. maar misschien is het niet nodig en is het deze maand al wel raak Woww super mooie uitnodigingen joh! Gaan alle voorbereidingen goed? Heb je je droomjurk al gevonden? Wanneer is eigenlijk de grote dag? @dramaqueentje heh bah wat vervelend zeg.. Dat kan zo ontzettend zeer doen he, hopen dat het eenmalig was! Heb jij ook lang last van je misselijkheid gehad? Hier is het helaas ook nog steeds niet over Gister ook weer lekker overgegeven, dacht dat ik daar vanaf was.. niet dus Ohh en nou lees ik dat jullie al spulletjes gaan kopen? Wij hebben daar echt nog geen plek voor Wij wonen nu in een eenkamerappartementje en het staat hier al helemaal vol. We zijn hard op zoek naar eensgezinswoning en hoop zo dat het gaat lukken. Pff met een baby'tje zou wel heel moeilijk gaan hier.. het is zo klein Duimen jullie mee voor een huisje? Ik wil ook lekker spulletjes kopen, maar kunnen het nog nergens kwijt.
@dramaqueentje Je moet ff standaard Microlax in huis hebben kan je ook bij de drogist kopen, harde ontlasting komt er dan pijnloos (bij mij dan) uit
@ iedereen hahaha DE dag is 9 september dit jaar!! yyaayy!! De jurk heb ik nog niet uitgekozen.. moet binnekort idd eens een keer langsgaan ergens om te kijken wat mogelijk is.. Ik vind het idd niet leuk dat ik alleen ben voor 2 weken straks.. maargoed.. ik heb me ingeroosterd voor late diensten op mn werk.. begin dan rnd half 1 tot 9uur savonds... en dat betekend dat ik lekker niet hoef te koken want op mn werk word het vergoed dus kan ik iets halen..(hoeft niet ongezond te zijn!!!) en ik heb dus niet zo veel ' alleen' tijd dus hopelijk gaan die 2 weken zo voorbij.. vanmorgen nogsteeds wat bloedverlies, is nu al paar dagen dus.. was alleen op dag 1 beetje rood, daarna was t bruinig.. dus wie weet... ik verwacht alleen niets want voel me totaaall niet anders..
zooo wat is er weer veel gekletst! @babywens, ik duim voor een huis hoor!! Zijn jullie in Goes aan het zoeken of ook er buiten? In Zierikzee staan veel huisjes te koop en het is maar net de brug over hihi @dramaqueen, dulcolax helpt ook goed en ik heb hier wel eens gelezen dat ze van dat roosvicee...is een naam voor...gebruikten. Zelf eet ik best veel dingen zoals tapenade waardoor ik soms 4x per dag op de wc zit (dit wordt ook heel smakelijk) daardoor wordt het juist heel erg geirriteerd en dat doet ook zeer maar bij mij komt het er in ieder geval wel uit. Lijkt me zo vervelend als het niet lukt en het zoveel pijn doet! Oh ja de slider hebben we ook gezien! We weten nog niet voor welke variant we gaan maar de kleur wordt waarschijnlijk een grijs tint. (donker of licht) @babytjuh, goed dat je al je onzekerheden met je vriend hebt besproken! Dat lucht vast op?! Wij hebben 1 juli de volgende controle en 11 juli de 20 weken echo. 20 weken...het gaat echt zo snel! We willen idd weten wat het wordt! @Jesse, probeer je niet teveel zorgen te maken over je afscheiding hoor! Ik verloor ook wel eens donkere afscheiding en dat kon volgens de vk geen kwaad. Maar ik kan me voorstellen dat je, je zorgen maakt omdat je een miskraam hebt gehad! Ik duim voor je!!
Das fijn.. hopen dat het duimen helpt Helaas zitten wij nog verbonden aan huurhuizen. Wij kunnen nog geen huisje kopen, omdat Lennart nog geen 3 jaar fulltime werkt (hij heeft eigen bedrijfje en daar moet je 3 jaar fulltime voor gewerkt hebben eer je hypoheek krijgt) Ook staan wij nog niet zolang ingeschreven, dus kans op een huisje in Goes is erg klein. Daarom richten wij ons ook meer op omliggende plaatsjes, zoals 's Gravenpolder, 's Heer hendrikskinderen, Kapelle, Wolphaartsdijk.. Zierikzee ligt voor ons doen dan weer een beetje te ver weg Wij mogen morgen weer op controle, ben erg benieuwd wanneer we afspraak mogen maken voor 20 weken echo. Hoop dat het al lekker snel kan. Ben zo benieuwd of het een hij of een zij is hihih
