Hmmm... daar kan ik nog niet zoveel over vertellen, want ik ben ook niet helemaal zeker van wat ik voel. Ik *denk* af en toe de baby te voelen (rond en onder m'n navel), en misschien klopt dat ook, maar het is nog niet zo vaak en voor mij duidelijk dat het dat is. Het schijnt dat je dan later denkt "ah, dat was het dus toch". Ik voel in ieder geval af en toe een korte *blubblub*. En een *blubblub* klinkt toch wel als een kapotknappende luchtbel, toch?
babytjuhh ik heb ze ook van sensitest gebruikt en het wordt perfect uitgelegd hoe het werkt ook op hun site. Ik heb gisteren een emailtje verstuurd naar mijn vk omdat ik nog wat vragen had. Ook zij vinden het een raar verhaal hoe het nu is. ik zou volgens hun richting de 6 weken moeten zijn. Ik heb vandaag ook veel buikpijn, was vanmiddag ook ineens hondsberoerd Ik ga er al een beetje vanuit dat het klaar is. Mijn man en ik hebben afgesproken om dan toch voorlopig te stoppen met zwanger worden en de spiraal weer te laten plaatsen. Het is allemaal veel te heftig op dit moment en ik krijg met geen mogelijkheid mijn angst en paniek onder controle. Ik zal als ik nog zwanger ben aan de antidepresiva gaan maar dan gaat er ook een blik open met medisch toezicht,en absoluut in ZH bevallen en 48 uur blijven, en bij 20 weken naar het umc of amc voor hart echo. Het is goed dat dit er allemaal is maar brengt ook weer extra spanning met zich mee. Dus het wordt nog wat. Wat er morgen ook uit gaat komen. Ik ga zo proberen te slapen. grtjs
Jeetje Jesse, wat een verhaal weer en wat een beslissingen die je dan ineens moet nemen he. Hopelijk blijkt er vandaag toch een mooie frummeltje te zitten en gaat alles goed! Ik vind het echt knap dat je met je vriend hebt gepraat over wat jullie gaan doen als je niet zwanger bent! Het lijkt heel logisch dat je daarover praat maar ik denk dat het wel heel lastig is. Veel succes vandaag!
Wat spannend allemaal jesse.. Heel veel succes vandaag en hele dikke knuffel. Hopelijk komt er in ieder geval duidelijkheid over alles.
Jesse ik wil je voor vandaag heel veel succes wensen en ik hoop dat je goed nieuws krijgt en dat je maar mag genieten van je zwangerschap Liefs Kim
Hoi Hoi Allemaal Hier gaat alles goed ben nog steeds aan het tempen vandaag mn temp naar beneden en op de ovu test een betere streep te zien als de andere dagen dus ik hoop en denk dat ik morgen mijn ei heb heb nu ook al mijn testen bewaard dus kan mooi vergelijken. Ik gebruik nu de ovulatie testen van persona die kan ik ook zo aflezen maar ook het apparaat doet het voor me ik vind ze dus wel erg handig maar deze zijn 8 voor 13 euro dus wel weer iets duurder van bijv sensitest en dan ook nog het apparaat aanschaffen Liefs Kim
Jesse heel veel sterkte ermee vandaag, dikke knuffel ook vanuit hier! ga duimen voor heel goed nieuws! kim klus ze!
ik ben nog geen stap verder. mijn hcg is 130. en niks te zien in de bm. moet maandag weer terug komen. ze blijven maar hameren dat ik korter zwanger ben maar volgens mij kan dat echt niet. 22 mei is de laaste keer dat we geklust hebben. het schijnt nog te kunnen dat de celdeling heeft stil gestaan en later is verder gegaan. IK had er nog nooit van gehoord maar goed. Ik vond de gyn een bitch kort af en was niet duidelijk grrr. Ik heb best wel veel kramp en dan wordt ik ook misselijk. Wat moet ik hier weer van denken.mijn cyste zit er ook nog moet maar pijnstilling slikken. We hopen maandag meer te weten want we zijn er zo langzamerhand wel klaar mee.
Och meis toch, echt niet leuk. Er kan natuurlijk een late innesteling zijn geweest. Ik heb wel meerdere verhalen gelezen hier op het forum dat er bij de ene echo geen activiteit was en er bij de volgende ineens wel weer wat activiteit was... Ik hoop dat je snel echte duidelijkheid hebt meis.
Hey meiden, wat superlief dat jullie allemaal aan me/ons denken! Mn vriend en ik proberen er echt het beste van te maken en het positief in te zien.. We kunnen niet wachten om er weer voor te gaan! wat spannend dat een paar van jullie de baby al voelen :O wat gaat dat snel zeg.. wist nog van bijv petra dat je zwanger werd.. leuk! jesse wat een lastige periode voor jullie.. ik hoop dat je eruit komt en dat je gelukkig word..
