Ohh wat balen is dat he.. Ik zit vandaag ook op mijn meest vruchtbare dag, maar ik zag helemaal niks. Dinsdag begonnen met testen en toen zag ik een streepje, alleen niet zo dik als het controlestreepje.. pff wat moet je daar nou mee? Morgen nog maar een keer testen en gewoon lekker klussen vanavond
bedankt petra! ik was in de war omdat bij mijn vorige cyclus het streepje duidelijk donkerder was dan die in de controlestreep, en deze keer net niet zo donker.. scheelde niet veel, maar toch is dat dan officieel negatief. maar ik denk dat ik dan die ene dag dat ik niet heb getest de eisprong had hihi. maar we hebben genoeg geklust dus dat scheelt gebruik jij ook ovulatietesten?
Balen, misschien komt ie nog? Heb je gister ook getest? Of alleen vandaag? Misschien is ie al geweest
Goedemiddag dames, weer even bijgelezen. Kan het helaas niet opbrengen om te reageren. Voel me vandaag zwaar *****. Ben er denk ik teveel mee bezig. En de stresskip die ik ben kan dat invloed op mn lijf hebben en dus ook mn eventuele ongi. Dat ie later komt. En mn temp die laag blijft en geen kwaaltjes, terwijl anderen van alles voelen Pfff. Ik weet t gewoon even niet meer en kan ook goed janken, tranen staan in mn ogen. Moet t van me afzetten, maar das zooo moeilijk. Zit mezelf gek te maken hierzo. Ik lees gewoon lekker met jullie me en als t lukt reageer ik. Dames succes en zet m op. Let it be pink. (begin nu ook te twijfelen of mn ei vorige week wel was, maar test was posi. Eigenlijk zou die vandaag zijn, hele week niet meer geklust. Fijn zon cyclus die opeens ong 9 dagen korter is) Sorry voor emo ego bericht
Hej meid, balen dat het niet loopt zoals je het wil! Komt allemaal wel goed, neem je tijd We begrijpen het allemaal, we kennen het allemaal Sterkte meid!
@Jeskejes Is geen enkel probleem hoort er ook bij dat je een ...dag hebt. Gooi het er maar lekker uit. IK ben klaar met mijn eerste ongi na verwijdering van mirena, gisteren geklust. Ik weet eigelijk niet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten, weet niet hoe mijn cyclus is grrr. Ma,di is mijn mannetje er niet dus zondag maar even kussen en wo avond nog eens. Weten jullie wanneer ik mijn eisprong kan verwachten?
@ Jeskejes..Denk dat we allemaal wel eens zo'n ***dag hebben...en dat mag natuurlijk! gooi het er maar lekker uit!! @Jesse32: Bij mij komt mijn ei ongeveer. 14 a 15 dagen na de eerste dag van mijn ong. Voel op de dag van de ei dan ook steken in mijn buik...dan weet ik dat het zo ver is verder iedereen veel succes met klussen wachten en testen liefs
Sorry dat een reactie zo lang liet wachten; ben hier een paar dagen niet geweest. Ik ben op 28 okt uitgerekend. Dat duurt dus nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang, haha. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het inderdaad een plakbeeb is!
heeeey kannietwachten, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, super!!! & dramaqueentje ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
@jeskejes sterkte! Iedereen heeft inderdaad wel eens een baaldag, geeft niks @jesse32 ligt er aan hoe lang je cyclus gaat worden.. mijn cyclus is 30 dagen, mn eisprong is meestal op dag15 of 16 Alle zwangeren:gefeliciteerd!
Haaj allemaal, Gelukkig zijn er niet zoveel reacties bijgekomen sinds van de week..hihi anders blijf je lezen hoe is het met iedereen? Hier is nu eindelijk de menstruatie voorbij dus wij kunnen ook weer aan de slag. we zijn alleen flink aan het verbouwen in huis (echt klussen dus haha) dus we zijn 's avonds zo moe dat we als een blok in slaap vallen da's natuurlijk niet helemaal de bedoeling hihi. fijn weekend allemaal!
petra dat is idd niet de bedoeling .maar als je zo moe bent heb je er ook even geen zin in. toch? Ik ga het wel beleven met mijn ei als hij uberhaupt springt. Heb nog naar ovutesten gekeken wat zijn die duur zeg jakkie. We gaan het wel eerst zo proberen en anders kan het altijd nog.