@ lilsuz Ik had mijn vorige zwangerschap ook licht bloedverlies tijdens mijn menstruatieperiode maar dat was veel minder heftig dan mijn normale ongie. Was toen ook een innestelbloeding en ik had ook verder nergens last van maar heb toen gelijk na die bloedingen een test gedaan en die was positief dus wie weet ik duim in ieder geval voor je. Spannend hoor 9 september komt best snel dichtbij hoop dat je snel een mooie jurk vind @ babywens duim ook voor jullie dat jullie snel een huisje kunnen vinden. wij zijn ook hard op zoek maar huurhuisje is best lastig te vinden. Wij willen allebei niet kopen want dan moet het alleen op naam van mijn vriend omdat mijn ex mij met een enorme schuld heeft laten zitten en nu heb ik dus een bkr notering door die sukkel en een bkr hypotheek is geen doen. Willen jullie huren of gaan jullie wel kopen?? @ babytjuh heel goed dat jullie gepraat hebben geloof best dat dat erg oplucht @ jesse ik ben hier nog steeds aan het duimen... morgen de echo toch?? hier alles helemaal goed. Na de echo van afgelopen vrijdag ben ik echt helemaal in de wolken. wel een beetje een trekken gevoel in de onderbuik maar heb begrepen dat dat bandenpijn kan zijn. Verder nog niet misselijk gelukkig maar nog wel zere (.)(.) pfff volgens mij klappen ze elk moment uit elkaar (zo voelt het in ieder geval) wat zal dat een zooitje geven hahaha
zwendel ja ik mag morgen avond voor een echo heb veel last van mijn darmen. de bachbloesem helpt erg goed tegen de onrust. ben blij dat je in de wolken bent. ik zie morgen nog geen hartje kloppen hoor dat is nog te vroeg we gaan alleen kijken of er echt iets zit.omdat het vermoedelijk vorige keer toch bbm is geweest. best spannend ik hou je op de hoogte
o vind het echt spannend voor je hoop echt dat er in ieder geval iets zit en dat het geen bbm is. Denk dat je wel een inwendige echo krijgt omdat het nog zo vroeg is. Ik heb vrijdag ook een inwendige echo gehad omdat we dan meer kans heden dat we wat zagen. De vk zei dat het het hartje zo goed en duidelijk was dat het waarschijnlijk ook wel al te zien was geweest als is=k nog niet zo ver was geweest. Ze zei dat het soms zelfs al met 5 weken te zien is dus wie weet. Ik hou het in ieer geval in de gaten hoor ben echt nieuwsgierig!!! heel veel succes morgen en ik zal aan je denken
Jesse spannend je echo! Ik zal voor je duimen! laat je het ons weten? Ik had al een 75 E cup. Zit nu op 80 G..... Hoop wel dat t nu stopt met groeien. Heb namelijk maat 40 en zo'n dikke (.)(.) is geen gezicht..
Ik duim ook voor je, Jesse!! Het komt vast allemaal goed meid! Hopelijk krijg je morgen ook duidelijkheid over hoelang je zwanger bent zodat je er wat meer van kunt gaan genieten! @lilsuz, spannend joh de bruiloft!! wij zijn vorig jaar op 17 sept getrouwd en toen was het echt nog prachtig weer dus de 9e komt dat ook helemaal goed. Weet je al wat voor jurk je wilt? @Cass, Ik kwam ook van 80D/75E (lag aan model bh) en er is nu een 80G besteld voor me omdat ze bang waren dat de F die ik nu goed paste binnenkort niet meer zou passen Jeroen vind het fantastisch die alsmaar groter wordende (.)(.) maar veel groter hoeven ze van mij ook niet meer te worden
@ babywens, wat borstvoeding betreft, heb ik altijd gezegd daar niet aan te beginnen, maar nu ik zwanger ben heb ik zoiets van, ik ga het gewoon proberen, loopt het goed dan gaan we door, loopt het niet goed kap ik er ook zo mee ik ga voor je duimen voor een huisje, waar je naar hartelust baby-spulletjes in kwijt kunt! @ lilsuz gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! gaaf! en de voorbedereidingen, hartstikke leuk werk is dat! heb dat echt met veel plezier gedaan (ben nog niet zo lang geleden getrouwd ) @ babywens spannend dat bij jullie de 20 weken echo er al aan komt! ik ben ook super nieuwsgierig wat het word, ben ook wel benieuwd naar wat jij krijgt, laat je het hier weten als je het weet? of ga je het voor jezelf houden? veel plezier in ieder geval morgen! @ zwendel, je mag inderdaad niet hopen dat je boobs uit elkaar knappen haha zal inderdaad een hoop zooi geven @ Jesse voor jou ook spannend morgen! ga voor je duimen dat er een mooi boontje te zien is! @ Casss inderdaad maar hopen dat ze niet meer groeien dan, is inderdaad niet mooi als je slank bent en dan van die enorme boobs! ik zit nu op een C cup, had altijd B. als het uiteindelijk D word zou ik niet erg vinden maar veel groter hopelijk ook niet, heb ook een smal postuur van mezelf
Goedenavond dames. Ben ik weer. Ben sinds een paar dagen weer een beetje her en der aan t mee lezen. Ben gewoon neuwsgierig naar hoe t met iedereen gaat. Jammer genoeg heb ik geen roze nieuws, maar rood Vanaaf ongesteld geworden. Lichaam heeft me goed voor de gek gehouden. Maar gaan met frisse moed de volgende ronde in. Dikke knuff en nog een fijne avond.
hey meiden.. ik heb helaas vlak voor het weekend een miskraam gehad.. was heel heftig want het was al echt een kindje.. ze heet jamie en we hebben haar begraven.. liefs, miek
dit is echt heel erg!! zit hier verbijsterend naar je bericht te kijken... heb hier ook geen woorden voor.. jullie mooie meisje... heel veel sterkte!!! ***KNUFFEL*** liefs