In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Jeskejes: Ja het ontbijtje viel in de smaak ;) . Heb je trouwens al getest? spannend...

@Mandyyy: welkom hier! Ik ben 31 december gestopt en er is, voor zover ik weet bij ons nog niet raakgeschoten....

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

als je echt een licht streepje zag zou ik maandag nog eens testen. in onze omgeving is het al een paar keer voorgekomen dat iemand ongesteld werd voor 2 dagen en dacht niet zwanger te zijn maar na 2 weken was de test wel positief....
    dus je moet jezelf even afvragen of je ook echt een streepje zag of dat je het zo graag wilde dat je het zag:D

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @MayD: had op NOD getest, daarna niet meer. Morgen maar nog eens misschien.

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha hier heeft manlief ook ontbijt op bed gekregen;)
    als mijn cyclus weer 28 dagen aanhoudt lopen wij gelijk en volgens de ovulatietest van gisteren was er een heeeeel licht streepje te zien. Ik test altijd 's middags dus straks zie ik of de eisprong er inderdaad aankomt.

Wat ik wel vreemd vind ik dat ik tot nu toe nog geen vruchtbaarslijm heb verloren. normaal gesproken verloor ik dat ongeveer 2 dagen voor de eisprong was maar deze maand nog niks...:(

We hebben afgelopen week wel pre-seed gebruikt dus ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft....
    want...nu komt het smerige praatje;)....de 3x dat we dat afgelopen week hebben gebruikt merk ik ook dat ik minder sperma 'lek' als we hebben geklust.....
    iemand ervaring...?:(

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

wat goed dat je niet dagelijks aan het testen ben...zo zou ik dan weer zijn ;)

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Spookt wel in mijn hoofd rond, maar heb samen met mn vriend besloten om morgen te testen. (vroeg t vanmorgen nog...hihi, zei hij nee doen we morgen. Wat een nuchtere vent heb ik haha, wat ik goed kan gebruiken.)

Ennuhh, je ventje dus toch nog besprongen vanmorgen hihi.

@Bounce: vriendin van me is ook eens kort ongi geworden en toch zwanger. Hou het even in de gaten.

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Haha... was zeker smullen!

Mijn test van gister was ook heeeel licht, die van vandaag al dikker... Ik ga er vanuit dat mijn ei dan maandag springt als het zo doorgaat....

Ik heb woensdag wel een beetje slijm verloren, maar verder ook niet... (kan ik me van vroeger ook niet herinneren dat ik meer slijm had op de helft van de maand...)

Ervaring met pre-seed heb ik niet...

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

haha ja deze maand laten we niets aan het toeval over want we hebben afgelopen maand alleen geklust als we zin hadden en niet echt op de eisprong enzo gelet dus deze maand zijn we druk bezig;)

nou meid hou ons op de hoogte morgen! Ik heb ook zo'n nuchtere man maar dan nog zou ik het lastig vinden om te wachten tot morgen!

9. Jolinde23

Jolinde23 Lid

5 feb 2011
    73
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden :).
    Wat een gezellige drukte hierzo!
    Mijn vriend en ik zijn ook vanaf januari 2011 druk bezig ;)
    Moet volgende week ongesteld worden, dus spannend!!!

10. Maybebaby82

Maybebaby82 Niet meer actief

Ik zou morgen ongi moeten worden, mits mijn eerste cyclus sinds stoppen met de pil normaal verloopt (die kans is heel klein natuurlijk).

Wel voel ik me echt belabberd! Al twee weken een zeurende buikpijn, beetje vermoeid en met vlagen misselijk, vooral vandaag. Zal waarschijnlijk de spanning zijn ipv zwanger...maar ik ben toch wel heel benieuwd!

Heb besloten voorlopig nog even niet te testen...misschien in de loop van volgende week als ik dan nog niet ongi ben.

Wie zit er in hetzelfde 'schuitje' ?

11. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heej!
    Het is bij iedere vrouw verschillend hoe de cyclus gaat in de eerste maand na het stoppen met de pil. Ik heb hier vrouwen gelezen die pas na 2 maanden ongesteld werden maar zelf was ik na 28 dagen gelijk weer ongesteld en ben sindsdien ook regelmatig geweest.

De klachten die je omschrijft kunnen ook met ontpillen te maken hebben of met de zenuwen, of met de eisprong.of of of of óf met een zwangerschap. Er zijn zoveel dingen dus je moet gewoon even afwachten...wat nog meer stress oplevert;)

succes!!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    En stress is nu net wat we niet kunnen gebruiken.

@Jolinde: gezellig druk, succes met het maken van jullie wondertje. en idd spannend allemaal.

@ Maybebaby: Het is even afwachten hoe je cyclus is. Maar een kleine kans is ook een kans. iig veel succes en plezier, want dat hoort er ook bij:)

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

dit is vragen naar de bekende weg maar ik heb gewoon even duidelijkheid nodig....
    Ik zou morgen mijn eisprong moeten hebben en dus zou de ovulatietest vandaag al een duidelijkere streep moeten laten zien maar de streep is nog net zo vaag als die van gisteren en eergisteren...:(
    De andere keer dat ik ovulatietesten gebruikte waren de strepen heel duidelijk en was het ook erg duidelijk wanneer de piek was.

Nu spookt de volgende vraag door mijn hoofd...zou ik zwanger kunnen zijn ook al ben ik gewoon een paar dagen ongesteld geweest?

Ik snap gewoon niet dat die test nog niet positief is en het is vorige maand zo rare maand geweest (altijd cyclus van 28dagen en vorige maand ineens 25 dagen en veel langer ongesteld dan normaal) dat ik me vanalles in mijn hoofd ga halen om het te relativeren.....

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mag ik mij hier ook melden?
    Ik ben november 2010 gestopt met de pil en zit nu in mn 2e echte ronde. Helaas wel een lange cyclus deze x ben ik bang, zit nu op dag 25 en nog geen eisprong gevonden!
    Heb 2 wkn lange ovutesten gebruikt maar ben daar nu mee gestopt. Ook temp ik elke ochtend.
    Klussen doen we hier alleen als we beiden zin hebben, wel zo/n 3 keer in de week.

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wou dat ik antwoord had op je vraag, maar ben niet bekend met ovulatietesten. En of je na je ongesteldheid toch zwanger kan zijn? Durf ik niet te zeggen.
    Maar probeer jezelf niet gek te maken, koppetje rustig. Hoe makkelijk dat ook gezegd is.

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Sasjuh: wat mij betreft kom er maar gezellig bij. Balen dat je je eisprong (nog) niet gevonden hebt.Ik ben in juli 2010 gestopt met de pil en zit nu in ronde 3. Zonder ovutesten en temp. Dus op de gok. had cyclus van 33 maar zit er nu al 4 dagen overheen.
    Maar bij deze welkom en klus ze8)

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje... de vorige maand 1 test gedaan en die knalde er echt uit! Nu, ik heb maar een iets dikkere streep op de test dan gisteren... Ik vindt het ook een beetje vreemd, een cyclus van 18 dagen... (omgerekend zou dat toch ook de innesteldag geweest kunnen zijn)

onzekerheid onzekerheid... zucht

18. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

hey wat leuk! dan zitten we tegelijk in spanning.. :) succes met het lange lange wachten!

19. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Eigenlijk zou je gelijk na de seks al moeten weten of het raak was of niet...daar moeten ze maar eens iets voor verzinnen hoor ;):D want die onzekerheid is inderdaad niks.
    De hele maand roep je wel dat je er niet mee bezig bent maar zodra je iets voelt, of er iets anders dan anders óf je nod komt eraan....dan is het onmogelijk dat je er niet aan denkt.
    Aarrgghhh

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Da's waar... ik ben er ook alleen mee bezig buiten werktijd... op mijn werk is het zo hectisch en druk dat ik er iig 45 tot 50 uur per week niet mee bezig ben...

Deel Deze Pagina