Welkom hier!! Leuk dat je ook voor een kleintje gaat in 2011 Hoop voor je dat je al zwanger bent en dat de NOD uitblijft. Ik ben benieuwd!! Groetjes!!
Hee Wendy.. Dat je vriend in het weekend een biertje doet is helemaal niet erg.. Iedereen drinkt wel eens een borrel. Het is niet zo dat meteen al het zaad dood is wanneer je een borrel drinkt hoor! Alleen doe het met mate.. Tevens denk vaak iedereen dat ze binnen een maand wel zwanger zijn. Maar onthou wel dat ontpillen een half jaar tot jaar kan duren! Enals je zwanger wil worden moet je wel gewoon kunnen leven natuurlijk, van op de bank zitten en niets meer doen wordt je ook niet zwanger. Veel mannen en vrouwen drinken en worden zwanger.. Meeste vrouwen komen er pas achter dat ze zwanger zijn als ze een week of 4 zw zijn. En hebben dan gewoon een borreltje gehad. Pas na 5 weken is er een bloedband tussen moeder en kind en kan het vanaf dan schadelijk zijn. Liefs
Hai hai, Ja ik ben echt een control freak inderdaad! Is niet heel erg positief als je zwanger wilt worden, maar ik kan er gewoon niet niet mee bezig zijn het is ook zo leuk!! XX
Welkom!! Ook leuk dat ook jij een grote kinderwens hebt en in 2011 aan de slag gaat deze te verwezenlijken! Het is wel toevallig dat je het hier nu over hebt! Ik heb zelf ook mijn Mirena begin dit jaar laten verwijderen en heb daarna ook gelijk de ontrekkingsbloeding gehad. Hierna heel veel last van men rug en onderbuik. Nu ben ik 2 a 3 weken verder en heb ik ook nog last van mijn borsten. Hoopte zelf dat het zwangerschap's kwaaltjes waren. Of dat men ongesteldheid eraan kwam. Nu ik jou verhaal lees ben ik bang dat het gewoon hoort bij het (afkicken) van de mirena het hormoon spiraal. Als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben ga ik wel even een zwangerschap's test doen. Gewoon om het zeker te weten! Groetjes!!
Hoi gezellig dat je erbij bent! Wachten is inderdaad het ergste wat er is!! Vooral als het gaat om zwanger zijn/worden!! XX
Hallo dames, Ik wil ook even mij "ei" kwijt hoor Ook mijn vriend en ik willen graag een eerste kindje verwelkomen in 2011. ik ben eind (23) december gestopt met de pil en vervolgens daarop 29 december ongesteld geworden. Ik ben toen ook begonnen met het slikken van foliumzuur. Rond 8 jan begonnen met ovulatietesten maar geen enkele keer positief gestest. Ik had wel rond 11/12 januari ontzettend last van mijn onderbuik, steekjes en krampjes dus ik had wel het gevoel dat er een eisprong in zat. Mijn vriend en ik hebben aardig wat geklust die periode en ik hoopte natuurlijk dat het in een keer zou lukken. Superspannend zon eerste maand dat je het probeert! Vanaf 22 jan kon ik volgens de boekjes beginnen met zwangerschapstesten en dat heb ik uiteraard ook gedaan maar helaas.... super negatief. Als klap op de vuurpijl ben ik gister de 23ste ook gewoon ongesteld geworden :x Tja... tis ook te mooi om waar te zijn he meteen de eerste ronde na stoppen met de pil zwanger maar ja toch hoop je het . Volgende ronde meer geluk hopelijk. Ik vraag me alleen wel heel erg af of ik nou wel of niet een eisprong gehad zou hebben.. De ovulatie testen waren geen enkele keer positief, alleen op de 12de was er een heeel licht streepje te zien maar volgens de beschrijving zou dat geen piek zijn en dus een negatieve test. Maar ik had wel de 12 ook echt last van die steken en krampen in mijn onderbuik Liefs
Welkom op dit gezellige topic!! Het is heel logies dat je heel erg hoopt zwanger te worden dat doen vrouwen die zwanger willen worden nu eenmaal. Het is alleen wel elke keer voor jezelf een dompel als je hoopt dat je zwanger bent en je wordt weer ongesteld. Dit soort dingen zijn denk ik gewoon niet te voorkomen als je eenmaal met je partner tot de conclusie gekomen bent zwanger te willen worden hoop je het ook gewoon zo snel mogelijk te zijn. Heel veel succes in je volgende ronde ik zal voor je duimen dat het deze keer raak zal zijn!!! XX
@ Crystal Ik zat met dezelfde vraag als jij, normaal 21/01 eisprong moeten hebben maar ovutest gaf niets aan. Twee dagen later wel steken gehad aan één kant en dan was de test onduidelijk, ook maar een vaag lijntje. Misschien die van clearblue proberen die hebben zo'n digitale, je krijgt een smiley te zien )/) afhankelijk van het resultaat. Maar ik vrees dat die niet zo zacht zijn voor je portemonee...
