In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    @ Bounce,
    Nou hopelijk blijven de krampjes weg en test je possitief. Nog even in spanning afwachten.

2. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Welkom!!

Spannend dat 18 Feb je spiraal verwijderd wordt!!
    Ik moet zeggen dat het inzetten bij mij ook super veel pijn deed.
    Het verwijderen was ook geen pretje, maar viel reuze mee in vergelijking met het inzetten!!
    Misschien geeft dat je een beetje gemoed's rust:)

Je kunt hier ten alle tijden je ei kwijt het is echt een super gezellig en leerzaam topic, dus je zit hier helemaal goed!!

Hoop ook voor jou dat 2011 jullie jaar mag gaan worden!!

XX

3. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    dames..
    even een update...ben gisteren ongesteld geworden...voor de 1e x na het ontpillen..
    precies 28 dagen! ik dus blij!!
    vanaf volgende week staat bij ons het licht op groen...en gaan we vrijen zonder condoom...hihi
    hou jullie op de hoogte!!

iedereen heel veel succes!!

liefs

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Klutsen na de eisprong kan geen kwaad... Maar heeft geloof ik niet superveel zin.

Maar ja, je weet nooit hoe een koe een haas vangt...

5. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi hoi,

Ik heb inderdaad ook ondervonden dat een negatieve test niet veel goeds teweeg brengt:(, maar dat je cyclus goed is is weer zeer positief!!
    Wie weet is dit jullie maand!!!:)

XX

6. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    @daisy,
    Ik hoop ook dat het meevalt.
    Is hij bij jou door de HA of de Gyn verwijderd? Bij mij doet de HA het.
    Nou hopelijk mag jullie wens ook in vervulling gaan. We gaan het beleven.

@Goofy, Ben je al ongesteld dan??

7. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi hoi,

Leuk dat je het ons laat weten!!
    Heel veel succes en niet te vergeten plezier:p met klussen!!

XX

8. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi Petra,

Ik zou willen dat ik je op die vraag antwoord kon geven, maar ik ben daar nog niet (ben helaas nog niet eens ongesteld geweest:() dus ik kan je daar alleen maar loze beloftes over maken.

Of het na de eisprong nog zin heeft denk ik van niet, maar als je ervoor flink geklust hebt heb je een goeie kans!!!
    Mijn huisarts vertelde mij dat de eisprong na 24 uur totaal voorbij is maar dat het zaad van de man (mits het goed zaad is) 3 tot 4 dagen in het lichaam van de vrouw rond blijft zwemmen opzoek naar het eitje;) haha.

XX

9. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi hoi,

Bij mij is ie door de gynaecoloog verwijderd!
    Ik raad je aan om het door de gynaecoloog te laten doen want ik was ook bij de huisarts, maar zei kwam er niet uit dus verwees me door waar ik erg blij mee was want daar ging het vrij snel eerst probeerde ze het op de normale manier, maar aangezien dat pijn deed en niet wilde lukken besloot ze na 15 min proberen het te doen met een kijkoperatie dit was vrijwel pijnloos en duurde hooguit 1 minuut!!
    Aangezien ze deze apparatuur niet hebben bij de huisarts, kan het zijn dat ook jij uiteindelijk doorverwezen wordt!
    Want ik weet niet precies wat een gekantelde baarmoeder inhoudt, maar het klinkt als iets dat niet vaak voorkomt!
    Als het plaatsen al zo lastig was snap ik niet dat ze je dan niet direct door verwezen hebben naar de gynaecoloog?

XX

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het gewoon even niet meer weet.
    Gister dacht ik het al, maar eindigde de hele dag een beetje bruin verlies.
    vanmorgen dacht ik het ook weer, dus net bij het verschonen van de tampon, zag ik tot mijn verbazing weer alleen maar bruin:$:(
    Nu snap ik er niks meer van.... Afwachten ben ik bang! bleeehhhh

11. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hallo allemaal,

kom jullie even vragen hoe jullie weekend is geweest en of er al veel nieuws is?

