@Mick oh meid wat afschuwelijk Heel veel sterkte met het verlies. wat moet dat ontzettend zeer doen. Mooi dat jullie haar een naam gegeven hebben en hebben begraven. Kon je zelfs al zien dat het een meisje was? Sterkte!
@Mick.... weet niet wat k moet zeggen vind het echt vreselijk voor jullie! veel sterke met dit verlies!
mick lees hier echt met tranen in mijn ogen jou bericht! meid wat afschuwelijk!:x ik wil je echt héél veel sterkte wensen met dit grote verlies! ik heb er gewoon geen woorden voor! denk aan jullie, een hele dikke knuffel voor jou meis!!!
Miek, wat een enorm naar nieuws, heel veel sterkte meis. Dikke knuffel van mij. Ik hoop dat je het een goed plaatsje kunt geven.
Hey Mick... Sterkte de komende tijd... Wat verschrikkelijk. We leven met je mee.. Hoop dat je goed steun kunt vinden bij vrienden en familie.. Liefs Cassy
Och nee, Mick.... Wat erg voor je!! Het is volgens mij op elk moment in de zwangerschap verschrikkelijk om een miskraam te krijgen maar voor jullie is het denk ik ook wel heel lastig omdat je al een eindje op weg was naar de 12 weken en omdat het echt al een kindje was. Hopelijk kun je het snel een plekje geven... Kon de verloskundige aangeven waardoor er een miskraam is ontstaan of wil je dat ook niet weten? Ik vind het echt zo ontzettend erg voor je... Dikke knuffel!!
@ petra, ik heb wel wat in gedachten wat voor soort jurk maar ik vind meer dingen wel mooi.. dus lastig... strapless word het niet want met mn A cupje vind ik dat geen gezicht... @mick *knuffel* geen woorden voor....
Jemig, Mick, wat verschrikkelijk! Ik ben er helemaal naar van en las net met verbijstering je berichtje. Sterkte voor jou en natuurlijk je vriend...
Na het nare nieuws van Miek, durf ik mijn buikfoto bijna niet meer te plaatsen.... Hier dan toch maan mijn buik van gister: 10w3d Bekijk bijlage 159451 Verder hier wel alles goed.
Mick heel veel sterkte de komende tijd. hopelijk vind je steun in je omgeving. Hier niet veel duidelijkheid moet morgen naar ZH weer naar de gyn. mischien weer een bbm. Heb een grote cyste ineens in mijn eierstok en in baarmoeder is niks te zien. op een plekje na dan maar morgen gaat gyn kijken.
He.. ook al naar nieuws.. Hoop dat het allemaal goed zit Jesse!! Ik duim voor je! Hier begin ik nu echt een zwangerschapsbuik te krijgen geloof ik. Gister kwam de eerste keer iemand naar me toe om te vragen of ik in verwachting ben. Wel leuk als mensen het beginnen te zien.. Ongeveer 4 kilo aangekomen nu in totaal.. dus dat valt ook reuze mee. De boezem vind ik verschrikkelijk en al dat gewicht aan de voorkant is niet fijn voor mijn onderrug... Die voel ik regelmatig... Zijn er nog meiden die mogen testen binnenkort? Of die op het wachtbankje zit? Hoe gaat het daar?
Hey meiden, Bedankt voor alle lieve reacties en sorry als ik jullie zo heb laten schrikken met mn berichtje, maar wist het ook even niet anders te schrijven En plaats gerust die prachtige buikjes hoor.. Hier komt het wel goed met de tijd.. M'n vriend en ik steunen elkaar enorm en de rest vd familie en vrienden doen dat ook.. En door deze ervaring weten we alleen maar meer hoe graag we kinderen zouden willen en als het kan gaan we zo snel mogelijk weer proberen! Liefs, Miek
Ik kan nog niet testen mijn ei moet nog komen ben nu al een aantal dagen ovutesten aan het doen en het streepje word steeds iets duidelijker ook aan het tempen en mijn temp is nu omlaag maar ovu test geeft niks aan vind het wel raar maar we wachten het gewoon maar af. Liefs Kim