In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan! maar we zijn hier ook om elkaar te steunen :)
    Ohja jij bent inderdaad ook lekker jong.. heerlijk toch? Ik zou heel graag jong moeder willen worden! en je bent btw maar 2 maandjes jonger dan mij, ik ben ik januari 21 geworden! Ja dat idee kreeg ik vroeger ook, dat je heel gemakkelijk zwanger kon worden (niet dus!)
    Ik ben dinsdag ongesteld geworden, dus zit nog maar net in mijn 4de ronde... pff heb helaas een lange en onregelmatige cyclus, dus dat wordt weer flink lang wachten ;) Succes met je ongi, dat ie maar gauw over mag zijn en dan kun je weer flink aan de klus :p

2. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

hehe same here,, ook zo lekker onregelmatig! moet zeggen dat ik altijd wel ongeveer regelmatig was maar sinds we aan het proberen zijn geslagen gaat alles raar!! vorige cyclus duurde 2 weken.. :/
    ik wilde ook altijd al jong moeder worden, zag mezelf al als tienermoeder zelfs! maar nu dan de ware gevonden en die wil bijna nog liever kinderen dan ik! wist niet dat dat mogelijk was ;)
    ben je altijd lang ongesteld? ik meestal 5 dagen soms meer..

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja erg vervelend. Wat houdt je lichaam je dan voor de gek he? Woow 2 weken maar? Dat is wel heel weinig.. bizar hoor.
    Ja ik wilde soms ook wel tienermoeder worden, helaas gaat dat niet meer lukken want we zijn al twintigers :p

Zo bijzonder ja, dat je vriend ook zo graag kinderen wil. Hartstikke leuk toch? Nee mijn man wil wel heel graag kinderen, maar die kijkt meer naar de financiële mogelijkheden. Op het moment wonen wij namelijk nog in een klein appartementje en is niet echt praktisch om hier een baby'tje te hebben. Maar een zwangerschap duurt 9 maanden, dus tijd zat ;)

Lekker dat je niet zolang ongi ben. Ik ben altijd minimaal 1 week, 7 dagen, ongi. Vaak nog wel wat langer :( tjah ik kan er helaas niet zoveel aan veranderen ;)

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

heej meiden,

Nog geen positieve testen bij iemand? Ben zo benieuwd.

Gisteren was mijn ovulatietest weer helemaal wit dus eisprong is geweest. Die is zondag denk ik al geweest want toen had ik behoorlijke steken in mijn buik/zij en had ik een knal ovulatietest.

Gisteravond had ik zo'n naar gevoel in mijn onderbuik. een beetje dat gevoel als je ongesteld moet worden maar mijn nod is pas 19 febr dus dat is echt nog te vroeg.
    Ik heb het nu weer, een zeurend gevoel rechts in mijn onderbuik.
    Wat zou dat kunnen zijn?

@ maud, ik heb geen last van acne maar ik heb sinds ik gestopt ben met mijn pil wel steeds wat rode pukkeltjes op mijn ene wang. Dat had ik voorheen nooit! schijnbaar worden die dingen allemaal door je pil tegengehouden.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Gewoon moe, teleurgesteld en dan zie je die kleintjes op je werk. gaat vandaag weer iets beter. hihi Komt goed

6. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Hoi Hoi

Ik wil me hierbij graag aansluiten. Ik ben kimberley 20 jaar oud en ben nu sinds 3 jaar samen met mijn vriend en wonen sind 2,5 jaar samen hij heeft al een dochtertje van 3 en wij zijn nu ook bezig om zwanger te worden, ik ben ik april gestopt met de prikpil na ongeveer hem 6 jaar gebruikt te hebben en heb in nov 1 a 2 dagen bloed verloren toen in dec ongeveer nog 2 dagen en nu 24 januari een echt menstruatie van 6 dagen ik heb zaterdag 5 feb en zondag 6 feb een ovulatie test gedaan en die waren positief :) dus eindelijk een beetje het gevoel dat het allemaal toch werkt na de prikpil.
    Ik wens iedereen die probeert zwanger te worden heel erg veel sterkte en suc6

Liefs Kim

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Nog een jong iemand :) Leuk, welkom nojumidy!
    Ik word zelf over een paar dagen 20,.

XxPetra: weet niet heel goed wat dat kan zijn. Heb zelf rond en na mn eisprong altijd buikpijn, dus het hoeft niet meteen iets te betekenen. Wel spannend, succes met afwachten!