Jesse, wat naar om nog steeds die onzekerheid te hebben. Ik hoop voor je dat het toch nog goed zit, maar mocht dat niet zo zijn vind ik het erg dapper dat je voor jezelf kiest. Hoe dan ook, sterkte de komende tijd. Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad, maar moet woensdag nog een keer. Ze kon wel heel veel zien, alleen niet zo gedetailleerd naar het hartje (en nog iets, maar oeps... vergeten ), vanwege mijn eigen isolatielaagje. De rest zag er allemaal goed uit, trouwens. De omtrek van buikje, hoofdje, enz. lag allemaal precies op het gemiddelde, dat is echt fijn. Hartje en maagje staan niet met elkaar in verbinding, voetjes staan mooi recht, hersentjes zagen er goed uit... Duurde overigens maar een minuutje of 20, ofzo, EN...... (unicum) we werden precies op onze afspraaktijd binnengeroepen... dat heb ik werkelijk bij nog geen enkele wachtkamer meegemaakt... Oh, en het is alweer een meisje... Heb de box met (2ehands) jongenskleertjes maar op zolder gelegd...
@dramaqueentje, mooi dat alles goed is! Volgens mij ben jij het verst van allemaal hier toch? 20 weken! mooi op de helft! Is het snel gegaan voor je gevoel? @Jesse, echt gewoon klote voor je, ik snap er ook niets van hoe het nou zit? je verliest geen bloed toch? als je nu een test doet is die wel positief? jammer dat de Gyn zo raar doet, een beetje begripvol lijkt me normaal toch!! @Mick, Was het nou onverwachts je miskraam? waar hebben jullie Jamie begraven? 'mag' dat gewoon op de begraafplaats? ik hoop dat het weer goed gaat met jullie en snel weer een babietje mag groeien bij je! Hier wordt ik volgens mij weer 'ongie'.. maar niet onverwachts. Ik ga proberen naar een leuke vakantie uit te kijken met vrienden in april/mei. dan gaat de tijd tot november ook misschien wat sneller, dat ik naar de HA mag. Slaap lekker Groetjes Pip
Jesse, wat rot joh! Is een hcg van 130 veel of juist niet? (sorry heb er echt geen idee van) Zo'n onaardige vrouw heb je dan ook niks aan!! Die heeft vast het verkeerde beroep gekozen!! Ik kan me voorstellen dat je nu wel eens duidelijkheid wilt want hier wordt je ook niet wijzer van en volgens mij alleen nog maar onrustiger. Aaah Pip kom op! Hopelijk blijf je menstruatie onverwacht toch uit en mogen jullie ook snel een mooi frummeltje verwachten! @ Mick, wat gaat de tijd snel hé.... Ik vind het nog steeds zo rot voor je.. Hopelijk mogen jullie ook snel weer een mooi frummeltje verwachten! @Mayke, hoe gaat het met je? @Kim, super dat je testen steeds donkerder worden joh!! Dat komt mooi uit met het regenachtige weekend voor de deur Bedenk wel dat een positieve test de piek aangeeft en dat het nog niet hoeft te betekenen dat je ei dan ook springt (dat kan wel hoor!) na een positieve test springt je ei binnen 24-36uur geloof ik. Dat wordt klussen dus @dramaqueentje, wat super joh dat alles goed was! en dat je wo mag terugkomen is alleen maar mooi...extra echo foto's Ga je nog een foto plaatsen? ben zo benieuwd!! Hoe gaat het trouwens met de andere klussers? babytjuhh, babyliz, c84, nanon...hoop dat ik niemand vergeet.. Hier is het vandaag en morgen Concert @ Sea maar het is meer Blubber @ Sea of Concert in sea hihi Jeroen is er wel naartoe maar ik had geen zin om mezelf zeiknat te laten regenen. Heb mezelf dus geinstalleerd op de bank met 2 leuke films op tv! Verder gaat alles zn gangetje, mijn darmen zijn nog steeds erg druk want moet soms wel 4x per dag naar de wc Fijn weekend!
Mooi dat alles goed was. Het staat trouwens voor ons al vast dat wij met 20 weken de uitgebreide echo van 45 min / 1 uur krijgen omdat ik met een hazelip geboren ben. Aangezien dat bij mij bijna niet meer te zien is, werd ik wel een beetje ongeloofwaardig door de VK aangekeken... hahaha. lang leve de geweldige plastisch chirurgen! (het lijkt namelijk net of ik een ongelukje met een fiets ofzo gehad heb...) Hier is alles goed. Alleen is er weer een periode van nare dromen aangebroken... Vannacht ook weer alles door elkaar gedroomd... Heel naar!
Dat dromen is rot he! Droom je dan ook heel levendig of valt dat nog mee? Ik was altijd al een dromer maar sinds ik zwanger ben lijken ze met periodes ineens veel levendiger te zijn. Als het dan nog leuke dromen waren..maar nee dan zijn het van die rot dromen Ben al een paar keer huilend wakker geworden Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend? Ik heb mezelf voorgenomen om grote schoonmaak te gaan houden in huis...maar of ik daar nu nog zin in heb als iemand nou niks te doen heeft en in de buurt is...
