Miek, fijn om te horen dat je goede steun hebt en wel z.s.m. weer wil proberen. Ik ben idd wel geschrokken van je berichtje, maar dat kan natuurlijk ook gebeuren.... Er is natuurlijk altijd een risico. Het is en blijft een klein wondertje... Van mij nog veel sterkte voor jou en je menneke gewenst.
@Mick je bent echt super dapper joh! Heb bewondering voor je dat je het zo oppakt. Wat fijn dat er zoveel mensen op jullie heen staan die jullie helpen en troosten. Geef het verdriet vooral de tijd hoor! En hopelijk kun je gauw weer kunt proberen en over een paar maanden een prachtig kindje in jullie armen mogen hebben!
@Delilah haha wat grappig dat je altijd gezegd hebt dat je nooit gaat beginnen aan borstvoeding en nu je zwanger bent je daar anders over denkt Inderdaad lekker proberen, want wie weet gaat het zonder slag of stoot. Volgens mij is het zo enorm bijzonder! Dank je wel voor het duimen, hopen dat het gaat helpen Gisteren op controle geweest bij de vk en alles zag en voelde goed! Op 4 juli hebben wij de 20-weken echo.. ben echt zo enorm benieuwd en nieuwsgierig naar ons kleintje. haha omdat we net in de vakantieperiode zitten dan moet ik HELEMAAL naar zierikzee pff wat een end (he Petra?).. haha grapje hoor maar jij hebt je echo's toch in het ziekenhuis? Ik moet dan naar echocentrum bij Allevo ofzo? Nou ik heb er iig enorm veel zin in en kan niet wachten.. Wij willen btw heel graag weten wat het wordt en jullie mogen het wel weten dan hoor
hey mick, er om heen draaien is niet nodig, t was duidelijk. Vind het fijn voor je dat je zoveel steun krijgt, neem de tijd! liefss sigrid
@Mick ik hoop echt zo dat je snel een gezond kindje mag vasthouden! @Jesse, ik hoop voor jou ook goed nieuws!!!
Mick ben blij dat je steun krijgt om je heen! schrok wel een beetje van je berichtje maar dat was ook omdat jij geloof ik maar 1 dag met mij scheelde en dan ga je je toch voorstellen hoe het zou zijn als jij het was! vind het echt heel erg voor je! op deze termijn verwacht je dat ook niet echt meer denk ik. Jesse hopelijk voor jou goed nieuws! ga voor je duimen meid! Babywens kan me voorstellen hoor dat je enorm nieuwsgierig bent naar jullie kleine!! ben heel benieuwd of jullie een jochie of een meisje krijgen!
@babywens, ik zou wel een lunchpakket meenemen hoor als jullie hélemaal naar Zierikzee moeten het is zo'n lange rit hihi. Ik dacht idd dat ik in het ziekenhuis de echo zou krijgen maar het is idd bij het echocentrum van Allevo. Wat heerlijk dat je 4 juli al terecht kunt!! Hoever ben je dan precies? en om hoelaat zijn jullie aan de beurt? @ Cass, kom eens op met die buikfoto dan als je het nu goed gaat zien. We zijn erg nieuwsgierig. @Jesse, jeetje wat een onzekerheid voor jullie zeg! Hopelijk is het nog te vroeg om iets te zien en kon de gyn wel een mooie uitspraak doen! Ik hoop het zo voor jullie!! @Mick, ik leef met je mee hoor!! Het is inderdaad wel dubbel als je allemaal buikfoto's en leuke verhalen hier hoort maar alle meiden hier hebben elkaar er tot nu toe door heen gesleept dus ik denk dat we met z'n allen ontzettend met jullie meeleven! Hopelijk kun je het snel een mooi plekje geven!! Ik heb al sinds gisteravond hele gevoelige borsten, ik mag toch hopen dat ze niet nóg groter gaan worden want ik ben nog steeds in shock van mijn nieuwe bh maat. Jeroen en ik hebben nu wel besloten (eindelijk) om toch nog naar het buitenland te gaan van de zomer om er nog even saampjes tussenuit te zijn. Probleem nu is een reis boeken want je hebt toch plekken waar je heen wilt en die zijn dan net weer weg. ggrrr.
