Da's de reden waarom ik nu alles als een gek aan het afschilderen ben in huis... dan hoef ik niks meer te doen als de kleine er is...
@de jonge aanstaand mama's: ga me nu al zo oud voelen @kannietwachten & Petraxx: Gaat mij niet meer lukken. Voor mn 30ste of kleintje moet paar weken te vroeg zijn en das ook niks. @Sanny25: welkom meid. Succes en zal duimen voor je. @Mick: hihi jij woont vlakbij mij. Namelijk Rucphen. maar niet voor lang lees ik. @Rosan: Als je een regelmatige cyclus hebt wel, Ik heb die niet en ga deze maand die testen voor de 1e x proberen. Wil nu wel eens weten wanneer ik mijn ei heb en of ik wel een ei heb. @Natjemenk & Mayrha: Gezellig welkom, succes deze maand. En hopen ook dat we snel elkaar kunnen feliciteren. @Mayd: ik heb zon ovulation chart en hou die bij, ovu testenmoet ik nog halen. Zo dat was ff veel om bij te lezen,jullie kleppen goed. Leuk
Vooral als je je 10-urige werkdag, koken en hond uitlaten erop hebt zitten en dan aanschuift... Deze keer weer 8? pagina"s erbij? gaat snel zo.
Hallo iedereen! Ook ik sluit me hierbij aan. Ben 22 jaar, Nederlands/Antiliaanse afkomst en samen met me vriend van 28 en van Dominicaanse afkom gaan we ook voor ons eerste kindje in 2011 16 januari de laatste pil geslikt, onttrekkingsbloeding gehad en op dit moment alweer ongesteld. Ben ook meteen braaf begonnen met het slikken van Centrum Materna dus het moet goed komen! Gezien we het voor iedereen in onze omgeving (behalve voor me beste vriendin, kon het niet laten ) houden we het geheim. Vooral zijn familie kan namelijk niet wachten en vraagt al vaak wanneer er nou een baby van ons komt. Maar ik wil natuurlijk ook me verhaal kwijt. Ik zag allemaal jonge meiden hier dus heb me meteen aangemeld. Hebben de shopaholics onder jullie ook de neiging alleen maar naar babyspullen te gaan zitten kijken.. Ik ben zelfs al kinderwagens aan het vergelijken via internet In ieder geval heeeel veel succes aan iedereen hier!
Hi MayD Ik gebruik Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting, daar kan je alles bijhouden en werkt best makkelijk! Ik ben ook aan het temperaturen en dat kan je daar ook invullen samen met je positieve ovu testen. Er komt dan een grafiekje op je persoonlijke pagina te staan die ook je ovulatie aan geeft, best handig! Temperatuur jij ook? of alleen ovu testen??
Maak je niet druk over shoppen... mijn man en ik hebben (op de kleertjes na) bijna de hele uitzet al. Welkom trouwens
Mafkees!! Dat je in je 2e maand zit wil toch niet zeggen dat je nog niet zwanger kunt zijn!! En ik denk dat het juist goed is dat je, je cyclus bijhoudt. Sommige vinden dan dat je er teveel mee bezig bent maar als je er zelf een goed gevoel bij hebt..why not. Bovendien kan je op die manier ook de tekenen die je lichaam geeft beter gaan herkennen. Zelf hou ik geen agenda bij maar ik heb, heel professioneel(not) op een a4tje een schema getekend en daar zet ik dan in wanneer ik een positieve ovulatietest had en wanneer we actief zijn geweest etc. Hier ben ik overigens vorige maand mee begonnen omdat ik totaal geen inzicht had in mijn cyclus. Wel grappig dat jij ook zo'n gevoel in je onderbuik hebt. Wij lopen zo goed als gelijk in de cyclus. ik ben benieuwd! Vandaag was er een vriendin die aangaf dat ze ook zo'n raar gevoel had en toen zwanger was maar je kan het ook hebben als je ongesteld moet worden..dus ja, je weet t nooit. Het is gewoon afwachten...9 dagen te gaan
Hier nog eentje die soms knetter wordt van de familie en vrienden. Wanneer jullie? nog geen kinderen? enz enz
Bedankt voor alle alcohol tips Ik zit ook met carnaval maar hoop stiekem dan al zwanger te zijn Tijdens de wintersport ga ik het maar gewoon rustig aan doen... Af en toe een drankje maar niet te veel. Ik kan helaas nog niet testen, had zondag/maandag mijn ovulatie dus dat is nog te vroeg. heb besloten geen testen mee te nemen op vakantie en pas te testen als ik terug kom. Ik denk dat dit de eerste vakantie wordt dat ik niet kan wachten om naar huis te gaan Kan er al iemand testen??? Ik ben benieuwd wie van ons de spits afbijt!!! Fijne avond allemaal!!