Hey dames, Even een updateje van mij... Vriendlief is net vertrokken voor 2 weken met zn pa op vakantie naar ijsland... Super vet natuurlijk maar dit is sinds we samenwonen (4 jaar) de 1e keer dat hij meer dan 1 nacht dat we niet samen slapen... ppfff vind het wel heftig hoor... maargoed ik ga veeelll werken en dan hoop ik dat de tijd snel omvliegt. Verder nog niet ongi... t zou ongeveer moeten komen nu.. wel al een heeell klein beetje rommelig in mn buik.. dus ik verwacht dat het snel zou komen.. wel jammer want het zou wel leuk zijn als t raak is, leuke verrassing voor mn vriend als ie terug komt.. maar zoveel geluk zal ik wel niet hebben hahaha..
@ petra bedankt voor al je antwoorden!! heb er veel aan!! alleen heb nog een blond vraagje!! je zegt dat ik de testen mee kan nemen naar mijn werk...maar als ik een test doe moet dat dan in een bekertje plas of gewoon in de straal?? eigenlijk is het onmogelijk om op mn werk te testen..en ook rond hetzelfde tijdstip..maar ik wil het graag dus dan moet ik daar ook een weg in vinden! jammer dat je vriend in het begin zo zuchte de hele tijd.. die van mij is nu wel om en wil graag testen gaan gebruiken!! wel handig om hem gewoon te smsen haha hoe gaat het verder met je?? je zit al bijna op de helft he!! heb je een voorkeur voor geslacht?? @ casss hoop dat het snel beter met je gaat en dat je van je zwangerschap kunt gaan genieten!! @ babywens2011 haha dat is toch echt niet erg!! dat zullen er zoveel hebben!! ik namelijk ook haha ik hoop ook echt dat ik ooit een meisje krijg hoor..lekker tutten enzo!! tuurlijk is het t belangrijkst dat je kindje gezond is!! nog even en je weet wat het word...spannend!! @ pip hopenlijk is je ei wel gesprongen hoor!! zou zo zonde zijn he!! voel je hem normaal altijd?? ik namelijk niet elke maand...de ene x heftiger dan de andere x zeg maar...!! wanneer is je nod?? @ nanon ik geloof er ook niet voor 100 % in hoor...maar t is toch leuk!! zag zelfs dat er ook wel voor volgend jaar bij sommige mensen gependeld werd...ben ik toch blij met 1x juli en 1x aug!! @ babyliz geeft niet hoor..!! nieuwe strategie dus haha vind het zelf nog wel behoorlijk lastig hoor om te kijken hoe ik dat de komende maand moet gaan doen...we hebben besloten om ook ovutesten te gaan gebruiken namelijk!! en heb je al een positieve te pakken?? je banner zegt dat je nu het vruchtbaarst bent dus ben benieiuwd of dat daadwerkelijk ook zo is!! good luck!! @ jesse dank je...denk dat ik die ook ga bestellen!! hoe gaat het nu met je?? nog steeds geen duidelijkheid dus!! mooi K! zeg maar haha maar als je zo'n hoge hcg hebt dan ben je toch zwanger?? of heb ik dat verkeerd?? miss laat ingensteld??? ik hoop het zo dat je snel duidelijkheid hebt...en je een mooie plakbeeb hebt!! good luck!! @ mick wat fijn dat je niet van het forum bent weggegaan.. kunnen jij en je vriend er goed over praten?? als nog een dikke ***knuffel*** @ dramaqueen wat fijn dat alles goed is!! moet iets heel speciaals en mooi zijn!! @ mayd bahh dat is niet fijn nare dromen!! hoort dat erbij dan?? hoe gaat het verder met je?? gisteren totaal onverwacht eigenlijk al ongesteld geworden (al wist ik al een paar weken dat het niet raak was) op dag 27...een dag te vroeg dus.. was gisteren een beetje van slag...dacht echt van fuck weer niet gelukt...maar nadat ik gisteren met mn kereltje gepraat heb hebben we besloten om vanaf volgende maand met ovu testen te gaan beginnen!! nu is alles nog zo van gokken...en ik wil qua ei een beetje duidelijkheid hebben!! hoe ik dat ga doen is nog de vraag maar kom er vast wel uit!! nu ga ik snel naar mn werk!! iedereen een heel fijn weekend!! liefs
Ja ik slik mama compleet en probeer idd wel te eten en voornamelijk die ik lekker vind, net wat je zegt dan maar wat minder gevarieerd maar krijg tenminste wel wat binnen
Zo hele week rugpijn gehad en vandaag eigenlijk weer nergens last van.. Vandaag ga ik naar Lakedance bij Aquabest. Word ook meer Raindance vrees ik maarja.. Heb een poncho ingepakt en deze mama+Bob gaat lekker dansen!! Volgende keer lees ik weer bij! x Cas