Hoi allemaal, Ik ben in oktober vorig jaar gestopt met de pil, 2 x ongesteld geweest en nu al 12 weken niet meer ongesteld geweest :-O. Na een week overtijd een test gedaan en 3 weken daarna, allebei negatief en 2 weekjes terug naar de dokter voor een test, die was ook negatief. Dit wouden we cker weten, omdat we onze verlate huwelijksreis wouden boeken en als ik wel zwanger zou zijn an mocht ik op het moment dat we op vakantie zouden niet meer vliegen. Ben nu nog steeds niet ongesteld, dokter wou me nog nix geven om te ontpillen dus moest geduld hebben, over 2 weken ongeveer mocht ik weer aan de bel trekken als ik nog steeds niet ongesteld was... Zou toch niet zo wezen dat ik nu ineens wel zwanger zou wezen?? Lijkt me raar dan...
Nee zit ondertussen in ronde 10.. dus tja.. naja het kan voorkomen dat je zomaar een paar maanden niet ongi wordt.. Ik heb het zelf nooit gehad maar sommige hebben dat.. Afwachten maar
Zijn jullie bekend met het volgende sommetje? Trek 22 dagen af van je kortste cyclus en 11 dagen van je langste..in die periode ben je op je vruchtbaarst.. Dat zou bij mij vanaf dag 5 tot dag 21 zijn. Is deze methode betrouwbaar? Misschien is dit al eerder besproken, dan zit ik niet op te letten. Maarja, ben ook vrij nieuw hier : )
Ik ken hem niet vlinder. Op dit moment ben ik nog niet zo bezig met de juiste dagen eruit pikken Mijn vriend en ik hebben afgesproken om gewoon lekker om de dag aan de klus te gaan en mocht er een dag tussen zitten dat een van beide niet wilt of een dag dat we beide wel willen dan is dat zo.. Wil er nog geen verplichting van maken. Maar dat is ook omdat ik nu pas ronde 2 begin, weet natuurlijk niet hoe dat gaat als ik al meerdere rondes heb gehad.
Thanx Goofie, wel beter dat je er zo relaxed in staat. Tenminste, zo kom je op mij over! Ik zit nu in ronde 6 en daarvoor had ik 10 maanden geen ongi dus bij mij gaat het allemaal wat zwaarder wegen. Mag ik een beetje positiviteit van je pikken? hihi : )
Hallo allemaal! Ik ben net ook maar eens lid geworden van deze site. Lees al een tijdje met jullie mee.. maar wil ook graag meedelen! Ik ben 1 januari gestopt met de pil, 3 januari meteen ongesteld geworden, en ook natuurlijk meteen met foliumzuur begonnen. Ik zou het liefst nu al testen maar ga proberen nog een week te wachten haha, zou inprincipe nu al ongesteld moeten zijn... spannend!!
Hoi Casss, Welkom! Ik ben ook vrij nieuw hier maar heb het goed naar mijn zin door het delen van ervaringen. vragen kan je hier altijd stellen (en ik heb er nogal wat..). Spannende tijden dus voor jullie.. Wanneer zou je NOD moeten zijn? Groetjes, Vlinder1981
Ja ik ben daar nooit zo goed in geweest haha, lees nu zoveel wat ik niet wist!! moest NOD ook even opzoeken. Heb er nooit over nagedacht, 13 jaar aan de pil geweest en dan sprak het allemaal voor zich.. Heb eens zitten rekenen en dat zou 29 januari moeten zijn dus t is nog maar 2 dagen en omdat ik gestopt ben met de pil zal mijn cycles wel anders gaan lopen. maarja je weet t nooit! dromen mag..
spannend dus, omdat je binnenkort hoopt te weten wat je echt cyclus is. en dromen mag zeker: zolang je droomt over morgen en vandaag leeft! : )
Hallo dames! Ik ben een meisje van 21 jaar en sinds 4 maandjes getrouwd met mijn grote liefde. We willen allebei graag een kindje en zijn daarom ook al 3 maandjes bezig. Helaas tot dusver is het nog niet gelukt. Wij hopen dat we in 2011 een mooie gezonde baby mogen krijgen. Helaas is het erg lastig om te bepalen wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb en eventueel een innesteling. Omdat ik altijd al een onregelmatige cyclus heb en ik niet duidelijk voel wanneer mijn eisprong is, is dit erg lastig. Op het moment heb ik een klein beetje hoop zwanger te zijn. We hebben sinds 23 januari om de dag flink geklust. Ik heb al een paar dagen een hogere temperatuur dan normaal. Ook heb ik regelmatig flinke steken in mijn buik en ben emotioneel. Om de gekste dingen springen de tranen in mijn ogen. Zondag 30 januari had ik ook een middagje last van bruine/roze afscheiding. Hierna heb ik dit niet meer terug gezien. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn of is dat eigenlijk maar onzin. Helaas ben ik ook aan het afbouwen met de antidepressiva en het zou dus ook eventueel hier aan kunnen liggen. Stiekem hoop ik dat ik zwanger ben en kan niet wachten om over een week te gaan testen! Toch ben ik bang dat ik weer een negatieve test in mijn handen ga krijgen.. wat een stress levert dit elke maand met zich mee en we zijn nog maar 3 maanden bezig! Ik hoop dat jullie ook allemaal dit jaar een gezonde baby op de wereld mogen zetten. Zijn er nog meer mensen die denken dat ze zwanger zijn, voordat ze daadwerkelijk een positieve test in handen hebben? Succes allemaal!
