@Jiskaa: Vind het ook moeilijk om te stoppen. Maar we gaan ervoor. We kunnen het En die Tsjakka houden we erin! @xxPetra: Hier eentje uit het Westen van Brabant. En ja de vloer, das wel een hele andere klus. Wij zijn aan t kijken om een stukje aan te bouwen, dus wie weet wij binnenkort ook aan een andere klus. Hier vanmorgen opeens erge steken in mn onderbuik en last van gas nu. Weet ook niet hoe een innesteling zou voelen. En temp gekelderd. Ga ik ook een keer temperaturen, krijg ik koorts. Niet erg handig. Straks weer kids entertainen op mn werk Gaan t maar over carnaval hebben denk.
Ik haat het wachten ook, en ik mis het klussen haha Gelukkig vannacht al 'droog' zeg maar, en nu kan ik leven op inlegkruisjes, eindelijk Morgen maar weer aan de klus Wel in bed hehe Ik probeer mezelf ook zoveel mogelijk bezig te houden in huis, het is hier sinds ik werkloos ben, super schoon haha Ben de hele dag aan het poetsen en doen Straks nog ff boodschapjes halen, ben ik ook wel weer halfuur zoet mee haha Ik woon in Friesland, hele andere kant van het land dus.. voel me altijd zo eenzaam omdat ik bijna nooit iemand uit Friesland tegenkom
Gefeliciteerd nog @ kannietwachten! Super! De ovulatiesite geven aan dat ik op 24-25-26 de meeste vruchtbaarste dagen heb, ben eens benieuwd.. moet normaal gesproken de 10e ongesteld worden dat duurt nog ff voor we kunnen testen als ik niet ongi word.. Voor iedereen die stopt of gestopt is met roken heeel veel s6, jullie kunnen het ! Ik kom uit Limburg - Maastricht..
Hey Bianca88! welkom hier! @Babywens2011 en Mick:. ik ben ook net begonnen met de ovutesten. vorige week was er nog niets maar gisteren toch echt een duidelijk streepje, wel lichter als de andere. Gisteravond krampen dus misschien een ei. Maar!!! nu heeft mijn lieve vriendje een overdracht op het werk en is hij al 2 dagen van half 8 smorgens tot half 12 savonds weg... dus al 2 dagen niet geklust! ga hem vanavond toch echt bespringen denk iK!!! @Petra, ik woon tegen Eindhoven aan... Zuid/oostbrabant dus! @Mick: Ik ben in december afgestudeerd aan een deeltijd sph studie. ik werk nu 30 uur per weer onregelmatig en dat is heel goed te combineren met kids. Vriend werk van half 8 tot 5 en ik van 3 tot 23, en die andere 2 uur gaan ze lekker naar de opa's en oma's die bij ons al met pensioen zijn Nu wachten tot vriendje thuis komt Ohja want klussen in huis heeft hier geen zin. wij hebben in aug. 2010 dit huis gekocht en van top tot teen verbouwd.. en alles is keurig af en netjes... De tuin nog maar daar beginnen we na de carnaval pas aan.. als t weer wat langer licht is en iets warmer
@ cass dankjewel! Het is voor mij moeilijk om er niet bezig mee te zijn haha, ik heb van kind af aan al mijn kinderwens gehad en heb het altijd over kindjes gehad.. Er is altijd wel een moment in de dag dat ik eraan denk.. En we zitten pas in de eerste ronde! Ik had een onderwerp gestart met hoelang jullie zwanger zijn geworden na het stoppen met de pil en blijkt toch wel dat heel veel mensen met 3-4 maanden soms nog eeder al zwanger bleken te zijn van hun 1e.. Het schijnt zo te zijn dat je het meest vruchtbaarste bent als je stopt met de pil en dan die eerste paar maanden.. Maar of dit waar is, is natuurlijk de vraag? Ieder lichaam is anders en jammer genoeg kunnen we niet bepalen wanneer we zwanger willen zijn... Maar vind het wel een onwijs spannende tijd! Heb gelukkig wel wat afleiding, we zijn ook bezig met klussen thuis, zijn wel bijna klaar.. Krijgen volgende week onze nieuwe vloer & erna gaan we de toekomstige babykamer opknappen, zodat als ik zwanger ben alleen nog een likje verf erover kan doen en dat het verder klaar is.. Vorige week nog op kraambezoek geweest, smolt helemaal weg! En dan zeggen ze en jullie nog geen kindjes?? Zeg altijd als het zover is horen jullie het wel, wil het niet zeggen dat we bezig zijn anders hoor je iedere keer en nog niet zwanger, herken je misschien wel deze vraag? Mijn schoonouders en mijn vader hebben wel een vermoede dat we bezig zijn, die willen dolgraag opa en oma worden haha..
achja, het is allemaal wat inderdaad... en om nou een jaar stil te zitten is dan ook niks nee! ik zit nu ongeveer 2 maandjes stil.. hopend op een zwangerschap wat goed dat je gestopt bent et roken!! lukt het nog? en negeer je vriend maar.. want dat is wel heel erg flauw he, voor je neus ermee zwaaien succes!