Ja ik heb di,wo,do,vrij getest en donderdag dag een lichtstreepje.. blijf maar gewoon lekker klussen, dan kun je hem niet missen, het donkere streepje blijft uit...
hihi nee dat is niet de bedoeling Jesse, maar als het goed is zijn we morgen en anders uiterlijk maandag een eind klaar dus dan kunnen we aan de gang met het andere soort klussen (hihi) Ik heb volgend weekend mijn eisprong als het goed is dus van de week om de dag klussen en tegen het weekend elke dag en dan weer om de dag hopelijk is het dan raak. Ovulatietesten bestel ik altijd bij sensitest en dan bestel ik de dipsticks. die zijn geloof ik 6 voor 6euro ofzo. @Cass; misschien komt de positieve test vandaag of morgen wel of ben je nu gestopt met testen?
Eey iedereen! Ik reageer hier niet vaak maar blijf het wel altijd volgen.. Ikzelf zit nu ik geloof een week of anderhalf na me eisprong. Ik heb altijd krampen gehad rond me eisprong, maar deze keer blijven de krampen aanhouden af en toe ook een behoorlijke steek in me onderbuik. Daarbij is me maag ook nog eens lastig aan het doen.. Ik zit tegen mezelf te zeggen dat ik er gewoon teveel mee bezig ben en dat ik mezelf voor de gek houd.. Durf niet zo goed te hopen namelijk.. Die NOD lijkt nu alleen wel ineens heel ver weg.. Ik haat wachten Heel veel succes aan iedereen!
Hmm ja komt mij oh zo bekend voor Ik had dinsdag een streepje, en de rest van de dagen bijna niet zichtbaar.. pff vandaag al op dag 19 en nog geen knaltest. Straks heb ik geen eens een eisprong deze maand Jep blijven klussen is inderdaad het beste Ach zo vervelend is dat ook niet he
Goedemorgen dames, Hier alles rustig, gister pilsje op en jeetje wat was dat smerig!! Normaal geen last van, lust m graag hihi. Vanmiddag carnavalsbezoek en vanaaf uit eten met mn ventje. Voor zn verjaardag, hij is heeel eventjes jarig deze week rara hoe kan dat? Haha
Hoi Hoi Hier nog steeds geen menstruatie nog niks van te merken ook heb nu dinsdag en donderdag getest maar negatief en durf nu eigenlijk geen nieuwe meer te doen want de moed zakt toch wel aardig in mn schoenen. Nu ook nog eens het probleem dat ik onwijze rugpijn heb en normaal nam ik diclofenac maar die durf ik nu niet te nemen want straks ben ik toch zwanger Wat is dat wachten toch vervelend Liefs Kim
Eeehh wat rot dat het zo onzeker is voor jou Kim! Hoelang ben je nu overtijd? Misschien is het goed om voor jezelf een datum te stellen dat je naar de dokter gaat als je nog niet ongesteld bent geworden! Dan kan je om een bloedtest vragen maar ook voor je rug vragen wat je kan gebruiken mocht je wel zwanger zijn. Ik heb zelf ook rugproblemen gehad en ik weet dat het geen pretje is als je er last van hebt maar niks wilt slikken ervoor. Ik heb ook wel eens gehoord dat je cyclus een maand kan overslaan daar zou ik ook niet heel blij van worden dus ik blijf hard voor je duimen dat je gewoon hartstikke zwanger bent!!! @ Jeskejes....je ventje is van de week heel eventjes jarig..huh? hihi zal wel aan de luie zondag liggen en dat mijn hersenen op non-actief staan vandaag maar ik snap 'm niet Ik zit vandaag op dag 7 en ben 2 dagen niet meer ongesteld, af en toe nog wat bruin verlies. Nu was ik vanmorgen aan het poetsen en doen en toen moest ik echt naar de wc rennen want er kwam allemaal slijm uit (in snel tempo) wat is dat nou weer zou dat komen omdat mijn lichaam alles eruit heeft gegooid en het nu schoon is na de menstruatie?
Hoi Hoi Ik ben vandaag precies 1 week overtijd.Ik denk dat ik maandag gewoon even ga bellen want dit is echt heel irritant ik ben al slecht in wachten maar dit is echt erg zeker als je graag iets wilt. Me rug is denk ik weer spit aangezien ik dat al een aantal keer heb gehad en dit hetzelfde voelt. Ik ben hier in huis druk aan het klussen om op zolder een extra kamer te maken aangezien dalijk de logeerkamer baby kamer word moeten we toch nog een logeer kamer erbij maken Maar kan je echt een maand overslaan met je menstruatie ?? heb je dan ook geen eisprong ?? Liefs Kim