In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #541 Dubbeltje82, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Ik ben trouwens, met mijn 166 en 73 kg wel tevreden... Ik vind mezelf niet te dik en niet te dun... gewoon genoeg om vast te pakken!

Een vriendin van me had van de artsen te horen gekregen dat ze nooit zwanger zou kunnen worden omdat haar baarmoeder elke vrucht afstoot, geen enkele hoop op een eigen kindje dus... Na 9 jaar niet zwanger kunnen worden voor het eerst naar Egypte op vakantie geweest en voila! 9 maand later beviel ze van een gezonde zoon...

Zij is voor mij het levende bewijs dat de wonderen de wereld nog niet uitzijn....

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik ben zelf ook een kind dat eigelijk nooit geboren had kunnen worden. Mijn moeder had ontstekingen aan haar eierstokken en daar was te weinig van over. Dus kon ze geen kinderen krijgen.
    Maar ik ben er toch. Ze kwam er ook pas achter toen ze 6mnd zwanger was van mij. De HA dacht dat ze een rare lange buikgriep had. Ze was ook gewoon ongi en werd niet echt dikker. BIj de zwangerschaps testen kwam ook niks uit.

Dus idd wonderen bestaan.

Ik hoop allleen niet dat het bij mij net zo vergaat dat de testen niks uitwijzen . Maar tegenwoordig zijn de testen beter dus zal het wel goed komen.

grtjs

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan het zowiezo niet doen om de dag, dat word op ten duur echt van oh nee we moeten weer. Daar gaat mijn relatie echt niet beter van worden.. Daarom ga ik vanaf deze maand ovulatietesten gebruiken. Hopelijk werken die om mijn vruchtbare dagen te vinden. Ach ja we zien het wel :D

4. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daisy ga je op vakantie?? Ben benieuwd ;)

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha! volgens mij heb je sowieso sneller dat gevoel als je actief zwanger wilt worden. Mijn man en ik kunnen er samen wel om lachen en dat is dan ook weer grappig omdat verder niemand die grapjes snapt omdat ze niet weten dat we actief bezig zijn om een kindje te krijgen.
    het kan dus ook zo z'n charmes hebben;)

ik heb 2 maanden ovulatietesten gebruikt en rond die periode geklust maar tot nu toe nog geen resultaat geboekt... :(

6. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Ja, als we een kleintje krijgen dan kan het natuurlijk niet meer, maar wanneer het niet mogelijk is gaan we dit soort dingen doen:)

XXX

7. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee met een kleintje is het niet aan te raden ;) maar zeker heel mooi doel, mocht het niet lukken. Daar ben je toch niet bang voor? We zijn nog zo jong en hebben nog een heel lang leven voor ons! Komt wel goed met ons.. :)

8. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Nee, we gaan niet op vakantie hoor:)
    Ik ga 2 weken door werken, want sinds ik hier op de pagina zit kom ik nergens meer aan toe omdat het zo leuk en verslavend is dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik het even 2 weken aan de kant leg vanaf volgende week.:)

Vakantie schijnt inderdaad wel goed te zijn!!!
    Wij hebben afgesproken dat als we in Maart niet zwanger zijn dan een weekje naar de Canarische eilanden gaan!!:)
    Spannend, want als ik voor Maart wel zwanger ben gaan we pas na de geboorte weer op vakantie!!:)

Wat het zaad betreft is ook gewoon zo er zijn zoveel verschillende tips etc, maar uiteindelijk moet je gewoon doen waar jullie je goed bij voelen!!:)

XXX

9. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Ik ga niet op vakantie hoor!!:)
    Zou het wel heerlijk hebben gevonden, maar helaas nog even wachten:)
    Nee, ik ga vanaf maandag even 2 weken keihard aan het werk, want ik heb het sinds ik hier zit te weinig gedaan:)
    Dus dat word verloren tijd inhalen:)...

Zo goed bezig dan!!:)
    Ik ben helaas niet zo gedisciplineerd dus daarom zou de sportschool nooit iets voor mij worden ben ik bang!!
    Ik zou het moeten hebben van buiten joggen, skeeleren, zwemen en dat soort dingen want voor de sportschool kan ik de energie gek genoeg niet opbrengen!

XXX

10. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Hoi hoi,

Inderdaad zolang je je lekker voelt in je lichaam is er niks aan de hand!!!

