Hey babytjuhh! Mn vriend die doet logistiek werk op het distributie centrum van de luchtmacht... Gelukkig hebben we gewoon elke dag (de hele dag ) contact! Maar hij was een poosje geleden 5 maanden in afghanistan en dat was echt vreselijk... En eigenlijk kan ik het ook niet, maar ja, wat voor keuze heb je Hou van hem en wil bij hem blijven dus dan is het even doorbijten als hij weg is... Maar alles het goed is (ik klop m af) hoeft hij niet meer op uitzending.. Zeker niet mochten we tegen die tijd een kleine hebben of krijgen.. Eehm met mij gaat het wel redelijk, de eerste dagen dat mn vriend weer weg is zijn altijd kut.. Lichamelijk gaat het wel echt stukken beter.. Ik verlies nog wel alle kleuren bloedslijm maar voor de rest geen pijn meer.. Hoe gaat het met jou? Wat betreft die ovulatie testen.. Als je er genoeg hebt en ze waren goedkoop dan zou ik op de 9e dag beginnen met testen in jouw geval.. Dan ben je 2 dagen eerder begonnen als aanbevolen, dus dat maakt niet zoveel uit..
@ all Vandaag toch ongi geworden, gister avond merkte ik al beetje en nu is het echt doorgebroken.. zoals ik al verwachtte maar toch wel jammer. Nu kan ik wel meteen ovu testen bestellen want omdat deze nu zo laat kwam is er kans dat ik de volgende ei toch net haal (vriend komt 3 juli echt thuis) *fingers crossed*
Hoi Hoi Allemaal Jeehhh ik heb vandaag mn ei zowel temp is nogmeer gedaald ovu test geeft het aan en de persona geeft het aan dus 3 dubbele bevestiging Bekijk bijlage 161348
cursus ging over hulpmiddelen/ verplaatsen van clienten. dus nieuwste tilliftsystemen/hulphonden/ergonimisch werken.
vraagje he ik zit te puzzelen met die ovulatie testen. het zit zo zondag: 2 strepen Maandag:2 strepen, maar wel duidelijker. dinsdag 2 strepen ook duidelijker ( zelfde als maandag) vandaag"2 strepen maar voor mijn gevoel iets minder duidelijk... moet je wel goed kijken Heb ik dan een eisprong gehad?, heb wel vanaf gister avond tot vanmorgen buikpijn gehad, maar dat kon ook van mijn darmen komen. ik ga zo een nieuwe thermometer kopen en ga gewoon eens tempen. wil trouwens wel foto maken maar weet niet hoe het moet, zal zo even proberen! LIEFSS
@babytjuhh Ja het is inderdaad erg bijzonder, kan het ook nog steeds niet geloven! Voel me de laatste dagen helaas wat minder top. Ik heb héél veel last van buikkrampen en steken. Zo erg dat ik helemaal misselijk en eng wordt van de pijn. Ondertussen de schijn proberen op te houden op het werk! Ik heb net de vk gebeld en mag vanavond om 19:30 even langskomen omdat ik me toch wel zorgen maak. Heb gelukkig geen bloedverlies maar het is even spannend vandaag.
Jammer dat je niet tempt daaraan zie ik nu dat ik zeker te weten mijn ei heb vandaag ik dacht ook eerder te denken zal mijn streepje nu goed zijn maar als ik nu kijk dan heb ik echt zoiets van ja ik heb nu mijn ei. Ik denk zelf dat je maandag op dinsdag je ei heb gehad goed geklusd ??? Wij hebben zowiso de afgelopen 5 dagen iedere dag geklusd en vandaag dan meerdere keren dus ik HOOP het zooooo
maandag wel geklust gister niet, we zulen zien haha! als het niet raak is vind me vriend het ook geen probleem( ik ook niet, wel jammer maarja). Zijn vrienden hebben hem bang gemaakt dat hij starks 9 maand geen sex heeft hahahah... mooi laten geloven!