Hoi Welkom! Wat leuk he!? om te delen met elkaar dat we zwanger willen worden! Hoop dat het bij iedereen lukt en dat we in 2011 maar een hoop gezonde kindjes op de wereld mogen brengen! Mijn vriend en ik zijn bijna 4 jaar samen en wonen ook al 3,5 jaar samen. Sinds november zijn we van ons appartement naar een huis verhuist. Dus ruimte genoeg nu. We zijn beide bijna 26 (april) en willen graag jonge ouders zijn. Wij zijn niet bewust aan het klutsen zoals jullie het noemen haha. Wij vrijen gewoon wanneer we er zin in hebben en dat is bij ons 2 a 3 keer perweek. Nu iets meer Mijn vriend hoopt dat we niet te snel zwanger worden want hij geniet hier natuurlijk wel van hahaha... blijft een man.
Ja echt super leuk! Als het zo doorgaat krijgen we een echte babyboom in 2011 Tjah mannen genieten er wel van inderdaad. Hahah want als je eenmaal zwanger bent, zul je vast minder vaak vrijen dan je nu doet
nou...als je zwanger bent kun je ook mega veel zin hebben hoor!! Doordat je van onderen beter doorbloed bent, raak je sneller opgewonden. Dus daar zullen de mannen ook wel blij mee zijn. Hoor zelfs wel eens dat de vrouw dan zo vaak wil, dat de man er flauw van wordt haha... Hier al 3 nega testen, maar zit nog maar op 10 dpo...heb echt het gevoel dat het raak is, maar durf dat niet zo goed te voelen. Ben zo bang voor een teleurstelling. We zijn dan ook al 8 maand bezig, dus die teleurstelling gaat steeds meer pijn doen...Maar we houden hoop!! En ik hoop voor ons allemaal dat we snel een posi test in onze handen hebben!
Wat moet dat vreten aan je.. Ik ben zelf net begonnen met proberen dus weet niet hoe het voelt, kan het me alleen maar indenken. Aan wat ik gelezen heb staat er vaak dat je je absoluut geen zorgen moet maken! bij heel veel mensen gebeurt het pas na een jaar proberen!
Jeetje meiden, wat spannend allemaal! Vind het erg leuk om mee te lezen en mee te leven. Ik had niet verwacht dat ik er zo vol van zou zijn en echt zenuwachtig zou zijn voor wat er komen gaat... Ik moet over ruim een week ongesteld worden. Hoop zo dat ik het niet word.. Maar de kans om in de 1e maand (na het verwijderen van mirena) zwanger te raken is natuurlijk erg klein. Eerst voelde ik ook iedere maand wanneer mijn eisprong was, maar deze maand heb ik natuurlijk niets gevoeld succes allemaal! Hoop dat we allemaal snel een positief nieuwtje hebben
Is idd ook als je deze uitslag krijgt dat je droom in duigen valt.maar ik zou echt na een half jaar t sperma van je vriend,man laten testen.dan weet je dat dit goed is.wij gaan nu naar belgie toe.in ned heb je wachtlijsten van meer dan een half jaar en doen ze tese alleen nog in onderzoeksverband.lukt dit niet dan gaan we voor donorzaad in belgie.want we willen heel graag een kind.ook echt een aanrader is die clearbkue digitale met smiley ovu testen.heb ik een tijd gedaan en als ik bv een smilwy had op dag 16 dan wist ik zeker dat mn menstruatie op dag 30 was.klopte precies! Succes allemaal met klussen en vergeet niet dat je er plezier in moet hebben want elke maand weer sen teleurstelling is niet leuk xxanna
Als ik zo met jullie mee lees vind ik het echt zo jammer dat ik nog twee weken moet wachten voordat wij gaan beginnen! Het duurt ook zo lang voor mijn gevoel Ik vraag me wel af of er ook mensen zijn die, net als ik, katten hebben, nemen jullie behalve het niet verschonen van de kattenbak nog andere maatregelen??