In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dankje.
    Ja enorm vervelend, heb nu al maanden geen gedaan hoor. Dat is het voordeel van tempen.

2. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Ja, dat heb ik inderdaad ook gehoord!
    Is toch te bizar voor woorden!

Aan de ene kant is het wel begrijpelijk aangezien er zo veel stellen zijn die graag een kindje willen en dan is er waarschijnlijk weinig tijd over voor de vrouwen die het net een half jaar of korter aan het proberen zijn, maar aan de andere kant is het nogal cru dat ze het je eerst een jaar tot 2 jaar laten uitzoeken.
    Des te groter is dan de teleur stellen wanneer er iets mis blijkt te zijn!!!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan woedend bent na aanleiding van hoe je behandeld wordt in de zorg wanneer je zwanger probeert te worden.
    We betalen tenslotte niet voor niets onze zorgverzekering!!!

3. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoop dat je heel goed nieuws krijgt!!:)

XXX

4. marielle30

31 jan 2011
    5
    0
    0
    Oldenzaal
    Hey Hoi

Ik ben Marielle en hoop ook dit jaar voor het eerst zwanger te worden.
    Mijn vriend en ik hebben net besloten om te stoppen met de pil.
    En hopen een echt gezinnetje te kunnen worden dit jaar.
    Hebben mensen nog tips voor me om op te letten? En wat bedoelt iedereen toch met ontpillen en hoe lang duurt zoiets?

Groetjes Marielle

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hoi,hoi,
    :$ ik hoop toch niet dat het lichtje streepje zichtbaar was omdat mijn eisprong al was geweest. de dagen ervoor was ik (heftig) ongesteld en kon er dus niet geklust worden.
    Kan je eisprong al wel komen als je nog ongesteld bent?

Na 3dagen testen is het streepje nog steeds heel licht dus ik ga er vanuit dat de eisprong nog komt.....;)
    haha en het klussen is niet heel vervelend nee dus dat komt wel goed :);)

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heeej!
    Tips zijn er genoeg maar ik denk dat de beste tip is om er vooral van te genieten dat jij en je vriend hebben besloten om voor een kindje te gaan. en daarnaast is het slim om je cyclus en je eisprong in de gaten te houden zodat je, voor jezelf, weet wanneer je eisprong is.
    aan de andere kant...je kan ook gewoon kijken hoe het gaat en bv na een paar maanden pas alles gaan bijhouden.
    succes!!

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Weet iemand of je altijd een onttrekkingsbloeding krijgt na het stoppen met de pil of verwijderen van spiraal?

Ik lees hier regelmatig meiden die schrijven dat ze zijn gestopt en een paar dagen later hun onttrekkingsbloeding hebben gehad maar ik heb dit helemaal niet gehad.....:(
    is dat normaal?

8. Bounce

Bounce Lid

30 dec 2010
    89
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van.
    Ik heb het in alle geval niet gehad, maar ik ben met de pil gestopt vlak na de stopweek in plaats van opnieuw aan een strip te beginnen. En exact 28 dagen later werd ik ongesteld.
    Misschien hangt het ervan af op welk moment je stopt of je spiraal laat weghalen?

9. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hey! ja zo heb ik het ook gedaan, ik ben ook niet meer begonnen aan een nieuwe strip na mijn stopweek en werd ook keurig 28 dagen later ongesteld.
    misschien is het dan idd zoals jij zegt, dat het afhangt van het tijdstip van stoppen..

10. Fietje86

Fietje86 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    5 januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Dus hopelijk komt er in 2011 een kleine! Heb volgens mij net mijn eisprong gehad, dus nu maar duimen... Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar hoop stiekem wel dat ik snel zwanger ben.
    Kan aan niets anders meer denken..
    Ben trouwens 24, mijn vriend is 31
    Ik wil graag mee kletsen op dit forum, erg fijn om ervaringen enz uit te wisselen!
    Groetjes

11. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik weet niet of het normaal is om een ontrekkingsbloding te krijgen over twee weken kan ik je vertellen of ik er een krijg. Dan gaat bij mij de spiraal eruit.
    Ik wilde dat het al zo ver was. Maar moest wachten om mijn lichaam de tijd te geven de medicijnen uit mijn lijf te laten. pfff

12. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Welkom en gezellig dat je er ook bij komt!!