Ik ben nog steeds niet echt ongesteld geworden na het verwijderen van mijn spiraal.
    04-02-2011 is hij er precies een maand (31 dagen) uit ik hoop natuurlijk van harte dat ik stiekem toch een eisprong heb gehad na de zogeheten ontrekkingsbloeding, maar besef me heel goed dat die kans vrij klein is.

Daarom hoop ik zo snel mogelijk ongesteld te worden zodat ik men cyclus kan gaan bijhouden en men eisprong kan ontdekken!:)

Ik heb inmiddels voor mezelf besloten dat wanneer ik op 10-02-2011 nog niet ongesteld ben geworden toch maar weer een zwangerschap's test in huis ga halen, want van al die onzekerheid word ik niet wijzer!!:)

Ik zal jullie op de hoogte houden!!
    Heel veel succes in de aankomende maand!!:)

XX

12. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi hoi,

Ik wil je niet bang maken, maar volgens mij is zoveel bruin verlies niet goed, want bruin verlies is oud bloed dat dan uit je baarmoeder kan komen.
    Bruin verlies kan veel betekenen hoeft natuurlijk niet iets ernstigs te zijn, maar ik denk dat je voor je eigen gevoel er meer aan hebt om dat met je huisarts te bespreken.
    Dus als je in deze dagen niet ongesteld wordt is het handig toch even een afspraak bij je huisarts te maken.
    Als je huisarts doormiddel van je klacht iets vermoed neem ik aan dat hij verschillende testen bij je af neemt!!

Succes XX!!

13. vlinder1981

vlinder1981 Actief lid

25 jan 2011
    347
    1
    18
    Zeeland
    @ Goofie, wat kl*te voor je.
    Ik heb veel gemist geloof ik op die ene dag dat ik niet online was..

Ik heb inmiddels een fladderende zenuwen (heet niet voor niets vlinder) maar mijn ovutest was zojuist POSITIEF!

Dus jullie snappen, vandaag en morgen ben ik vaak offline : )

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dat hopen wij ook en voor iedereen die hier op het forum zit uiteraard:D.
    Ik moet naar de Gyn, omdat mijn laatste menstratie nu al meer dan 5 maand op zich laat wachten. Ik temperatuur en als ik mijn lichaam mag geloven heb ik vorig weekend eisprong gehad. Dit had ik totaal
    niet meer verwacht na al die maanden wachten op een ei.
    Ben in Maart 2010 gestopt met de pil, 4x een menstruatie gehad (en een redelijk normale cyclus) en nu al maanden niks. De huisarts heeft me doorverwezen naar de Gyn.
    Ben erg benieuwd.

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Geen idee of het nog zin heeft om na de eisprong te klussen, maar ik denk zolang je vruchbaar slijm hebt, dat het zowiezo zin heeft om te klussen. Na je eisprong, blijft het eitje geloof ik nog 24 uur in leven.
    Kijk eens op deze site, hier staat heel duidelijke beschreven wanneer je het vruchtbaarst bent en je de meeste kansen hebt.De Billings ovulatiemethode.

16. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hahaha, ik begrijp het helemaal ga ervoor he!!:)

XX

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    jaja die begrijp ik heel goed! je hebt nu wel even wat anders aan je hoofd:D Succes!!!!!!!!

18. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Oke, jeetje 5 maanden dat kan dus ook nog!!!:(

Dat is een erg lange tijd zeg, dan zou je toch haast denken dat je zwanger bent!!:$
    Heel veel succes bij de gyn dan!!!:)

XX

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

oh super, bedankt voor de tip! Ik ga zo gelijk even kijken!

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daisy, dankjewel.
    Ja kan blijkbaar allemaal. Alleen of het echt normaal is dat lijkt me niet.
    Zwanger ben ik niet, dan had ik het aan mijn temp. moeten zien en voel me ook totaal niet zwanger.
    Tenzij het nu na mijn eisprong raak is, maar dat lijkt me haast onmogelijk na al die dagen wachten (we hebben wel in dat weekend geklust). Nog even afwachten.
    Ben jij na het verwijderen van je spiraal al ongesteld geweest? (op je ontrekkingsbloeding na)?

Deel Deze Pagina