Wat verschrikkelijk voor jullie Jesse! Je krijgt wel het een na het andere voor je kiezen zeg. Hebben ze het idee dat de miskramen komen door de cyste? Fijn dat je er goed met je vriend over kunt praten en je hebt gelijk hoor, je eigen gesteldheid is het belangrijkste en als de paniekaanvallen al je energie opslurpen wordt je daar zelf ook niet gelukkiger van. Hopelijk krijg je het onder controle en krijgen jullie snel een gezinnetje! Ik gun het je zo!
dank jullie wel. Er was niet meer te zien als de vorige keer. ze hebben wel een plekje gevonden maar ja of dat ons kindje zou zijn geweest of dat het in de cyste heeft gezeten zullen we nooit weten. De reden van deze MK is dus niet duidelijk. Petra. de cyste zat er bij de vorige MK niet. ik was toe schoon. de cyste is van deze zwangerschap. Ik heb veel buikpijn nu dus denk dat ik snel ga vloeien. Is misschien maar goed ook. We krijgen veel steun uit onze omgeving
Oh wat ontzettend naar zeg, alweer Heeel veel sterkte.. Ook met je paniekaanvallen enzo, wat moet dit moeilijk voor jou en jullie zijn. Hele dikke knuffel meis.. Gelukkig Jij gaat ook aan de ovulatietesten beginnen zie ik.. Hopelijk helpt het! Ik heb idd de dipsticks van zw&kids, lekker goedkoop! En ze geven goed positief resultaat Ik rekende op een cyclus van 29 dagen en idealiter heb je dan een lf van 14. Maar mijn lf zal dus iets korter worden dan waarschijnlijk (dat is opzich niet erg, zolang ie maar niet té kort wordt). Ik dacht zelf dat ik op dag16 mijn eisprong al zou hebben, maar die heb ik dus nog steeds niet. Dus de ovulatietesten helpen iig om goed inzicht in mn cyclus te krijgen! Temperatuur idd met een gewone thermometer. Heb er toevallig 1 met 2 cijfers achter de komma, die zijn het nauwkeurigst. Ding was 4,50 ofzo, dus dat is wel te doen Nog ff over mijn temperatuurkaartje: Bovenaan zie je de data (dus het was 8 juli en dag 5, niet dag 8), onderaan staan de dagen van de cyclus. Op dag 5 was ie totnogtoe het hoogst, omdat ik toen nog ongesteld was. Als het goed is gaat mijn temperatuur morgen of overmorgen met minimaal 0,2 of 0,3 omhoog, als de eisprong geweest is. Dus dan zit mijn temp hopelijk minimaal op 36.7. Als dat 3 dagen zo hoog is gebleven weet je zeker dat er een eisprong geweest is. Zo iets duidelijker? Ah dankje, zo wordt het wel wat duidelijker Dan ga ik maar proberen je voorbeeld te volgen en hopelijk ook met een positieve zwangerschapstest als resultaat! Haha, hopelijk wel ja. De testen functioneren iig goed!
Jesse meid wat enorm kl*ten voor jullie, het is jullie zo gegund! weet ff niet wat ik moet zeggen! heel veel sterkte! hier morgen de 12 weken echo, ben er heel erg nieuwsgierig naar, zal jullie morgen laten weten hoe het gegaan is en dan plaats ik ook een nieuwe buikfoto
Jesse, paniekaanvallen zijn idd klote! Ik heb ze ook gehad, gelukkig was dat een korte periode. Kan je nu medicatie krijgen ertegen? en is er niets wat je kunt slikken i.c.m zwangerschap? nou ja eerst maar luisteren naar je lichaam!
@ babytjuhh Ik heb vandaag de vk gebeld en zij gaat ook uit van een eisprong op 28 mei, dus zou ik nu 5wk 2 dgn zijn. Op 13 juli hebben we de eerste afspraak. Enkele dagen daarvoor naar het echocentrum om te bepalen hoe ver ik ben. Ben benieuwd hoe ze die echo maken, vaginaal of gewoon op je buik. Heb vandaag wel onwijs veel buikpijn gehad en ben ook als de dood voor een miskraam. Na wat Googelen lees ik dat het ook het uitrekken van je baarmoeder kan betekenen. Ben verder erg moe, af en toe duizelig (heb van mijzelf al een lage bloeddruk) en mijn boops staan echt op springen! Oh en soms nogal sjago dus mijn vriend heeft het zwaar te verduren hihi. @ andere zwangeren: slikken jullie extra multivitaminen of alleen foliumzuur? @Jesse; héél veel sterkte, wat ontzettend naar...