dankje! en ja, grappig is dat hoe klein de wereld is.. soms kom je aan de andere kant van de wereld je buren nog tegen! :O haha die reclame van domino's... erg vervelend inderdaad maar die van "bah dit smaakt naar gravel, the next level!" vind ik nóg vervelender.....
geboren te groningen, jaren gewoond in drenthe, momenteel wonend in brabant, net ingeschreven in friesland en vriendlief uit limburg.. zucht.. veel verhuisd
zoals jullie merken ben ik niet zo heel actief op het forum...moet momenteel veel werken...maar probeer het allemaal zo goed mogelijk bij te houden.. ooh de ong. zit er weer op! Gelukkig! op naar een nieuwe ronde! liefs
Hahaha nu heb je alleen zoveel tijd over om erover na te denken en er mee bezig te zijn, dan ben ik liever druk aan het werk En ja het lukt nog, heb een site gevonden waar je je ei kwijt kan zeg maar, met andere stoppende rokers, wel gezelig en een fijne stok achter de deur Nu m'n vriend nog haha.. Hij zwaait nu niet meer hoor, was eenmalig, ben toen heeeeul boos geweest, en nu rookt ie netjes in de achterkamer bij het raam haha Gaat vandaag ook al stukken beter dan gister, had gister echt vreetzucht haha, is nu gelukkig stuk minder, dus hopelijk kom ik maar een kilotje aan fzo (A)
bespringen die man!!!!!! heb je vandaag nog gestest voor je eisprong? ik had net weer geen positief resultaat dus misschien springt ie overmorgen wat goed dat je dat zo goed kan combineren met je werk! ik zou dat wel moeilijk vinden denk ik.. ben bang dat als ik een kindje heb dat ik nergens meer heen wil zonder! haha ik zou ook echt niet weten watvoor studie of watvoor werk ik zou willen doen.. heb al vanalles geprobeerd maar het voelt gewoon niet goed.. lastig
wat leuk dat je al zo lang bezig bent met kinderen vind ik altijd leuk om te zien als meiden zo enthousiast erover zijn!! ikzelf liep vroeger altijd met mijn kat rond als baby, soms ook ingewikkeld in doeken en draagzakken het lijkt me echt magisch om papa en mama te worden samen met mijn vriend
ach ja, als die vreetbuien jou nu helpen om van die verslaving af te komen dan moet het maar he dat kilootje krijg je er wel weer af als je dat wilt ! en goed dat je vriend nu bij het raam rookt , haha als een geslagen puppie wat sneu.. wat zal jij dan boos geweest zijn
hoi dames... ik heb een vraagje.... ik ben de laatste paar dagen s avonds wat misselijk ben dan slapjes heb het gevoel dat ik moet overgeven... ben niet zwanger ben net van me ong. af...heeft iemand hier ook ervaring mee?? of heeft iemand een idee wat het kan zijn?? liefs,,,
Haaaaj!! Babywens; ik woon in Zierikzee. Op het eiland boven jou dus. Ik werk wel in Goes dus wie weet komen we elkaar wel eens tegen. haha dat zou grappig zijn!! Cass: bespringen die man van je joh!! hihi. ik weet niet meer wie het nou schreef over dat het teststreepje lichter is als de controle streep van ovtesten...dan is het hormoon grotendeels uit je lichaam. Ik ga er dan vanuit, als de streep heel licht is, dat de eisprong is geweest. weet eigenlijk niet of dat ook zo is. @ Mandy, ben je al lang met je pil gestopt? het zou nog daarmee te maken kunnen hebben. Ik heb het de eerste maanden niet gehad maar juist de laatste maanden. misschien heeft het met hormonen te maken (eisprong komt eraan zie ik) of juist gewoon met de griep. Beetje jammer dat je lichaam niet even duidelijk aangeeft waardoor die klachtjes komen he...bah!
hoi petra ik ben begin december gestopt met de pil...dus is nog niet zo heel land idd...maar is toch vreemd he overdag nergens last van en savonds word ik misselijk.... de eisprong komt er idd aan...maar vorige maand heb ik daar niet zoveel last van gehad...had ik even wat krampjes maar werd er niet misselijk van.... snap idd niks meer van heel mijn lichaam...voel momenteel alle krampjes en al wel wat niet meer he....maar ben gelukkig niet de enige... liefs...
@ Mick, Ja heb mijn kinderwens is echt enorm haha.. Hoop ook dat het snel raak is, kan gewoon niet meer wachten haha.. maar jeh dat hebben we niet voor het zeggen. Ben al blij dat manlief er nu voor wilt gaan, hij wilde echter eerst nooit trouwen.. inmiddels toch getrouwd en kinderen wilde hij nu ook nog niet, en hij kwam zelf met het idee om te stoppen met de pil en ervoor te gaan ik sprok een gat in de lucht, echt ben enorm blij hiermee! De ovulatietest op internet zeggen dat ik morgen, overmorgen of zaterdag mijn eisprong heb, dus we gaan deze 3 dagen maar eens flink klussen haha.. Fijne avond allemaal