hahaha zo grappig om jullie over die te groten borsten te lezen... ik heb nu echt mini (A soms AA) dus ik ben denk ik de enige die dat niet erg gaat vinden als ze wat groter worden hahah
haha ohja goeie tip! Thanks Ja ben echt wel blij dat we in Zierikzee nog terecht konden. In Goes konden we namelijk pas eind augustus terecht en dat is wel erg laat Ik ben dan 20 weken en 1 dag Dus is goed getimed! Ehm wij mogen om 2 uur 'smiddags. Heerlijk dat jullie nog lekker op vakantie gaan naar het buitenland. Succes met zoeken naar leuke plek! @Dramaqueentje.. Jij hebt 20 weken echo toch al gehad? Hoelang duurt dat ongeveer? Volgens mij zijn we er wel even zoet mee namelijk
he lieve mensen ik heb nog geen nieuws ik moet vrijdag. Ik blijf het raar vinden heb 22 mijn ei gehad en daarbij moet ik ongeveer twee weken er bij rekenen omdat je vanaf je eerste dag van je mensruatie moet rekenen. ( ik weet niet wanneer die was) dus zou ik rond 5 weken moeten zitten. Had ik eerder mijn ei dan zelfs langer. Korter kan niet want daarna hebben wij niet geklust ivm vermoeden blaasontsteking. Maar er was weinig te zien. bij 5 weken zie meestal wel iets. er schijnt wel iets verdikt slijmvlies te zien maar niet veel. ik wordt er een beetje gek van. zeker omdat er ook een met vocht gehulde blaas(cyste) te zitten in mijn eierstok. Ik heb ook geen klachten er bij gekregen terwijl ik binnen 4 dagen na mijn ei al een knal test had. en toen misselijk was. ik neem aan als je zo'n knaltest heb dat je hormonen wel door blijven groeien en je meer klachten krijgt maar nee, ben ook niet meer misselijk. Sorry voor mijn lange verhaal MAAR IK WIL DUIDELIJKHEID!!!
@ Jesse oh meid wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt hoop dat je vrijdag echt meer weet want die onzekerheid schiet je ook niks mee op. Blijf voor je duimen meid @mick Gelukkig hebben jij en je vriend veel steun aan elkaar, at heeft mij ook erg geholpen met het verwerken en hoop dat het bij jou net zo goed helpt en je snel weer zwanger mag zijn (las dat jullie het toch weer zsm willen proberen. hoop dat je dezelfde mazzel dan mag hebben als wij (na mk niet ongi geweest maar gelijk zwanger) duim ook voor jou en als je je hart wil luchten... gewoon lekker doen @ babywens spannend hoor bijna de 20 weken echo...wou dat ik al zo ver was maar voor ons eerst 1 juli de 10 weken echo...ook erg spannend hier alles goed. weinig honger moet me echt dwingen om af en toe wat te eten hebben meer mensen hier last van?? alle klussers....suc6 met klussen alle wachters....suc6 straks met testen alle zwangeren...geniet ervan gr wen
@ mick moest de hele tijd aan je denken.. vind het zo erg voor jullie...!! hele dikke ***knuffel*** voor jullie... @ mayd wat een giga mooie buik heb je al!! woww!! zei tegen mn vriend hoever denk je dat ze is... hij zei 5 maand... was verbijsterd dat je nog 'maar' 10 weken bent!! @ delilah jij hebt ook al een mooi buikje zeg..woww!! volgende week echo he...leuk!! hoe gaat het verder met je?? @ casss leuk dat mensen er na beginnen te vragen!! kun je mooi vol trots vertellen natuurlijk hihi valt me reuze mee ja die 4 kilo!! ik heb zaterdag mijn nod...maar denk dat ik ongesteld word...wrm geen idee is een gevoel haha @ babywens2011 wat fijn dat alles goed was bij de vk..!! hebben jullie dan ook een echo gehad?? nog een paar weekjes dus voordat jullie het geslacht weten... heb je een voorkeur?? @ petra haha ik hoop ook dat je borsten niet al te veel meer gaan