Wat een verhaal dat is inderdaad nogal wonderbaarlijk!!!
    Nou ik hoop Natuurlijk dat ik in Maart zwanger ben maar zo niet hoop ik het dan op vakantie te worden:)

XXX

11. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Nee nee, maar misschien in Maart wel!!
    Nu ga ik de aankomende 2 weken alleen maar heel hard aan het werk!!!

XXX

12. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Ja dat is waar, maar mocht het over 2 jaar nog niet gelukt zijn ga ik zeker naar de dokter en hoop ik dat ze bereid zijn dan al wat testen te doen!!!
    Want ze zeggen wel dat wanneer je jong bent er meer kans is op zwangerschap en dat geloof ik ook wel, maar als je niet vruchtbaar bent ben je niet vruchtbaar.
    Bij mij in de familie is de zus van men moeder ook niet vruchtbaar dus de kans zit er gewoon wel in:(....

XXX

13. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Ja verschrikkelijk he die babywinkels!!!;)

Gezellig wanneer ben jij geboren dan???
    Ik word 11 september 20 dus mocht ik nu zwanger worden en de baby zou netjes 9 maanden blijven zitten beval ik als ik 20 ben:)

Zo heb ik het ook altijd gewild!!
    Heb altijd geroepen als ik 20 ben wil ik men eerste kindje nu heb ik het geluk dat ik een geweldige vriend heb die aangaf begin dit jaar dat het onze tijd was voor een kleine dus mijn jaar kan sowieso niet meer stuk!!!

Hoe ging het bij jullie??

XXX

14. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Goeie morgen allemaal!!!!!

Nou ik ging vanmorgen naar het toilet en toen zag ik licht roze afscheiding dus het is nu vrijwel zeker dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden.

Ik ben gek genoeg eigenlijk wel blij want dan weet ik voor nu zeker dat de kwaaltjes die ik had niets voorstelde en wanneer ik ze dan weer krijg er niet meteen vanuit hoef te gaan dat ik zwanger ben... (Al denk ik dat dat onbewust gaat maargoed:p)

Het is ook wel positief aangezien ik voor deze eerste maand na het verwijderen van de Mirena een cyclus heb van 27 dagen.;)

Wanneer kan ik het beste beginnen met de ovulatie test en na de menstruatie ben je het vruchtbaarst na ongeveer 7 dagen toch?

XXX

15. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja klopt hoor, je kan het altijd laten controleren, mocht het niet lukken! Oh wel erg dat het in de familie zit, maar ik ken er ook best veel. Lijkt mij echt zo erg, maargoed daar hoeven we ons nu nog niet druk om te maken! Veel succes met werken de komende 2 weken!!

16. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Ja, inderdaad daar heb je gelijk in moeten we ons nu nog helemaal niet druk om maken!!!
    Ja, dankjewel;P ik kom hier tot maandag nog wel wat berichtjes plaatsen denk ik;)(kan het heel stiekem ook gewoon niet laten...)

XXX

17. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Het is officiel ik ben ongesteld!!!

Nu kijken hoelang hij gaat aanhouden!!:)

Nog wat vragen!

Heeft het nu zin om te klussen?

Na de menstruatie is de eisprong, maar wanneer ongeveer?

Wanneer moet ik starten met de ovulatie test?

3 vragen eigenlijk weet ik de antwoorden ongeveer, maar ben er niet meer zo zeker van:(
    Dus hoop dat jullie het wel zeker weten!!

XXX

18. WLE

WLE Niet meer actief

Ik zou vanaf dag 9 gaan testen met ovu testen!
    En vanaf na de menstruatie om de dag vrijen!

xxx

19. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Oke, bedankt voor je tip dan ga ik het deze maand zo proberen!!:)

XXX

20. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Biddinghuizen
    Zo ik heb nu na 3 verschillende banner's eindelijk de juiste te pakken volgens de banner heb ik over 14 dagen een eisprong!!!;)

Ik hoop het zo!!!!!:):):):)

De aankomende 12 dagen hoef ik me in ieder geval even nergens druk om te maken want zwanger worden of zijn kan nu toch niet!!:(

Heel veel succes allemaal hoop dat het voor sommige al raak is geweest en voor anderen het deze maand raak gaat worden!!!!

Het zou zo geweldig zijn wanneer we allemaal achter elkaar kunnen melden dat het zover is!!:):):)!!!!!!

Ik ga flink duimen de aankomende 2 weken dat ik er niet ben voor ons allemaal!!!
    Hoop dat wanneer ik weer terug ben veel positief nieuws te kunnen lezen van jullie!!!

Nogmaals heel veel succes!!!!

XXXX

Deel Deze Pagina