In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

@ Cass: dat roze/bruine waar jij het over hebt is waarschijnlijk een restje van je menstruatie. Als mijn menstruatie eraan komt verlies ik vaak 2 dagen roze/bruine afscheiding en als de menstruatie over is verlies ik het weer.
    Het komt bij mij ook voor dat je een dag niks hebt en dan weer wel. Ik moet wel zeggen dat naarmate je later met de pil bent gestopt de bruine afscheiding minder wordt.

@ Jiskaa; Ik heb de hoop maar een beetje opgegeven hoewel ik nog nergens last van heb en ook nog geen bruine afscheiding verlies. Ik ben er gewoon zo vanuit gegaan dat ik vanmorgen positief zou testen als het raak zou zijn dat het nu een grote teleurstelling is:(
    Je hebt idd wel gelijk dat het misschien nog te vroeg is maar je hoort zoveel meiden die 4 a 5 dagen voor de nod al positief testen..
    bah!!

2. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    jammer ik zie dat een paar dames ondertussen ongi zijn geworden! succes de volgende ronde!
    ik zit zelf nu ook af te wachten, mijn vriend en ik houden het allemaal spontaan zijn er niet zo mee bezig maar ik heb de laatste paar daagjes toch wat dingetjes die me er mee bezig krijgen!! er niet mee bezig zijn gaat veel makkelijker als je niets voelt daar ben ik wel achter hihi

3. rach11

rach11 Lid

11 feb 2011
    55
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik heb maar vast zwangerschapstests besteld zowieso handig om alvast in huis te hebben ook als ik nu niet ga testen, heb niet de drang om te testen gelukkig dus ik wacht gewoon rustig af tot ik misschien ongi word en zie het vanzelf wel allemaal.
    ik heb ook besloten om ieder dingetje dat ik voel te negeren vanaf nu hihi.

4. Lotus84

Lotus84 Lid

17 feb 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zou me ook graag aan willen sluiten bij dit forum.
    Mijn vriend (31) en ik (26) hebben toevallig sinds gisteren besloten dat we dit jaar zwanger willen worden. Vanaf morgen ga ik stoppen met de pil. Na zo'n lange tijd de pil te hebben gebruikt ben ik erg benieuwd hoe mijn natuurlijk cyclus zal verlopen.

Ik vind het leuk om samen met jullie de ervaringen te delen.
    Ook erg leuk dat dit forum zo actief is!!

Groetjes!

5. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach nee joh, hoort er allemaal bij dat spugen en zo zitten! iedere vrouw haar ding he! :D
    maar je vriend vroeg of je al een positieve test hebt gedaan, maar doen jullie die test niet samen dan? ik heb dat de laatste keer samen met mijn vriend gedaan en was al doodzenuwachtig, laat staatn dat ik dat alleen zou moeten doen :O
    en dat je libido wat verandert is vast niet raar.. misschien omdat je zo met kinderen bezig bent en dat het op gezette tijden "moet" ?
    komt vast wel goed..

6. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

hoi!
    leuk dat je mee komt kletsen..
    dit forum is inderdaad heel actief, zo actief dat je elke dag weer een pagina achterloopt hihi.
    leuk dat jullie hebben besloten om te gaan proberen voor een kindje! ik hoop dat je cyclus gauw op gang is.

7. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Mijn libido is ook erg veranderd tijden het gebruik van de prikpil was mijn libido echt slecht maar na mijn eerste bloeding kwam het al wat meer op gang en na mijn menstuatie is het helemaal goed gekomen en rond en tijdens mijn eisprong gingen we gewoon 3 keer op een dag klussen niet omdat het moest maar echt omdat ik zoveel zin had eerste instantie wist ik ook niet wanneer mijn eisprong zou zijn maar na een test wist ik dat die die zondag was en vanaf donderdag was het al flink klussen dus ik denk dat je lichaam ook aan je door geeft dat je moet klussen(misschien niet bij alle vrouwen) maar dat was bij mij ook zo.

Liefs Kim

8. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Welkom
    Leuk dat je ook mee komt kletsen en ik hoop dat het bij jullie ook snel gaat lukken om zwanger worden.

Liefs Kim

9. Lotus84

Lotus84 Lid

17 feb 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!

Ik zal proberen het forum regelmatig in de gaten te houden :).

10. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Petra;
    Ja ik baal ook hoor, ook omdat je indd veel hoort dat mensen ruim voor NOD al positief testen, maar je hoort ook mensen die pas een week na hun NOD positief testen :( Dat is gewoon het rare, je weet het nooit zeker tot je ongi er is, of je een positieve test in handen hebt. Laten we gewoon wachten, we doen toch al niks anders meer haha :D

@ Mick;
    Haha misschien is het indd gewoon mijn ding :p En nee we testen niet samen omdat mijn vriend al heel vroeg naar het werk moet, en ik momenteel zonder werk zit, en dan zou ik dus vanaf 5 uur al in de kamer zitten :p Is me beetje teveel van het goede ;) Dan ben ik er alleen maar meer mee bezig hehe, de dagen gaan nu al zo langzaam voorbij :) Zaterdag zouden we wel samen kunnen testen, dat wil ik eigenlijk ook wel doen, maar ik denk dat ik morgen ook wil testen, en als die dan al positief aangeeft.. hmm, dilemma :p
    Mijn libido is altijd hoog overigens, eisprong of geen eisprong haha :p Ik vind dat verplichte klussen echt niet een probleem *bloos*. Mijn vriend vind het soms vervelender dan mij :D Daarom vind ik het zo vreemd, dit is gewoon voor het eerst dat het me niet eens boeit.. laten we hopen dat dat een goed teken is haha.. en anders is m'n libido op :p