groeien...maar ik ben er bang voor dat dat niet het geval is.. het is ook voor een goed doel he...haha mijn vriend zou het iig geweldig vinden!! das een borstenman!! haha hoe gaat het verder met je?? @ jesse32 aaaahhh wat KL*TE zeg!!! waarom pas vrijdag duidelijkheid...nog langer wachten dus!! ik hoop dat vrijdag alles goed is..!! en dat je eindelijk zekerheid hebt!! ook voor jou een dikke ***knuffel*** hoe gaat het met de rest??? heb vandaag maar eens het balletje op gegooid wat ovu testen betreft haha hij snapt er helemaal niks van..en nu nog niet denk ik haha daar is hij ook een man voor he!! nou heb ik ook nog een paar vraagjes daar over.. - op welke dag begin ik met ovu testen?? (als ik mij ei op dag 10 heb...is vermoeden he) - ik moet er 1 per dag doen he...moet rond hetzelfde tijdstip..?? en t liefst smiddags toch?? - hoe hebben jullie dat gedaan met het werk evt?? (zit elke week met een andere dienst namelijk) - hoeveel testen moet ik de 1e x bestellen??? - is deze het beste?? Sensitest Ovulatietest dipstick vanaf 0.49 | Sensitest ??? voor de zwangeren...geniet er van!! voor de testers...good luck!! voor de klussers...klusze iedereen een fijne avond en tot gauw!! liefs
Nee, was een pretecho. Maar................. vrijdag heb ik de 20-wkn echo (op precies 20 wkn ) en daarna kan ik je meer vertellen. Maar duurt volgens mij wel 30 tot 45 minuten, omdat ze heel veel bekijken. @Mick: Ik heb echt bewondering voor je dat je er zo mee om gaat! Zet jou en vriendlief de komende tijd maar duidelijk op de eerste plaats... wat jullie samen hebben is nu belangrijker dan de rest. @Jesse: wat vreselijk spannend en wat naar (weer) die onzekerheid. Ik hoop van harte dat het toch goed zit!
Hier komen de antwoorden als je de ovulatietesten besteld zit er een schema bij die aangeeft hoever van te voren je het beste kunt beginnen met testen. Volgens mij is dat 4 dagen van te voren maar dat weet ik niet zeker. niet met ochtendurine testen!!! 1 per dag en idd rond hetzelfde tijdstip. (dan is je urine ook van dezelfde concentratie als de andere dagen en krijg je een zo duidelijk mogelijk beeld) Ik werk regelmatig dus ik deed het altijd rond 5uur als ik thuiskwam. Ik geloof dat tussen 12.00-19.00uur de beste tijden zijn. Ik zou gewoon je testen meenemen naar je werk of even op je rooster kijken wat je de komende dagen veel werkt en dan een tijd kiezen als je thuis bent. De 1e keer heb ik volgens mij 10 of 12 dipsticks besteld omdat ik niet wist wanneer mijn ei kwam en daarna bestelde ik er 6. Ik gebruikte die dipsticks van sensitest idd maar er zijn er nog wel meer hoor die je goed kunt gebruiken. als je die ovulatietesten van kruidvat maar niet koopt!! Jeroen was ook nogal opstandig wbt de ovu.testen en steeds als ik zei dat de test positief was begon hij al te zuchten. Dus op een gegeven moment heb ik hem gewoon gesmst als het positief was...dan kon ik me niet ergeren aan zijn gezucht en je zat niet bij elkaar in de buurt zodat je het er niet perse over moest hebben maar hij wist wel wat er moest gaan gebeuren Succes en veel klusplezier
In het begin at ik ook heel slecht en weinig, ik had gewoon geen eetlust meer. Als ik jou was zou ik in ieder geval proberen om dingen die je lekker vind te eten. dan is het maar even wat minder gevarieerd maar dan krijg je wel eten binnen. De vk gaf bij mij aan dat het geen kwaad kon omdat ik zwangerschapsvitamines slik en dan krijgt de baby alles wat ie nodig heeft binnen. Slik je die ook?