Jeskejes: gelukkig dat het wat beter met je gaat. Succes verder met alles :)

Babywens En mick: haha ik kan ook net geen tienermoeder meer worden. Misschien nog wel een 20jarige moeder..;)

Succes iedereen met afwachtten! Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger :)

8. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel veel jonge meiden hier dan, gezellig beetje allemaal dezelfde leeftijd haha :)
    Ik ben het wachten zo zat.. nu al.. en ik moet nog zo lang tot ik eindelijk kan testen :p

9. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Succes met wachten jiska ;) frustrerend is dat he! 2 weken kunnen soms zo lang duren..

10. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt wel, de vorige keren hebben we wat onregelmatig geklust, echt zo van; we zien 't wel.. maar deze keer echt bewust rond eisprong veel geklust dus nu kán 't écht raak zijn :p En dat maakt het wachten extra lang haha :p

11. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ja ik zag ook allemaal meiden van mijn leeftijd echt super leuk ik word in april 21
    Ja ja en ik ben nu al stief mama haha
    Ik heb nu net een toppic geopend omdat ik zo'n pijn in maar baarmoeder had en niet weet wat het is ik kan pas 21 feb een test doen en dat duurt zoo lang ;)

Liefs Kim

12. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben sinds november 21 :) en nog geen mama, ook niet stief ;)
    Dit word voor ons allebei nummer 1 :D
    Wel leuk stiefmama, jong kindje nog of al wat ouder?
    En ja het wachten duurt té lang, vind dat die tijd wel wat korter mag wezen, wie dat ooit bedacht heeft haha ;)

13. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Mijn vriend zn dochtertje is net 3 geworden dus ook een hele leuke leeftijd.
    Ben ook wel erg benieuwd hoe lang het gaat duuren omdat je zoveel horror verhalen leest over de prikpil het goede is wel dat mijn ovulatie test positief was dus het werkt wel gelukkig, :Dwe hebben ook goed geklusd tijdens en voor mijn ovulatie dus hoop blijven houden.

Liefs Kim

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha jammer hoor :p nee dat gaat je niet meer lukken als je over een paar dagen 20 wordt ;) maar een twintigermoeder is ook leuk!! :p Ik hoop dat ik op mn 21ste moeder wordt, maar dat betekent dat ik wel binnen nu en 2 maanden zwanger moet worden, anders gaat dat ook niet meer lukken :p hahah ja 9 maanden ver vooruit kijken!

Succes aanstaande tienermoeder, twintigermoeder, dertigermoeders, veertigermoeders? ;)

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gezellig hoor hier met al die jonge, hopelijk aanstaande moeders :) Als we nou met zn allen tegelijk zwanger worden, kunnen we samen op zwangerschapscursus :p hahah alleen woont iedereen helaas op andere plaatsen ;) Het idee is leuk, toch? ;) Succes met wachten!

16. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik hoop ook op me 21ste moeder te gaan worden.
    En inderdaad wel leuk om met zn alle tegelijk zwanger te zijn ja en misschien wonen sommige wel bij elkaar in de buurt we kunnen in ieder geval de fijne en misschien minder prettige dingen met elkaar delen en je hebt dan ook steun aan anderen je weet tenminste dat je bijv niet alleen misselijk bent haha.
    Misschien zijn er leuke aanstaande mama's in de buurt van rotterdam hihi ;)

Liefs Kim

17. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Jeetje wat voel ik me oud, tussen al die jonge a.s. moeders ;)
    Als het deze maand raak is ben ik nog een twintiger die moeder wordt, anders een dertiger :D

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is zeker waar! Nee helaas niet echt in de buurt van Rotterdam, ik woon in Zeeland ;) hmmm jammer :p

19. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    @kannietwachten Als je op de 30e moeder word is zeker ook nog niet oud hoor mijn moeder was 27 en die vind ik ook nog een jonge moeder en die vind het nog wel raar om op haar 47ste oma te worden haha.

@babywens2011 Nou licht eraan waar in zeeland ik woon ook op een eiland haha in hellevoetsluis dus dat hoeft nog niet ver weg te zijn.

Liefs Kim

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ik heb altijd het idee dat Zeeland echt niet groot is, maar Hellevoetsluit ligt toch nog 1 uur bij mij vandaag. Ik woon zelf in Goes, heel ander eiland :p hahah

Deel Deze Pagina