Klopt die zijn 35 euro!! Dat is geen test die je iedere week even gaat proberen haha. Voor een keertje kan je hem best kopen volgens de reclame is ie erg goed. Ik dacht ik reageer even omdat ik toevallig weet wat ie kost!
Ja, echt bizar he, maar het is wel de enige test die je ook informatie geeft over wanneer je het meest vruchtbaar bent. Ik wil hem graag 1 keer gebruiken en daarna ga ik gewoon over op die van de kruidvat 2 voor 5 euro. Is nogal een groot verschil 2voor5 of 1voor35!! XX
We zullen zien he nog tien dagen voor NOD dus het duurt nog wel eventjes voor ik terug ovitesten ga nodig hebben. Voorlopig hoop ik op een ander positief resultaat
Ik heb de ovulatie testen van sensitest gebruikt, die zijn niet duur en ook wel makkelijk in gebruik. Of ze heel goed zijn durf ik nog niet echt over te oordelen want ja ik heb ze pas een ronde gebruikt en alles was negatief. Maar denk dat ik ze nu bij deze ronde weer gewoon ga gebruiken want 35 euro voor 5 ovulatie testen van CB vind ik ook niet echt grappig haha liefs
Van sensitest heb ik ook al gehoord, toch ook wel een bekende naam he. De mijne waren van predictor, apotheek had er gewoon geen andere of ze moesten besteld worden. Die waren thans ook niet van de goedkoopste dus alternatieven zijn altijd welkom
Hebben we het nou over ovu testen of zw testen.. Volgens mij de een over de een en de ander over de ander.. Maar k2v5 zijn zw testen en zijn goed en kan je vroeg mee testen... De kruitvat ovu testen zijn niet goed!!! Een man test daar zelfs positief mee! Gewoon via sensi of babyboom bestellen... Goedkoop en goed resultaat. Dan nog iets. Het kan dat je wel ongi wordt zonder dat je een ei hebt... Waarschijnlijk temaken met ontpillen. Je ongi wordt totaal anders als je bent gestopt met de pil/spiraal etc. heftiger + pijntjes.. Dus dat is heeel normaal en heeft zo goed als iedereen.. Geen bijzonder heden dus, en je hoeft je dus ook geen zorgen te maken.
hoi hoi allemaal. ik wil me graag hierbij aansluiten, ik ben zelf 18 mijn vriend 35 en we willen ook heel graag aan kinderen beginnen mijn vriend heeft al een dochtertje van 5 dus de kribels bij mij zijn enorm hoog ik hoop ook echt in 2011 een kleintje te dragen jullie allemaal ook heel veel succes ermee!!!
hallo ik wil mij ook graag toevoegen aan dit onderwerp! ik en mn vriend hopen nu al 10 maand op een broertje of zusje voor onze dochter! deze afgelopen maand de ovu testen van testjezelf.nu gebruikt en heb t volgens de regeltjes gebruikt en toch mn eitje gemist! beetje jammer maar goed ik zit nu op zwanger en kids te kijken miss dat deze beter werken!!!! en nu mijn ongi maar afwachten.
heej meiden, Ik heb de eerste maand de ovulatietesten gebruikt van kruidvat. Volgens de gebruiksaanwijzing kon je max 2 dagen positief testen en ik heb 7 dagen een positieve test gehad haha. op internet kwam ik toen tegen dat die van kruidvat niet zo berekenbaar zijn..beetje jammer. Daarna heb ik 1x die van sensitest gebruikt..de dipsticks en die werken echt perfect. ze worden ook bij de huisarts gebruikt (staat erop) Dus deze maand heb ik dus weer die van sensitest gekocht. Het is nu even afwachten wanneer mijn eisprong is omdat mijn cyclus deze maand ineens veranderde Leuk trouwens dat we elkaar zo op de hoogte houden!
Hoi Dames, Ik kom me ook bij jullie aanmelden Mijn vriend en ik willlen ook in de 2011 een kindje! Maar goed dat wilde we in 2009 en 2010 ook Maar tot op heden niet gelukt! Helaas ook moeilijke stressvolle periodes achter de rug. Dit heeft natuurlijk ook niet geholpen bij het zwanger worden! Deze maand ( dit jaar) weer volop van start! Ben weer begonnen met tempen, heb ovulatie testen besteld en ben weer met de etos pillen gestart! Dus nu maar hopen op wat moois dit jaar! Succes allemaal!