Hahaha jaa ik moet zeggen ik vind het nu wel leuk, iedere keer wanneer het nu word gezegd (vorige week nog) gaat er een stemmetje in me hoofd van "haha je moest eens weten ) Komt ook omdat ik nu echt niet meer kan wachten, ik verheug me zo op een kleintje!
Ppff ja ik ken het ook hoor! Mijn familie valt nog wel mee maar mijn schoonouders hebben het er constant over. Daarnaast is zowat iedereen in onze omgeving zwanger of net bevallen en wij zijn in het najaar getrouwd dus bijna dagelijks komt de vraag: Ben je nou NOG niet zwanger? Klussen jullie wel genoeg? Ik was binnen no time zwanger hoor!! Arrgghhhh!!!!!!!!!!:x Over het shoppen...ik heb wel een hele sterke drang om dingen te kopen maar ik durf het niet want ben bang dat het ongeluk brengt zolang ik niet zwanger ben Ik liep van de week langs de Prenatal en daar hing in de etalage de nieuwe zwangerschapsmode...pfff dan moet ik mezelf echt dwingen om niet te kijken en door te lopen! maar als ik zwanger ben ga ik echt los!!
Thnx voor je support! Ik hoop dat je over 9 dagen een posi-test in handen hebt en ik hoop je dan de volgende dat ook met een posi tests te volgen! Professioneel of onprofessioneel je cyclus volgen... wat is het verschil? hahaha Ik ga voor ons duimen meid!
Bij mij idem dito, vooral schoonfamilie en vrienden die al kids hebben. En ik durf ook niks te kopen want dat brengt miss ongeluk, maar heb vriendlief wel zover dat hij meegaat naar de 9maande beurs. Maar mezelf kennende kan ik zaterdags nog zeggen nee we gaan maar niet hihi.
ah ja wij zitten ook wat krap, maar rijkere tijden komen ook vast wel weer! ik hou mijn cyclus altijd bij op een klein note blokje!
Ohhh ik hoop zo voor jou en voor mezelf dat wij over 9 dagen een positieve test in handen hebben!! Ik duim ook voor jou meid!!
hey wat leuk, mijn aangetrouwde tante is dominicaans en mijn vriend en ik zijn er net een maand op vakantie geweest! ik moet me ook echt zo erg inhouden met spullen kopen.. heb al heel veel spulletjes en kleertjes gekocht en ben nog niet eens zwanger!! erg he.. heb jij al wat gekocht?
Nee, nog niet.. ben bang dat ik dan te voorbarig ben.. plus het feit dat ik er nu even het geld niet voor heb werkt behoorlijk mee het is wachten op de belastingteruggave en dan kunnen we los gaan Hoe vond je de vakantie? me vriend en ik zijn al zo lang nie geweest.. tis gwn een schande
jammer dat je zo lang niet bent geweest! dit was voor mij de 3e keer en vind het een geweldig land!! dat worden vast ook leuke kinderen, leuke mix! mijn vriend is indonesisch..