In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedenavond dames. Lekker aan de klets. Ik heb alles weer gelezen, sorry dat ik nu niet reageer op iedereen. Maar vanaaf is vriendlief eindelijk een keertje thuis. Net lekker gegeten, dus ff snel zp afwerken en dan saampjes op de bank tv kijken. Wat waarschijnlijker is, is dat hij de laptop overneemt, gezellie hihi.

Dames fijne avond en succes voor de klussers. Ik wacht nog wel effe op de wachtbank.

2. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    @ mandyyyyy Ik was gisteren niet lekker ik ben nu ongi draaierig ineens kokneigingen. nu is het weg.

Ik woon nog in het midden van het land maar de bedoeling is naar het zuiden te verhuizen. Mijn man werkt in het zuiden.

@jeskejes is ook wel eens lekker toch, op de bank hangen. Daarom hebben wij twee taptops.

Fijna avond en de mensen die morgen klussen have fun:D

3. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster

@ jesse: Nou dat is nu het rare ben niet meer ongesteld..dat heb ik gelukkig weer achter de rug:D..dus waar dit nu weer mee te maken heeft...ik weet het niet....:(...mja we zullen nog maar even afwachten he....

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Jesse32

Ohh wat gezellig, kom je in de buurt van Maastricht wonen of ergens boven in Limburg?
    Alvast veel s6 met de verhuizing.. ;)...

Iedereen vanavond s6 met klussen, nog een fijne avond en tot morgen!

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Nee hoor Mandy, je bent zeker niet de enige! Je moet het topic maar eens in de gaten houden als veel meiden voorbij de eisprong zijn. Dan zie je overal de vragen over kwaaltjes rondvliegen hoor!
    Zelf heb ik er ook veel last van...dat mijn lijf me voor de gek houdt. Om niet goed van te worden :x Als mijn lijf me nou eens het idee geeft dat ik niet zwanger ben en dat ik dan plots toch zwanger zijn...dat zou tenminste wel leuk zijn :D

6. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh wat heerlijk!! fijn ook dat hij zelf met het idee kwam, dat maakt het nog leuker.. :)
    wij zijn nog niet getrouwd maar kinderen willen we allebei heel erg graag!! ik wil het ook al zo lang! ik leef ervoor hihi
    het ziet er trouwens naar uit dat we rond dezelfde tijd onze eisprong hebben jij en ik!

7. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel plezier vanavond!

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: ik kom uit het altijd mooie Twente!

Het is een lekker eigenwijze Friese Stabij (blauwschimmel kleur). Wel een echte boeren Stabij (dus er kan iets anders bij door zitten), want wij wilden door slecht opgedane ervaringen geen volbloed ras Stabij meer.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tjemig... mis je een dag, ben je alweer bijna 10 pagina's verder!

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    @babywens:

Ja vandaag was het streepje ook ineens veel lichter, heb ze naast elkaar gehouden... vreemd. dus misschien heb ik hem gemist, misschien komt hij nog, ik weet mijn cyclus nog niet. 1e ronde was 36 dagen. zit nu in de 2e ronde en ben op dag 15. als ik van 36 dagen uitga zou ik 28-2 pas mijn eisprong hebben...

gewoon maar klussen dus, mocht het geen nut hebben dan is het altijd nog leuk ;)

12. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

[/QUOTE]

Hahha dat is grappig zeg.. misschien komen we elkaar wel meerdere keren per week tegen, terwijl we het helemaal niet weten :p Tjah kzal maar niet vragen waar je werkt, want dan staat het op internet ;)

Ik had het over dat de teststreep lichter was dan de controlestreep.. Gister testje gedaan en zag wel een streep alleen iets lichter dan controlestreep. Vandaag nog testje gedaan en die was nog lichter.. is mijn ei dan al geweest denk je?[/QUOTE]

Haha ja dat is wel zo idd. Werk jij ook in Goes of ga je naar school?

Heb je eergisteren wel een duidelijke streep gehad? als dat zo is dan kan je er wel vanuit gaan dat je ei is geweest maar als je nog geen duidelijke streep hebt gehad kan het zijn dat je nog geen eisprong hebt gehad.
    Ik test de hele maand heel licht en pas vlak voor mijn eisprong wordt de streep heel duidelijk.

13. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoiets gokte ik al haha. Kon de kleur niet helemaal thuisbrengen, omdat ik voornamelijk zwarte/witte om me heen zie, maar vind dit wel mooi! Haha, mengelmoesje eventueel dus, aghja, als het maar een lief beestje is toch ;) Dat mis ik wel hoor, mijn vriend en ik wonen samen sinds november 2010 nu, dus nog niet zo heel lang, maar ik mis de honden van thuis regelmatig :(

14. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahha dat is grappig zeg.. misschien komen we elkaar wel meerdere keren per week tegen, terwijl we het helemaal niet weten :p Tjah kzal maar niet vragen waar je werkt, want dan staat het op internet ;)

Ik had het over dat de teststreep lichter was dan de controlestreep.. Gister testje gedaan en zag wel een streep alleen iets lichter dan controlestreep. Vandaag nog testje gedaan en die was nog lichter.. is mijn ei dan al geweest denk je?[/QUOTE]

Haha ja dat is wel zo idd. Werk jij ook in Goes of ga je naar school?

Heb je eergisteren wel een duidelijke streep gehad? als dat zo is dan kan je er wel vanuit gaan dat je ei is geweest maar als je nog geen duidelijke streep hebt gehad kan het zijn dat je nog geen eisprong hebt gehad.
    Ik test de hele maand heel licht en pas vlak voor mijn eisprong wordt de streep heel duidelijk.[/QUOTE]

Ehm nee allebei niet :p Nouja ik werk thuis als 'oppasmoeder'. Maar mijn ouders en schoonouders wonen ook in Goes, dus fiets regelmatig de stad door. Ook wonen wij zelf in het centrum en ben regelmatig in de stad te vinden!

Nee ik had gisteren niet een hele dikke streep, maar wel goed zichtbaar.. Ik ben gister pas begonnen met testen, dus misschien istie daarvoor al geweest? Nouja morgen maar weer even testen en dan kijken wat ie zegt ;)

15. Deianaira

Deianaira Lid

10 jan 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Twee dagen en 25 pagina's verder ben ik uiteindelijk vanmorgen toch ongesteld geworden na 40 lange, lange dagen.....
    Zoals al vaker gezegd is dat wachten is echt irritant, als ze nou eens iets verzonnen waardoor vrouwen zeg maar drie weken vruchtbaar zouden zijn en maar 1 week niet, ipv andersom.

@petra: hier een uit zuid-holland, rotterdam om duidelijker te zijn.

@ de dramaqueentje en kannietwachten: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
    Hoop dat er binnenkort nog veel meer komen.

Zelf ga ik weer vol goede moed aan de slag als die ongi eindelijk weer over is, zit pas op dag twee maar ben het nu al zat...

Xxx D

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @MayD: Wij willen geen volle zuivere rashond meer. Teveel mee afgezien. Nu gaan we voor zo gek mogelijke kruisingen. Mn ouders (ook nog beetje mijn hondjes) hebben 2 honden van 11 jaar (zussen) moeder is een mechelse herder en vader....komt ie.... en jack russel. Zelf hebben we nu een cavelier king charles X boerenfox. Hadden vroeger blonde bouvier X boxer. Schat van een hond, ze was te groot voor de karakter;)

@Deianaira: Balen meid, die ongi. Ben t met je eens dat we eigenlijk langer vruchtbaar moeten zijn. Dat wachten is slopend soms.

Wordt nu al een paar dagen wakker met steken in mn buik. Maar mn temp is weer iets gestegen. Nu nog een grote week wachten voor NOD, pfff. En we wachten, wachten en wachten.

17. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    @bianca88 we weten nog niet precies waar we willen gaan wonen maar geen maastricht dat is te ver van eindhoven waar mijn man werkt.
    We moeten eerst ons huis opknappen en verkopen en dan gaan we waarschijnlijk pas dus duurt nog wel een jaar. pfff

@ deianaira hopelijk heb je niet niet weer zo'n cyclus.

Zijn er al mensen die mogen testen??

18. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Eindhoven de gekste!! ;)

19. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lol :p Eindhoven is wel leuk shoppen, vond ik dan iig ;)

Deienaira, balen van je lange cyclus! Maar nu iig wel duidelijkheid! Vol goede moed de volgende ronde in, en hopen dat ie nu iets minder lang duurt ;)

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jemig Deianaira 40 dagen:$ dan is het lang wachten als je denkt dat je nod al met 30 dagen zou moeten komen. Het rotte is dan helemaal dat je denkt dat je zwanger bent en dan wordt je doodleuk ongesteld. Balen joh!

Wie kunnen we van de week testen?

Deel Deze Pagina