Alvast veel succes in 2011!!

XX

13. Fietje86

Hoi Jesse,

Ik weet niet of iedereen het krijgt, zo'n bloeding. Maar ik heb hem wel gehad, ongeveer 3 dagen na het verwijderen van mijn spiraal. Dit duurde 2 dagen.
    Toen werd ik 1,5 week na het verwijderen van mijn spiraal ongesteld.
    Succes!

Groetjes

14. Fietje86

Dank je wel Daisy,

Jij ook succes!
    Groetjes

15. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Als het goed is.. Zoals ik het gelezen heb is de eerste bloeding.. na pil en/of spiraal etc. Altijd een ontrekkingsbloeding. Of hij nu plaats vind na een paar dagen of na 2 maanden.
    Maar met 100% zekerheid kan ik het niet zegge..
    Zoals ik gelezen heb wordt de eerste bloeding iig altijd zo genoemt.

16. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Okay.. maar de meeste vrouwen testen altijd heel licht positief de hele periode lang van ongi tot ongi. Alleen moet hij knal positief zijn wil je 100% zeker weten dat je een eisprong hebt gehad..(je kan namelijk ongi worden zonder een ei te hebben gehad.)...
    Als ik jou verhaal zo lees ben je een van de vele vrouwen die gewoon hele tijd licht posi test.. want als je ongi bent dan komt je ei niet meteen.. maar op dag 11 t/m 15 (bij een normale cycles)..
    Blijven testen tot je een knal test heb dan weet je het pas...
    Helaas is ieders lichaam anders.. En als je pas net gestopt ben met de pil kan het best zo zijn dat je nog geen ei hebt en deze nog op gang moet komen (het ontpillen)...

17. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Ontpillen is eigelijk een soort ontgiften.. De pil moet volledig je lichaam uit.. Dit is bij iedereen verschillen.. Ik werd na me ontrekkingsbloeding na 6 weken ongi.. dit is vrij snel want sommige meiden worden pas na 6 maanden na de ontr. bloeding weer ongi..
    Dit is o.a. het ontpillen.. Als je dus ongi wordt kan het ook nog is zo zijn dat je geen ei nog hebt.. (dus je hoeft geen ei te hebben gehad maar ken wel ongi zijn).. das nog een onderdeel van ontpillen..
    Ontpillen is gewoon het volledig verdwijnen van de pil uit je lichaam..

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik werd na de onttrekkingsbloeding al na 18 dagen ongi... Maar wanneer de volgende komt... ff afwachten.

Het is idd bij elke vrouw anders...

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

gelukkig is mijn eisprong al een paar maanden helemaal op gang, want ik heb al eerder getest en toen had ik ook een knaltest.
    deze maand is sowieso alles ineens heel anders in vergelijking tot de andere maanden dus ik wacht nog even rustig af maar blijf natuurlijk wel actief ondertussen!

HOe gaat het met jou? nog geen positief nieuws?

20. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hoi Allemaal,

Over 2 weken stop ik met de pil en gaan mijn man en ik dus ook bezig voor een kindje in 2011!:D
    Mijn man en ik zijn 5 jaar samen en nu net 3 maandjes getrouwd.
    Ik hoop dat mijn cyclus nu wel regelmatig is, voordat ik met de pil begon was ik heeeel erg onregelmatig.
    Maar we zullen het wel zien, ben in ieder geval al helemaal blij dat we het gaan proberen!;)

Groetjess

Deel Deze Pagina