Ik had de eerste 3 maanden ook een hele slechte eetlust. Vond echt alles vies terwijl ik echt een goeie eter ben.. Ik slik ook vitamine en dat doe ik nu nog. Vind groente en fruit namelijk nogsteeds niet geweldig. Ik at toen ik misselijk was gewoon dingen die ik lekker vond. Zoals kleine toetjes van danio... Daar zitten vruchjes onderin haha of er vitamine inzaten? geen idee maar ja dat kreeg ik tenminste wel weg. Hier ontzettend last van mijn onderrug en sinds vanmorgen trekt het ook door naar mijn rechterbil. Ik lees in andere clubs dat dat tekenen van bekkeninstabiliteit zijn. Nu zit ik echt vreselijk te balen want als ik iets niet wil dan is het dat!! Ik wil gewoon lekker doorwerken tot 4 weken!! Maar dit doet zo zeer!! En die G-cup boven mijn buik wil dan niet echt helpen!! Ik denk dat mijn (.)(.) nu wel 10 kilo wegen.. zo voelt t soms althans... Ik wacht nog even af tot na het weekend en dan ga ik naar de huisarts als het echt zo zeer blijft doen. Schijnt dat Fysio echt helpt.. En dan ga ik ook maar is zwemmen denk ik... Niet leuk
@Jesse Wat een vervelende situatie zeg. Ik snap heel goed dat je duidelijkheid wilt hebben. Ik hoop dat je morgen toch nog goed nieuws krijgt. Moet je dan weer voor een echo? @Zwendel ohh de 10weken echo is zeker ook erg spannend. Hopelijk krijg je super mooi wurmpje te zien, dat goed gegroeid is @Babytjuh nee we hebben geen echo gehad. Ik heb mijn laatste echo met 12 weken gehad en de volgende dus pas met 20 weken.. Het is heel erg, maar ik heb wel een voorkeur. Ik zou het liefst een meisje willen en mijn man een jongen, erg he? Nee hoor, we zijn natuurlijk met allebei reuze blij! Dus het maakt niet uit (als het maar gezond is ), maar ben wel enorm nieuwsgierig @Dramaqueentje Ohja een pretecho, dat is waar ook. Was zeker wel erg bijzonder om te zien? Hebben jullie ook foto's en/of dvd meegekregen? haha grappig dat je 20 weken echo precies met 20 weken hebt
Heh bah, vervelend zeg. Ik heb de laatste paar dagen ook enorm last van mijn onderrug, het straalt gelukkig nog niet door naar mijn bil. Ja hopen dat het ons bespaard blijft inderdaad. Ik zwem wel 1 keer in de week en dat is opzich wel erg lekker ontspannend hoor! Misschien inderdaad wel aan te raden!
@alle zwangeren; gaan jullie ook een 3D echo doen? dat lijkt me zo gaaf om te doen @Jesse; heb je daarna nog een zwangerschapstest gedaan? Er moet toch een babietje zitten!! ik duim voor je! Hier heb ik hoogstwaarschijnlijk geen eisprong gehad.. hij is niet gesprongen, ben ik van overtuigd. 2 dagen achterelkaar een knalpositieve ovulatietest gehad, maar geen enkele buikkramp gevoeld. ook is mijn temp nog laag. Ik ga morgen niet meer tempen.. Maar wachten op mijn volgende 'nep' ongesteldheid..!