In 2011 voor de eerste keer zwanger willen worden!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door daisyvdh, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ben ik ook bang voor want vorige maand was de streep zo donker dat het bijna niet meer als roze/rood te herkennen was!
    vind het heel vreemd.. bij mij was hij dinsdag ook het donkerst geloof ik.. net niet donker genoeg maar wel bijna net zo donker als de controlestreep.. misschien was dat dan de piek :) we zien wel..

2. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hehe ja, om die reden hebben wij maar elke dag een feestje gehad (A) als er een ei geweest is dan hebben we het in ieder geval wel de goeie dag gedaan! goed idee om ze te bewaren! ik denk altijd hmm deze is zo licht, die kan ik wel weggooien, maar achteraf wou ik altijd dat ik ze had bewaard!

3. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey jeskejes, wat naar dat het zo waarschijnlijk is dat de ongesteldheid eraan komt.. balen.. volgende maand misschien beter :)

Petra, ik hoop dat je mannetje niks ernstigs heeft en dat het na 1 dag weer over is :) anders maar even rustig aan totdat je de eisprong voelt aankomen en dan je vrouwelijke charmes maar in de strijd gooien ;) :) succes!

babyliz, klopt, dat las ik ook dat het sperma zo lang erover doet om aan te maken! en het maakt aan naar hoeveel vraag ernaar is dus wij hebben het een paar maand terug heel veel gedaan in onze vakantie zodat we nu meer hebben ;) en wat een verschil in temperatuur! dan moet het wel heel secuur..
    als het deze maand niet raak is dan begin ik ook met temperaturen :)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Meiden lees straks bij en reageer, maar moet zo werken.
    Moest ff snel kwijt dat mn temp toch gestegen is.:D Zou er dan nog kans en hoop zijn? Snap t ff niet meer, maar hoop dat ie zo blijft.
    Tot straks.

5. daisyvdh

daisyvdh Actief lid

12 jan 2011
    316
    0
    0
    Vanuit huis email's versturen.
    Biddinghuizen
    Hoi allemaal,

Petra je vertelde al dat er veel is gekletst en je hebt niets te veel gezegd!!! Wat een gezelligheid!!:)
    Ik hoorde ook dat er al zwangere dames zijn, super leuk!!!

Ik ben bijna 3 hele weken weggeweest en heb ondertussen net zoveel gemist als dat er toen al geschreven was!!
    Probeer het vanaf nu weer een beetje bij te houden.:)

Zelf mag ik over 2 dagen testen, maar ik denk dat men menstruatie er gewoon aan zit te komen, want het heeft er helaas alle schijn van...
    Dus dan ook maar weer gewoon men menstruatie afwachten en hopen op een eitje die bevrucht wordt!:)

Heel veel succes meiden en ik hoop dat het een topic word vol leuke en positieve verhalen en dat we uiteindelijk allemaal in 2011 zwanger mogen zijn!!!!

XXX

6. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hier zijn de streepjes op!!
    dus ja? of ik nu een ei heb gehad??
    Ach ja...

Is je ventje jarig op 29 februari?? dan heb je dit jaar wederom maar een erg korte verjaardag!!
    vannacht tussen 00.00 en 00.01 gevierd?? haha

uhm.. ja heb nietveel te melden.. Weet niet wanneer mijn ei is dus ik blijf klussen en wacht mijn nod af...
    Vrijdag toch ff testen of ik zwanger ben... je weet t nooit..
    en anders ga ik toch gewoon uitgebreid carnaval vieren!!
    Het laatste jaar 3 dagen dronken als niet mama zijnde hopen we dan maar!
    (normaal is t 5 dagen maar ik ga me proberen een beetje in te houden)

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja ventje is 29febr jarig. FF snel gefeliciteerd hihi.
    Ik ga 6dagen carnaval vieren. Hopelijk voor de laatste x als niet-mama. Ik probeer rustig aan te doen. Bier smaakte van t weekend ook al niet en das niet gewoon voor mij. Lust m graag.
    Heb weer beetje hoop. Misschien late innesteling mn daling, ach jah ik weet t niet. Weet ook niet of ik zaterdag test. schoonzus vroeg of we vrijdag al bleven slapen, maar denk t niet, want kan dan zaterdag testen. Heb ik haar niet verteld haha.

8. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moet je niet gauw even nieuwe kopen dan? Ik heb gister eindelijk echt positief getest! Wooww wat was ik blij, vannochten enorm veel krampjes bij het opstaan.. nog wel lage temperatuur, dus denk dat ie vandaag gaat springen. En ik zit ook al op dag 22, dus als ik jou was zou ik lekker door testen! Weet je ook een beetje wanneer je NOD is!

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej Daisy,

wat gezellig dat je weer mee komt kletsen! hahah ja je moet het hier echt super goed bijhouden, want we gaan als een speer!

Heb je veel werk kunnen verrichten de afgelopen 3 weken? Je merkt dan zeker wel dat je er minder bezig mee bent?

Over 3 dagen testen, hej geen bloed geeft moed he! Gebruik jij ook ovutesten en/of temperaturen? Of voel jij je eisprong?

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @xxpetra, hoe gaat het nu?
    @mick, ja het verbaasde mij ook dat die temperatuur zo snel al kan verschillen! Zat maar 3 uurtjes tussen..
    @jeskejes, spannend! Mooi dat je temp nu toch in de hoogte is gegaan.. hopen dat het zo blijft :)
    @babywens, Gelukkig dat de ovutest nu toch positief was! :) Dat geeft weer moed.
    @daisyvdh, welkom terug ;) Gaat inderdaad snel in dit topic!
    @casss, Lastig dat je niet weet wanneer je eisprong is/was.. maar je weet maar nooit :)

Hoop dat ik niemand vergeten ben nu ;)
    Ik ga de 11e testen als ik dan nog niet ongesteld ben (moet eigenlijk op de 10e ongesteld worden). Zo spannend ;) Voel allerlei steekjes linksonder.. Maar hoop maar nergens op, t kan net zo goed niks betekenen..

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hey Babywens.

ik heb via sensitest zo'n pakketje gekocht. ofja laten bezorgen in een discrete verpakking ;)

Daar zat ik geloof iets van 25 ovu testen in en 3 zwangerschapstesten en een ovulatieschijf voor 26 euro nog iets.
    Dus ik heb nog genoeg op voorraad!!

Ga nu ff niet meer testen, word er gek van dus heb besloten om te proberen ff niet aan zwangerschap te denken tot na de carnaval...

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah handig.. ja ik heb ze via zwanger&kids dan! Lekker om zo'n voorraadje te hebben.

Oké, ja dat snap ik.. van het weekend is het carnaval toch? :) hahah daar ben ik mij niet zo bewust van!

Ik zou wel gewoon lekker doorklussen en inderdaad wordt je helemaal gek van al die ovutesten.. doe ze nu al een week achter elkaar :p

13. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Haaaj meiden! Gelukkig was er niks aan de hand met m'n ventje;) Ik dacht het al wel maar goed, het is wel goed dat hij is gegaan want hij gaat normaal nóóit naar de huisarts. De huisarts zag ook totaal geen verband tussen het vele seksen en de aandrang tot plassen...hihi..dus vanaf vanavond mag hij wel een harnas aantrekken want nu heeft ie geen excuus meer:D

@babywens dan is het maar goed dat je hebt doorgetest!! Anders had je, je ei gemist!
    @mick, haha fantastisch!! dus jou man was ook niet veilig vorige week;)
    Ik las trouwens dat iemand stuurde dat sperma wordt aangemaakt naar gelang dat er vraag naar was andere maanden. Dat wist ik helemaal niet!...mhhh dan is het maar goed dat we sinds vorige maand "actiever" zijn geworden!