@ all Normaal heb ik dat niet zo lang nee.. wel eerst wat minder en dan later op de dag wat meer en dan is t vaak zover.. Mn vriendje is veilig aangekomen ja.. hij komt pas 2 juli terug dus dat is nog VEERRRRRweg hahaha... Dat is ook wel een reden waarom ik niet test hoor.. 1 omdat ik denk dat mn ongi toch aan het doorzetten is .. 2 als ik ga testen... als t neg is het toch wat rottiger dan dat ik gewoon ongi word, kweet niet maar als je gaat testen dan hoop je er toch extra op.. maar ik verwacht mn ongi gewoon wel deze op korte termijn.. wellicht morgen al.... we zullen zien...
Hoi Hoi Ik was trouwens nog vergeten te melden dat mijn ei dit weekend nog niet was geweest ineens mijn iniminie streepje weer weg Maaar hij is weer terug en een stuk beter dan dat ie was. mijn temp is ook omlaag gegaan dus ben benieuwd. Het mooiste is nog dat mijn vriend aankomende week ei vrij heeft van zijn werk hihi dus hij is iedere dag 2 uur eerder klaar met werken hihi Hier een foto van de ovu test van vandaag het is er een van persona dus niet controle lijn en test lijn maar links oestrogeen gehalte en rechts LH (in mijn foto album staan nog meer testen) Bekijk bijlage 161124 Liefs Kim
Toen ik stopte met de pil ben ik begonnen met foliumzuur. Eenmaal zwanger over gestapt op de multivitamine voor mama en baby inclusief foliumzuur. Dit doosje is inmiddels bijna leeg maar ik ga er wel mee door omdat ik niet zo'n goeie fruit eter ben.. @Jesse; Geen leuk nieuws.. Wat balen.. Misschien een goed idee om eerst te zorgen dat je zelf wat meer rust hebt.. De hormonen zijn ook niet niks.. @ Petra; vervelend he die rug/bil pijn? vorige week had ik het echt een paar dagen.. Maar nu af en toe een steekje nog maar. Zal zo is gaan google voor zwangerschaps gym ofzo..
Wooww wat ongelofelijk veel reacties zijn er geplaatst.. Kzal beetje antwoorden, maar gaat me helaas niet lukken om op iedereen te reageren In ieder geval de dames die rond hun ei zitten: Veel klusplezier De dames die net ongi zijn geworden: balen, maar vol goede moed naar de volgende ronde De zwangere dames: Hou je taai en geniet van het leven in je @Liefkleintje Welkom Ahh helaas ben je alweer ongesteld geworden lees ik HOpelijk volgende maand raak @Maybebaby Gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom terug @Babyliz Aan de ene kant zijn die ovutesten toch wel vervelend he? Ik had inderdaad ook meerdere dagen dat ik positieve testen had. Gewoon lekker flink doorklussen deze dagen, dan zit je zoiezo goed hoor @xxPetra heh balen zeg van je rugpijn. Fysio al gebeld? Ohh lekker dat je vakantie hebt geboekt Heerlijk 8 dagen naar Turkije!! @Jesse32 Ohh meid wat vreselijk zeg. Het zit jullie echt niet mee Klinkt beetje cru, maar ik hoop voor je dat de miskraam gauw doorzet, zodat je weer verder kunt gaan. Ook erg vervelend dat je zoveel last hebt van je paniekaanvallen. Ik denk aan je hoor! @Mick Wat ben jij ongelofelijk sterk zeg. Respect hoor! Ik hoop dat jullie gauw weer zwanger mogen raken van een lief plakbeebje! @Delilah Spannend zeg dat je vandaag 12 weken echo hebt Ben benieuwd hoe het is geweest.. Laat je het snel weten? Lagen mijn mannetje en ik gisteren lekker te lezen in bed zegt hij opeens: 'Zullen we naar het hartje luisteren?" haha dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen, dus hadden de Angelsound erbij gepakt. Wij twee koptelefoons erin gestoken, zodat we allebei konden luisteren. Manlief wilde heel graag naar het hartje gaan zoeken en deed dat ook met veel inspanning. hahah terwijl hij aan het zoeken was stond zijn gezicht heel gespannen.. zodra hij het hartje gevonden had zag je zijn gezicht echt helemaal opklaren en begon hij heel lief te lachen. Ahh mn hart smolt echt weg, wat ontzettend schattig. Heel bijzonder om zo samen naar het hartje te luisteren.. haha sorry voor mijn maffe verhaaltje, wilde ik even kwijt
