In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    Hallo dames, wat ik nu veel lees is dat er hier veel dames overtijd zijn. Zoals ik zelf ook was. Mijn menstruatie bleef ook 8 dagen weg. Ik denk zoals vele mensen zeggen dat als je graag zwanger wil worden dat het dan niet lukt omdat je er TE veel aan denkt en er TE veel mee bezig bent. Daarom denk ik ook dat ik te laat ongi wert. Omdat ik alleen maar zat te denken zou ik zwanger zijn!!! Maja helaas kwam de menstruatie toch. Staat ook op veel sites.

Petra, dat heb ik ook gehad dat slijm. Kan idd wat je zegt ik weet het niet zeker. Ik heb het meerdere keren gehad.

Na poging 1 toch wel een teleurstelling gehad & nu met positieve energie ronde 2 in. Ronde 1 heb ik ovulatie testen gedaan en precies op de juiste momenten geklust maar helaas toch 2 negatieve testen gehad. En ongi veworden. Ik heb nu zoiets van. " Die ovulatie testen leveren alleen maar stress op en moeten vrijen helpt juist niet las ik, ik ga gewoon voor de natuurlijke manier". om de dag sex hebben is het best als je een baby wil.
    Ik ga er voor en hoop dat ik over een paar weken positief test.

Succes iedereen, xx

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik ga deze maand hetzelfde proberen te doen als Gucci. Om de dag vrijen en als ik een positieve ovulatietest heb 2 of 3 dagen achter elkaar.
    Normaal gesproken was ik er zo mee bezig omdat ik zoiets had van...het MOET gebeuren in die periode. Ik denk dat ik er voor mezelf minder mee bezig ben als we na de eisprong ook gewoon nog even om de dag blijven vrijen.
    Bovendien heb ik sterk het idee dat wij te vroeg stopten met vrijen na de eisprong. (ik heb het 2 maanden bij gehouden en dan zie je ook heel goed dat het vrijen abrupt stopt na dag 16)

Kim, bellen hoor morgen!! succes meid!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoi meiden! Weer ff twee dagen niet geweest. Gisteren kroamschudd'n geweest bij mijn beste vrienden in Duitsland.

's morgens vroeg heen, 's avonds weer terug. Bij thuiskomst direct op de bank in slaap gevallen.

OV-testen blijven tot nu toe angstvallig omo-wit.... Vorige maand had ik rond dag 10 van de cyclus toch al iets van een streepje...

Ach ja, gewoon doortesten maar. Gelukkig zijn die testen van zw&k niet zo duur.

4. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL

hey jeskejes!
    hmm dat is wel heel apart dat je je biertje niet meer lust! houd je lichaam je voor de gek of zou het,..? maar is het dan niet verstandig om de pilsjes zowieso te laten staan? misschien staat het je daarom wel tegen ;)
    ik snap trouwens het grapje rond je vriend zijn verjaardag niet helemaal :):) ?

5. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Cass Vandaag weer een testje gedaan? Zag je dan eindelijk een tweede streepje? Hoop het zo voor je.. hier nog steeds niks te zien :(

6. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij heeft het streepje van de ovulatietest elke dag een andere sterkte! en niet oplopend maar wisselend van donker naar licht maar niet donkerder dan de controlestreep,, verwarring :) wie weet slaat ie een keer over.. :/

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh jij zit ook al op dag 19 zie ik, dan ben ik niet de enige. Heb jij ook het idee je ei nog niet te hebben gehad? Bij mij was de streep dinsdag het donkerst (nog redelijk licht hoor, maar wel gewoon zichtbaar) pfff ik vind dat zo vervelend, ik wil gewoon een KNALtest.. ben bang dat ik deze maand oversla :(

8. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

voor de meiden die verward zijn door de ovulatietesten en wachten op een knaltest...die knaltest hoeft helemaal niet te komen. Als je daar op gaat zitten wachten mis je, je ei. :$
    Je moet even goed in de bijsluiter van je test kijken wanneer die test al positief is. Bij sommige meiden wordt het teststreepje wel donker maar nooit donkerder dan de controlestreep. Soms wordt de streep ook niet even donker als de controlestreep waardoor je er vaak vanuit gaat dat het negatief is terwijl dit niet altijd zo is. Het is gewoon afhankelijk van de hoeveelheid LH je lijf die maand aanmaakt.
    Dus...als ik jullie was en de streep is wel donkerder dan de dagen ervoor zou ik mijn man maar naar het bed slepen;)
    Ik bewaar zelf altijd de testjes om ze te vergelijken en op die manier kan je goed zien wanneer de test positief is.

@Mayke...je bent wat wezen doen? hihi ik heb geen idee wat dat is:)
    Dat duidelijke streepje komt er wel hoor! Rustig door blijven testen. De ene maand test ik de hele week heel licht tot er een positieve test komt en de andere maand komt er pas een 2e streepje een dag voor mijn eisprong.