Heee...Daisy is er ook weer! Haha je moet hier echt turbo lezen want sommige dagen gaat het erg snel!
    Waarom denk je dat de menstruatie eraan zit te komen?

Ik moet morgen naar de huisarts..voor het bevolkingsonderzoek (ja..ik ben al zo oud;) wordt 30 van de zomer) en dan vraag ik gelijk eens hoe dat nou zit met ontpillen en hoe je weet dat je daar klaar mee bent.

Succes allemaal!

14. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160
    0
    0
    Zoooo... Wat ben ik hier lang nie geweest!
    Heb er echt uren over gedaan om bij te lezen hahah

Gefeliciteerd voor alle zwangeren en balen voor de rest maar de volgende ronde beter!

Zal ff weer iets over mezelf vertellen...
    Ik slik al 3jaar geen pil meer en eind januari besloten mijn vriend en ik geen condooms meer te kopen als ze op zouden raken..
    Zo gezegd zo gedaan.. En sinds februari zijn wij aan de klus voor een Beeb.. Mijn laatste cyclus was 35dagen dus hier ging ik nu ook weer vanuit..

Nu wordt ik sinds kort snachts wakker om te plassen en heb ik onwijs last van ongipijn.. Afgelopen zondag heb ik een test gedaan en hij was... POSITIEF! Ik ben nu dus tussen de 4 en 6 weken zwanger..!
    Ik besef het zelf nog niet helemaal maar dat zal pas komen als ik mn eerste echo heb gezien!

15. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey petra!
    ja mijn mannetje was flink de pineut deze maand , en nog steeds, maar hij vind het geen punt geloof ik ;)
    en dat over de aanmaak van zaadcellen naar vraag dat zei ik! weet niet meer waar ik het had gelezen maar dat had ik dus ontdekt! en meteen in de praktijk gebracht natuurlijk.. ;)

rachel, gefeliciteerd!!!! wat fijn voor jullie! :D misschien kan je wat van je vruchtbaarheid naar ons wachtenden uitstralen ? ;)
    veel plezier!

16. mandyyy

mandyyy Actief lid

3 feb 2011
    127
    0
    0
    woonbegeleidster
    @ Rachel: Wat leuk gefeliciteerd!!! Geniet er van he!!

17. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @rachel wow, wat gaaf zo snel! Gefeliciteerd :)

18. Jiskaa

Jiskaa Actief lid

20 okt 2010
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rachel gefeliciteerd! :D
    Dat is toch echt wel het voordeel van het niet hoeven ontpillen ;)
    Mochten wij straks zwanger zijn, ga ik na de tijd echt niet meer aan de pil, dat hoeft voor mij nooooit weer haha :p
    Geniet er lekker van!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Petra: wat fijn dat er niiks ernstigs is met jouw menneke

@ Daisy: WELCOME BACK!

@ Rachel: Hartstikke gefeli!

@ Jiskaa: mijn man en ik hebben het daar ook over gehad.. van hem hoef ik niet meer aan de pil. Als het allemaal lukt, hopen wij ook snel voor een eventuele tweede te gaan.... Maar eerst maar eens kijken hoe lang wij bezig zijn om een eerste te kunnen/mogen krijgen.

20. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jiskaa, hoe gaat het met het stoppen met roken en alle verleidingen van rokende mensen om je heen? Was bij jou nou ook dat je vriend ermee aan het rondzwaaien was toen je net een dag was gestopt?
    Veel succes met volhouden! Je kan het!!

Gefeliciteerd Rachel!!!

Mijn man en ik hebben het er ook over gehad en ik ga voorlopig ook niet meer aan de pil. We willen als we een kindje hebben niet heel lang wachten om een 2e kindje te krijgen dus ik ga pas weer aan de pil als we geen kindjes meer willen. Van mij hoeft mijn man er ook geen knoop in te laten leggen, en wie weet zijn er tegen die tijd genoeg andere opties.
    Eerst maar eens zwanger worden van ons 1e kindje:cool:

Deel Deze Pagina