@ Lotus;
    Welkom, succes met ontpillen en alles wat erbij hoort :p Laten we hopen dat je gauw op een roze wolk mag zitten haha :D

Hier ontzettend zin in chocolade, ben bang voor ongi :( Meestal heb ik dat voordat ik ongi moet worden dusja.. niet leuk.. ik wil duidelijkheid, en wel nu hehe :D

11. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht al, ik ben iemand vergeten in m'n bericht ;)
    Bij mij maakte het weinig verschil qua libido of ik nu wel of niet aan de pil was, het was al erg, en nu helemaal hehe :p Behalve afgelopen week dan ;)
    En je hoort indd wel vaker dat vrouwen dan gewoon meer zin hebben, zal moeder natuur wel met zin gedaan hebben :p

Ik weet niet meer waar ik dat hoorde, of las ofzo, maar het schijnt dat vrouwen rond hun eisprong gemiddeld ook vaker hun nummer aan vreemde mannen geven :p Hoezo voortplantingsinstinct haha :D

12. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Haha nou dat heb ik gelukig nog niet gedaan mijn nummer aan vreemde mannen gegeven ik denk ook niet dat mijn vriend dat erg grappig gaat vinden :D
    Nou heb ik wel een nieuw telefoon nummer maar gelukkig niet rond mijn eisprong aan andere doorgegeven hihi anders had mijn vriend dalijk gezegt zie je nu wel ;) Hij zegt nu ook al steeds van mij mag je nog wel een paar keer je eisprong hebben hoor hij vind het maar als te leuk hihi.
    Maar stiekem hopen we allebei dat we positief mogen testen kan echt niet wachten.
    Het lijkt ook wel of ik een stuk vrolijker ben dan normaal maar dat kan ook komen omdat het zonnetje hier zo heerlijk schijnt ;)

Liefs Kim

13. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha libido opgebruikt door al dat konijnen!!
    maar misschien is het inderdaad een teken en dat hoop ik dan maar!!
    en je gaat morgen testen? ben benieuwd!! de vorige keer dat ik ging testen sliep ik de hele nacht niet :|

14. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou laten we het dan maar op de vrijgezelle vrouwen houden, geloof ook niet dat mijn vriend het leuk zou vinden als ik m'n telefoonnummer aan willekeurige kerels zou geven :p
    Haha, die mannen zijn meestal wel enthousiast volgens mij, die van mij had ook naast het zwanger worden al heel wat te verduren met mij haha, dus hij is wel wat gewend :D

Konijnen haha! :D Dat maakt m'n dag weer goed :p Ik ben sowieso goed gemutst vandaag, door het mooie weer ook hier :D Heerlijk als de zon schijnt :)
    En ja ik ga morgenvroeg weer testen, vandaag dagje over geslagen, gister was ie nog negatief dusja, laten we hopen op een klein streepje morgen :D Een dikke vette streep is natuurlijk het beste, maar die verwacht ik morgen nog niet hehe :p En ik denk dat ik zaterdag weer ga testen, samen met vriendlief, dan kan ie dat ook nog eens meemaken haha :D
    Ik slaap sowieso de laatste tijd slecht dus of ik nu wel of niet test, slapen is toch al drama ;) De hele dag heb ik het koud, en dan lig ik in bed, en dan heb ik het toch heet :$ Heel irritant :p

15. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Nou wij konden ook niet wachten en hebben ook gestest vandaag maar helaas negatief ik kan zondag eigenlijk pas testen dus wie weet komt het streepje dan tevoorschijn hihi
    Iedereen succes die ook gaat testen hoop dat het positief is

Liefs Kim

16. Lotus84

Lotus84 Lid

17 feb 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even een praktische vraag aan jullie meiden; van welk merk gebruiken jullie de zwangerschapstesten? Bestel je die dan online of haal je die bij bijvoorbeeld de drogist?

Ik heb er pas één gekocht van D.A. eigenhuismerk, was 7,50. Ik weet niet of dat duur is.....

Hoor het graag!

17. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Heej Kim, wij lopen dan gelijk want ik kan zondag ook pas officieel testen! Spannend allemaal he!
    Heb jij last van dingen die je normaal niet hebt? Ik heb deze maand voor het eerst juist nergens last van. Andere maanden was ik erg moe, misselijk of had ik zere borsten. Nu heb ik heel af en toe een steek in mijn onderbuik en een steek in mijn borst. het enige wat wel afwijkt is dat ik vanaf maandag veel afscheiding verlies.
    Vanmiddag dacht ik...nou daar komt de menstruatie want ik voelde het gewoon vloeien maar het was niet bruin of rood. (gewoon witte afscheiding) :(
    Ik wacht nu dus rustig af tot zondag. Moet wel zeggen dat ik de moed al heb opgegeven omdat ik vanmorgen een negatieve test had :( (had gehoopt om zoals zoveel anderen ook voor mijn nod positief te testen)

@ Lotus, ik heb begrepen dat de zwangerschapstesten van kruidvat (2 voor 5 euro) het beste zijn omdat die erg gevoelig zijn en soms al eerder een positief resultaat geven dan bv de testen van predictor.

@ Jiskaa, ik zou zaterdag pas testen hoor, dan kan je het lekker samen met je vriend doen en omdat je volgens je banner pas over 4 a 5 dagen kunt testen zou het misschien nog iets te vroeg zijn als je morgen gaat testen.

18. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik koop de zwangerschaps testen bij de kruidvat 2 voor 5 euro ;)
    Of ze goed zijn weet ik niet want heb nog nooit positief getest hihi

Liefs Kim

19. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek

20. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt allemaal erg goed jiska! haha
    ik heb voor je geduimd net en maar kijken of het gewerkt heeft dan! let us know!!

Deel Deze Pagina