Annabeth welkom! Lilsuz, wat balen meid! ga duimen dat vriendlief er optijd weer is voor je volgende ei! Kim, klus ze vanavond! Nanon, hopelijk deze ronde voor jou ook een mooie posi test! ik duim voor alle klussers! heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho met 16 weken! ze gaan dan een korte 3D/4D echo maken inclusief geslachtsbepaling! we krijgen dan ook een cdtje met foto's mee! 20 juli mogen we! heb er al helemaal zin in!
Wauw Delilah, wat een prachtige echo! En je buikje groeit goed, leuk! @babywens: Haha ja.. het heeft zo zn voor- maar ook zeker nadelen @pip: ja, het kan dan wel na een uur. Maar normaal gesproken gebeurt het dan pas de volgende dag ofzo. Maar is lastig om te weten of je nou vanaf de 1e pos. test moet rekenen of vanaf de knaltest.. @babytjuhh: Ja tis zeker spannend Volgens fertilityfriend heb ik wel een eisprong gehad nu.. maar is beetje vaag. LF moet geloof ik normaal gesproken tussen de 10 en de 18 zijn.. dácht ik tenminste, weet het niet zeker. Hoe gaat t verder met jou nu? @lilsuz: Jammer! Succes met ongesteldzijn, altijd vervelend @alle nieuwe mensen: Welkom!! @Nanon: Ja lastig idd zonder temperaturen om het dan echt zeker te weten. Hoop voor je dattie geweest is én met goed resultaat @nujomidy: Fijn dat je eisprong duidelijk is geweest! En nu maar wachten.. @maybebaby: Oei, spannend zeg ineens.. Succes en hopelijk is het niks ergs! Hier nog even een vraagje: Ik had dus zondag een (eerste) positieve test en maandag echt een knaltest.. dinsdag was het weer minder, dus de lh-piek was voorbij. Alleen sinds vanmorgen geeft fertilityfriend (zie mijn handtekening voor mn tempkaartje) ineens aan dat ik zondag (!) mn ei al heb gehad! Ik vraag me nou af of dat wel klopt.... Mn temperatuur is nog altijd niet heel hoog, vandaag dan wel een stuk hoger dan de andere dagen.. Bleuh, onzekerheid
@Nanon, Ik weet niet wat voor testen je gebruikte. Maar tempen heeft nu niet zoveel zin meer denk ik, want je hebt niet de hele maand getempt. ik gebruik ovulatietesten van testjezelf.nu met controlestreep en teststreep. @All Hier nog niet ongi geworden (dag 27 zit ik nu) temp is wel hoger.. Normale temp van mij is 36.3 of 36.4 14 en 15 juni heb ik een knalpositieve ovulatietest gehad. 16 juni temp laag 36.4 Ovulatietest: lichter streep 17 juni temp laag 36.5 Ovulatietest: bijna geen streep meer ik denk dat ik mijn ei niet heb gehad. Ik heb daarna niet meer getempt tot de 21e. toen was ie hoger 36.9 vandaag 36.7 ik zit dus nu of te wachten op mijn 'nep' menstruatie of op mijn gewone. Kloppen de ovulatietesten nou niet? ik heb volgens mij echt niet later nog eens een eisprong gehad. de testen werden lichter. en nog een vraagje. misschien beetje rare hoor, maar als ik voel beneden, zit mijn vagina best strak, betekend dit iets? Soms lees ik hier, dat mensen kunnen voelen aan de zachtheid van de baarmoeder mond.. ik snap dat niet zo goed. kun je de baarmoeder ook voelen? het lijkt wel net of ik iets hard-achtig voel. (toch geen verzakking he??) ik maak me alweer te druk he?! ik heb sinds maandag wel menstruatiekrampen, dus verwacht steeds dat ik ongesteld word, maar nog niet dus. Ook te vroeg om te tempen lijkt me.
dag dames! Ik hoop ook in 2011 zwanger te worden (het liefst nu!). Ik moet nog een paar dagen wachten voor ik weer kan testen (spiraal is er in maart uit gegaan), ik voel nog niks bijzonders aan mijn lijf, alleen wat buikpijn (niet zo'n goed teken, maar we blijven positief!). Spannend he allemaal. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger! Wanneer kunnen jullie testen? Groetjes Lotte
je baarmoeder voelt als je inwendig voelt, als een bal. Dat is normaal! Je baarmoedermond zit wat dieper in je vagina en daaraan kan je voelen of hij een beetje open staat of potdicht is.