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oké, dank je wel! Dat is in ieder geval wel fijn om te horen, maar je temperatuur stijgt toch wel na je eisprong? Dat is bij mij helaas ook nog niet gebeurt, dus vandaar dat ik het idee heb dat mijn ei nog niet geweest is (en waarschijnlijk ook niet meer komt :()

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Morgen dames, ga zo ff bijlezen.
    Maar moet ff kwijt dat de migraine weer voor de deur staat en mn temp richting vriespunt gaat. Wordt volgende ronde voor ons, laat die ongi maar snel komen.

11. Swaan

Swaan Lid

28 mei 2010
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Allemaal een leuk weekend gehad??

@babywens2011: Bij mij wordt de test ook niet elke maand super donker, dus als meer vrouwen dat hebben zal dat wel normaal zijn toch?? Mijn temp stijgt wel na mijn eisprong. Heb jij zo'n speciale thermometer daarvoor?? Moet er 1 zijn met 2 cijfers achter de komma en die niet automatisch uitgaat toch? Ik vind het temperaturen best lastig omdat dat altijd op het zelfde tijdstip moet...

@ Nojumidy: Hoe voel je je?? Heb je al een positieve test of je ongi?? Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt! Echt balen als je lijf zo raar doet!

Ik ben eindelijk van mijn ongi af! Dus we kunnen weer aan de gang :p Al betwijfel ik of de 'zwemmers' van manlief wat waard zijn volgende week, hij is een grote fan van carnaval, en de biertjes smaken hem meestal wel goed ;) Ach ja, een ronde overslaan en lekker mee carnavallen is natuurlijk ook niet verkeerd, even een maandje iets anders aan m'n hoofd!

X

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oké gelukkig, fijn om te weten. Hmm nee ik heb geen speciale thermometer en doe het momenteel ook nog oraal.. dus die geeft ook hele lage temperaturen aan. Ook doe ik het niet regelmatig :S maar dat zou toch niet zo heel veel verschil maken? Vandaag bijvoorbeeld deed ik het om half 7, morgen half 8, woensdag, donderdag en vrijdag om half 9 en zaterdag (uitslaapdag) om 10 uur ofzo..

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @jeskejes he wat jammer :(

@babywens voor t beste en betrouwbaarste resultaat moet je t eigenlijk wel steeds op dezelfde tijd doen. Ik had namelijk vanmorgen om 7 uur een temp van 36.74.. daarna verder geslapen en nu had ik een temp van 37.16. Dus dat is toch wel een verschil! Mijn eisprong is iig zeker te weten geweest met deze temperaturen ;)

@swaan sperma wat vandaag aangemaakt wordt doet er 2 tot 3 maanden over om naar buiten te komen las ik pas ;) dus deze ronde overslaan zou dan niet hoeven.

14. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    hallo dames...

zo net even nieuwe zwangerschapsviatmines gehaald..nam eerst alleen foliumzuur maar vanaf vandaag neem ik VSM puur mama zit alles in dus alleen maar beter lijkt me :)
    nemen jullie ook allemaal vitamine pillen of niet??

liefs

15. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ik heb vorige week ook vsm puur mama gekocht :) was toevallig ook nog in de aanbieding, altijd leuk. Alleen schijn je eigenlijk ook nog visolie capsules erbij te moeten slikken.. maargoed, dat vind ik nog een beetje onzin. Als ik eenmaal zwanger ben moet ik maar wat vaker vette vis eten :)

16. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    @baybliz: ooh die visolie capsules heb ik nog wel in mijn handen gehad maar vond dat ook nog niet nodig...bij de kruidvat zeiden ze dat hier alles in zat wat je nodig hebt..zal dus wel goed zijn. dus die vette vis laat maar zitten :)..ooh jammer had ik eigenlijk vorige week naar de winkel moeten gaan...helaas volgende keer beter...:)....

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Kraamschudden (of in het Twents Kroamschudd'n): op babyvisite bij mensen die net een kleintje hebben. In het Duits heet dat Babypinkeln.

(zo, vandaag weer wat bijgeleerd en een heel stuk slimmer hahahahaha :D)

De test van vandaag (dag 13) is ook errug licht... Moet hem wel op 3 manieren tegen het licht houden. Ik hoop dat ie inderdaad wel meer richting posi gaat de komende paar dagen...

18. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hahaha oww! Kijk zo leer ik ook nog eens wat ;)

Kim, hoe gaat het met jou? Heb je de huisarts vanmorgen gebeld?

Hier even een dipje..:( We gingen vol goede moed de nieuwe maand in..dacht ik. Maar manlief denkt last te hebben van een blaasontsteking en wil nu niet klussen :$ :$ omdat hij denkt dat het is gekomen doordat we sinds vorige maand meer actief zijn dan anders.
    Bah!! Nu is mijn stress-gehalte echt torenhoog en de moed is me al in de schoenen gezakt..en we zitten nog maar op dag 8 van mijn cyclus.:)
    Gelukkig gaat hij morgen naar de dokter dus ik hoop dat er niks aan de hand is...anders wordt het geen leuke maand :(

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hoop voor je dat de maand nog wel leuk wordt en dat mannetje snel opgeknapt is en je toch kunt klussen.

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Dank je wel! Da's lief van je!
    Ik hoop dat er morgen niks raars uitkomt bij de dokter...

Deel Deze Pagina