hey lieve mensen ik wil mij ook graag aan jullie clubje toevoegen. wij zijn in februarie gestopt met de pil. en willen er nu dan ook echt voor gaan zo spannend!!!!! voor mij mocht het alwel eerder maar vriendlief wilde nog even wachten. tot die met oudjaarsdag besloot tot het toch wel leuk was om aan een kleintje te beginnen. mijn alarmbellen rinkelde gelijk natuurlijk. toen besloot ik om de laatse strip op temaken en te stoppen. toen kreeg meneer toch even de kriebels haha maja even met condoom en nu is die er over uit we gaan er voor. helemaal blij zijn. vanaf vrijdag beginnen met ovulatie testen en dan kijken wann mijn ei is. ook hoorde ik van een vriendin dat pre-seed erg fijn moest zijn wat ook een zwangerschap kan vergroten. iemand hier daar ook ervaring mee??????? ik hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen. voor tips en advies sta ik altijd open liefs
dames even een ego bericht hier vanmorgen de 12 weken echo gehad! wij zijn verliefd! de kleine doet het hartstikke goed, lag eerst mooi te slapen, erg fijn voor de foto's met zijn handjes bij het hoofdje en de beentjes ook duidelijk zichtbaar! ze kon zelfs de vingertjes al tellen! zo bijzonder! toen hebben we hem ff wakker gemaakt, en begon hij mooi te spartelen wat een geweldig gezicht was dat! echt afzetten tegen de kant en armpjes en beentjes bewogen! geweldig gewoon zal ff foto's toevoegen voor de liefhebbers
@Delilah Ohh mooie echo joh! Bijzonder heh, om je beebje dan zo te zien.. nu weer een flinke lange tijd wachten voor je hem weer ziet hahah ik zeg hem, want het is een jongetje zie ik! haha grapje hoor, zal zn pieletje wel niet zijn, maar navelstreng ofzo Mooi buikje ook al.. Heb je zelf touwtje onder je borsten gedaan of zat dat bij shirtje? @bloem26 Welkom! Leuk dat jullie voor een kleintje gaan.. Alvast veel klusplezier
@Delilah, Wow wat een mooie en lieve echo, daar wordt ik zelfs verliefd op! Ik zie ook wat tussen zn beentjes bungelen (navelstreng of..?)
@ babywens ja heb zelf een lintje eronder gedaan, dan zie je veel beter hoe groot mijn buik eigenlijk al is, vandaar wat het geslacht betreft is het nog te vroeg om te zien, maar heb wel de nub-experts hier op het forum gevraagd of ze al wat kunnen zien, dat dingetje waar jullie het over hebben is volgens mij de nub (wat straks het geslacht word) nu is dat bij beide nog hetzelfde, al kunnen de experts aan de stand van de nub nu al zien wat het word, snappen jullie het nog? en trouwens denk zelf wel dat het een jongetje is, maar dat is gewoon puur mijn gevoel, we zullen het over ongeveer 4 weken weten
whoooeeee Delilah wat een mooie echo foto!!! @bloem, ik heb zelf 2 rondes pre-seed gebruikt omdat ik er ook goede verhalen van had gehoord en omdat ik na het stoppen van de pil veel last heb gehad van schimmelinfecties. (heel smakelijk praatje dit ) Dat zou het ook deels voorkomen begreep ik van die vriendin. Pre-seed is echt heel fijn in het gebruik alleen ik vind het nadeel dat je niet meer dan een kwartier voor de seks dat spul moet inbrengen bij jezelf. Dat legt nogal een druk op je man zeg maar en er is dan niks spontaans meer aan, dus toen het na 2 rondes niet had gewerkt hebben we het niet meer gebruikt. (het is ook best duur vond ik) @maybebaby: ik heb eerst foiliumzuur gebruikt en zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik zwangerschapsvitamines gaan gebruiken van Davitamon met extra visolie. Omdat mijn eetlust bijna nihil was zei de verloskundige dat het dan verstandig is om ze door te blijven slikken zodat je toch alles binnenkrijgt voor de baby. Ik had van de week hier gevraagd of ik droge worst mocht hebben...daar was ik namelijk verslaafd aan dus heb mijn vraag op het forum van de verloskundige gevraagd en zij weet niet beter dan dat het mag jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh (waar je al niet blij van wordt )