Ik ben meer van de buitenlandse droge worsten, zoals fuet en die franse versie. Ik heb eigenlijk nog nooit Groningse of Drentse gegeten maar die ga ik dus gelijk eens inslaan in de winkel!! droge worst is droge worst Heb je nog een aanrader welke lekkerder is? Die vrouw die yoga geeft is al 3 weken niet bereikbaar maar een vriendin wist waar het wordt gegeven en hoelaat. Volgens mij is ze op vakantie ofzo want ik kan me anders niet voorstellen dat ze niet op komt dagen.
@babytjuh, Zo'n schema in die testen geeft aan wanneer je kunt beginnen maar het houdt verder geen rekening met een eisprong die eerder komt. Als ik jou was zou ik inderdaad vrijdag starten met de ovulatietesten. Dan weet je in ieder geval zeker dat je de eisprong niet mist! @nanon, je eisprong is pas geweest als de 2e streep heel licht is. Dan is de lh piek voorbij en weet je zeker dat je ei is gesprongen. Nog even doorklussen dus meis @ nieuwe meiden, wat spannend dat jullie voor een kindje gaan beginnen! Ik kan zo snel niet terug vinden hoe je heet, maar wat rot dat je met 10.5 weken een miskraam hebt gehad! @pip, waarom denk je dat de ovulatietesten niet kloppen? Ik zou deze maand niet naar je temp kijken als je al zo vroeg bent gestopt daarmee en het later weer hebt opgepakt. dan geeft het geen objectief beeld meer. Als ik je verhaal lees zou ik er vanuit gaan dat je ei rond 16 juni is gesprongen. @delilah, zo dat is vroeg voor een pretecho! Wij kunnen die pas tussen de 22-32 weken laten maken en er werd geadviseerd dat de beste tijd rond week 26-28 was. Pppfff dat duurt nog lang!!! maar gelukkig hebben we over 3 weken de 20weken echo. Gaan jullie op een later tijdstip nog een pretecho laten doen of houden jullie het bij deze? euhmmm...@ de rest..ik ben veel alweer vergeten dus sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd! Hier gaat het goed! Ik heb alleen nog wat last van mijn rug en sinds 2 dagen veel steken in mijn linkerborst. als ze maar niet nog groter worden...*zucht* Oh ja voor de zwangere dames...het is tm 9 juli opruiming bij Babydump. Wij waren al van plan om zaterdag te gaan maar nu helemaal want er staat een hele mooie babykamer in de folder die flink is afgeprijsd!!
babyliz en pip kan jullie helaas niet verder helpen met jullie vragen, heb daar niet zo heel veel verstand van! Lotte welkom! Petra, wij wilden graag zo snel mogelijk een geslachtsbepaling, en aangezien je dat met 15 á 16 weken vaak al kunt zien, gaan wij met 16 een extra echo laten maken eigenlijk alleen om het geslacht te kunnen zien, en als we dan toch een extra echo doen dan maar direct in 3D/4D misschien doen we later in de zwangerschap nog wel een extra echo, die vrouw van het pretecho bureau zei wel mochten we nog een keer gaan, dat we dan wel extra korting zouden krijgen, dus wie weet! ben erg gevoelig voor zulke dingen! wil elke week onze kleine wel ff zien jullie al weer bijna de 20 weken echo, tijd gaat best snel zeg! willen jullie weten wat het word? of had ik dat al een keer gevraagd? balen zeg dat je last hebt van je rug, en hoop met je mee dat je boobs niet nog groter worden! ga zo ff kijken in de folder van babydump, heb hem net binnen gekregen!
Wat moet ik me bij een 4d echo voorstellen? En willen jullie graag weten van te voren of het een jongen of meisje wordt? Ik dacht voorheen van is toch veel leuker om verrast te worden maar ik zou te nieuwsgierig zijn. En het is handig met spullen kopen natuurlijk.