Ja zou leuk zijn als we allemaal beetje rond dezelfde periode zwanger zouden zijn Laten we daarvoor duimen! Samen op zwangerschapscursus, het idee vind ik top, alleen woon ik in Friesland, hele andere kant van 't land, dus dat gaat hem voor mij niet worden haha
Familie van mij woont in goes en mijn nicht is denk ik een beetje de zelfde leeftijd als jij ben er al wel heel erg lang niet meer geweest maar vroeger kwam ik er best wel vaak hihi en inderdaag dat is best een eindje rijden Liefs Kim
Haha ik zat ook al te lezen...jemig wat een jonge meiden op het forum en dan kom ik..haha. Ik word van de zomer 30 dus als ik kan geen twintiger-moeder meer worden. Boeit me nu ook niet echt meer, ik heb zoiets van..als ik maar zwanger wordt!! Het zeurende gevoel in mijn buik blijft... Waarom duurt het nou nog tot volgende week zaterdag voor ik kan testen...
@xxPetra ik woonde er dan weer 1 boven jou heb heel kort in stellendam gewoond hihi nu 2 erboven Liefs Kim
Oh echt? Wat grappig zeg.. misschien ken ik haar wel? (haha weet je niet precies hoe oud je nicht is dan? ) Jaa Goes is de bom
Jahoe Schouwen-Duiveland!! Dat is niet zo ver weg nee. Maar je hebt groot gelijk hoor, leeftijd maakt helemaal niet uit! Ik zou alleen wel even achter mijn oor krabben als ik al ver in de veertig ben of ik het dan nog aan zou durven? Maar dat duurt voor jou nog jaaaaren joh..
Haha me moeder heeft 16 broers en 1 zus dus het is allemaal moeilijk bij te houden, maar ze is 24 en heet dominique Liefs Kim
En ik hang er lekker tussenin! word in april 26! Ben toch de eerste in de vriendengroep die met kinderen bezig is. Ben nu alweer 3 dagen ongi en heb verschrikkelijk buikpijn ongeveer 3 cm boven mijn navel in het midden van mijn buik. heb ik eigenlijk al sinds het stoppen met de pil en nu tijdens menstruatie doet t af en toe zo zeer dat ik er misselijk van word... Ik denk dat daisy bezig is met 60 pagina's bijlezen hahaha spannend petra!! ik hoop dat t goed nieuws is!
Hai meiden, Wat gezellig zo'n forum! Ook mijn vriend en ik willen onwijs graag een kleine. Ik ben deze maand gestopt met de pil. Heel gek, maar elke morgen wanneer ik wakker word denk ik; ' ja ik ben zwanger' ! Zijn er meerdere meiden die dit hebben? Als ik dit tegen vriendinnen zeg, zeggen ze dat ik er teveel me bezig ben en er niet vanuit moet gaan want dan is de teleurstelling zo groot.. Naja volgende week zaterdag heb ik mn NOD dus ben benieuwd. Ik heb sinds afgelopen maandag pijnlijke borsten, deze heb ik meestal pas 7 dagen voor mn menstruatie.. Ook voel ik 'activiteit' in mn onderbuik, maja ik let er denk ik teveel op. Zaterdag is mn verjaardag, zou het leuk vinden om dan te testen, maar ik begrijp dat dit weinig zin heeft, dat je het voor je eerstvolgende menstruatie nog niet kan zien? Groetjes !
Dit had ik ook na het stoppen met de prikpil op een gegeven moment zo erg dat ik er vrijwel niet meer van sliep ook waren ze een cupmaat gegroeid dus ik dacht jaaa zou het zo zijn dat ik zwanger ben maar dit kwam bij mij door de uitwerking van de prikpil. De activiteit in mijn onderbuik voel ik ook vaak net alsof je een kindje voelt bewegen (denk ik dan word ook mijn 1e) maar volgens mij dokter zijn dit mijn darmen Het zou heel erg leuk zijn als je test op je verjaardag positief zou zijn ik ga echt voor je duimen Liefs Kim
Wow zoveel broers en zussen? Dan hebben je opa en oma flink veel geklust Dan was je oma denk ik ook wel heel jong toen ze de eerste kreeg? Hmm Dominique, nee zegt mij niet zoveel.. Je zou denken dat je toch wel bijna elke jongere zou kennen in je buurt, maar nee
meer dan 7 dagen ongesteld? dat is wel een hele beproeving dan.. wat geinig, jouw situatie lijkt op die manier veel op de mijne.. mijn vriend maakt zich meer zorgen om de financiën want wij wonen ook in een klein appartamentje.. maar bij ons staat de verhuizing al op de planning! we gaan eerst een poosje bij mijn vader wonen, die heeft een boerderij, en daarna zoeken we zelf wat leuks in de buurt.. hebben jullie al plannen? wel lekker als je verhuist tijdens de zwangerschap dat hoef je je niet meer zo kapot te sjouwen
jammer van de buikpijn.. maar misschien is het een innesteling? alle hoop gaat natuurlijk daar naar uit! succes met het wachten..
Ik zou niet eens weten hoe jong ze was maar ze heeft haast al haar kinderen ter adoptie afgestaan daardoor wonen haar broers en zus ook door heel nederland en kennen wij de helft niet. Ik vind het niet erg dat ze de kinderen heeft afgestaan want ik heb een super lieve oma en had een super lieve opa en met haar heb ik niet zo'n band. Ik weet van dominique dat ze een jaar of 6 geleden zo'n beethoven hond had een hele grote weet niet meer echt waar ze woonde weet nog dat het aan een dijkje was Liefs Kim
hoi kim! welkom hier, en fijn dat je ongesteldheid weer op gang komt en je al een positieve ovulatietest hebt gehad! nu maar duimen dat dat eitje een leuk zaadje heeft ontmoet! succes
een 20 jarige moeder zou ook geweldig zijn! alle leeftijden zijn goed, kinderen zijn gewoon prachtig... hopen dat iedereen die het wil ze krijgt! hoe gaat het met je ongesteldheid?
Ja soms wel een hele beproeving... de laatste dagen ben ik het nooit erg hoor, maar toch. Oh wat grappig inderdaad! Ehm bij ons staat het nog niet echt op de planning. Ik ben sinds 4 maanden getrouwd en toen zijn wij in een appartementje, op de eerste verdieping, gaan wonen. Dit omdat mijn man nog niet lang genoeg werkte (hij heeft een eigen bedrijfje) om een hypotheek te krijgen. Over een half jaar werkt hij wel lang genoeg, dus we moeten eigenlijk nog wel een half jaartje hier blijven wonen! Leuk dat je bij je vader in gaat wonen. Een boerderij is ook lekker groot, dus je hebt alle ruimte zo Succes met het zoeken naar een huis!