Hee meiden, klein clubje, fijn!! Hier 9.5 wkn geleden bevallen van ons 2e kindje, Daan. Na de eerste zwangerschap van Sophie ben ik weer op gewicht gekomen dmv dr Frank dieet. Nu doe ik modifast intensive. Geef geen bv dus dat kan dan prima. Daarnaast hardloop ik om de dag en doe dan ook buikspieroefeningen. Ik ben 1.65m en woog voor de zwangerschappen 63 kilo. Voor ik begon met Modifast zat ik rond 70.5 à 71 kilo en vanmorgen woog ik 68.0!! Werkt dus als een tierelier!! Wil eigenlijk 60 kilo wegen dus wil afvallen naar 58 zodat ik nog wat speling heb. Ik weeg me elke ochtend en meet ook zo nu en dan m'n taille op. Dat is tenslotte de beste graadmeter. Zit nu op 96 cm en moet naar maximaal 88 (liefst minder) want vanaf dan schijn je een te dikke buik te hebben... Hoop dat ik mag meeschrijven met jullie??
Tuurlijk mag dat! Ik weeg me op zaterdagochtend. Mocht ik dan toevallig werken (ik werk in de zorg) en niet thuis zijn, weeg ik me op vrijdag. Ben benieuwd hoe het zaterdag is. Weekend een etentje gehad en gister een verjaardag. Wel fanatiek gevolleybald en vanavond nog maar even hardlopen....
Mamsie, ik heb ook gevolleybald! In welke regio volleybal je, welke klasse en welke positie heb jij? Ik ben gestopt, een half jr na de geboorte van Sophie. Speelde in de regio Amsterdam bij US en was spelverdeler. Ik hockeyde er ook nog bij dus dat werd toen iets teveel van het goede want bij beiden trainde ik, speelde de wedstrijden, daarnaast eigen bedrijf, een man, kind en hond! Moest dus een keuze maken...en hockey doe ik al vanaf m'n 7e dus tja...
Leuk! In zwolle speel ik. Heb altijd promotieklasse gespeeld. Tijdens zwangerschap gestopt. Werk onregelmatig (ook in weekend) en dat was geen handige combi met een kind. Ben wel blijven trainen op een lager niveau, bij wat vriendinnen. 2 weken terug benaderd of ik weer naar het 2e wil om te proberen degradatie tegen te gaan. Speel nu dus weer een paar wedstrijden mee. Net even lekker hard gelopen en nu met de beentjes omhoog!
Zo hoog heb ik niet gespeeld hoor Mijn hoogste was 3e klasse (bijna kunnen promoveren naar de 2e. In Amsterdam is de laagste klasse de 6e trouwens...is niet overal zo volgens mij? Ik moet morgen weer hardlopen. Doe dat met Start to Rub met de Belgische Evy. Morgen moet ik les 17 doen, ben dus al redelijk ver maar dat komt goed uit want als t doorgaat, speel ik deze zondag m'n eerste hockeywedstrijd
Hier is de 4e klasse het laagst. Grappig dat daar dan verschil inzit! Ben ook met Evy bezig. Ben pas bij les 3 maar het begin is er! Succes met lopen en hockeyen!
Hmmm vanmiddag met de lunch 2 plakjes krentenbrood met spijs gehad..... Niet slim he. Zaterdag maar weer wegen, ben benieuwd! Hoe gaat het bij jullie?
Mamsie, ach een keertje kan toch geen kwaad?! Hier gaat het wel ok! Gisteren helaas van de trap gevallen dus ben redelijk bont en blauw Was bang dat ik niet kon hardlopen maar toch gedaan gisteren. Verder vanmorgen weer gewogen en nu 67.6 kilo. Toch weer elke dag een paar ons eraf dus dat is een mooi tempo!!
Zo te lezen gaat het goed met jullie! Iets om trots op te zijn! @susan79, gelukkig heb je niets ernstigs aarde val overgehouden! Hier krijg ik de motivatie niet te pakken. Snoep echt nog veel te veel en eet daardoor heel slecht. Heb geen structuur in mijn dag waardoor ik ga snaaien had me wel aangemeld bij ww.eenkiloperweek.nl maar ook daar is nog niet heel veel van terecht gekomen . Nou ja blijf met jullie meelezen en wie weet dat ik snel die draad op kan pakken
Kirst, het dokter Frank dieet werkt ook echt goed trouwens!! En je hebt echt tussendoor geen honger Wie weet stimuleert dit je nog extra?? Ben nog wel vandaag lekker gaan wandelen met de kids buiten. Was toch weer ruim 2.5 kilometer en dat op mn rustdag (qua sport dan)
Hè bedanktvoor jullie lieve woorden. Moet ook echt beginnen, want ik voel me dik en vadsig.. En ja ik ben de enige die er iets aan kan doen. Zal me eens wat meer verdiepen in dr. Frank, hoor daar wel veel positieve verhalen over. Zal eerst ook voor mezelf wat structuur in de dag aanbrengen, dat scheelt al een hoop en de kleine met de fiets halen en breng aan school ipv de auto... Het is een start. En idd op het werk vind ik het ook makkelijker volhouden dan thuis.
Ik vond dr Frank wel lastiger tijdens werk omdat je soms echt iets moet bereiden. Dan moest ik daar bijvoorbeeld de avond ervoor aan denken...
Ok, op mijn werk wordt dat dan ook wel lastig, maar daar is misschien dan ook wel een oplossing voor. Zal eens wat meer lezen.
Een dieet is niet echt mijn ding. Heb gewoon mijn eetgedrag echt aangepast. Niet meer snoepen etc. In het weekend mag ik wel wat lekkers van mezelf. Anders trek ik het echt niet! Succes allemaal weer!
Ja geldt eigenlijk ook voor mij , maar ben vanmorgen weer met positieve energie opgestaan. Heb op de weegschaal gestaan en hij was lief voor míj. Dacht dat ik minstens 85 kilo zou wegen, maar weeg nog steeds hetzelfde. Begin nu met 2 beschuitjes met jam en een beker melk en een kop thee. Hopelijk dat het vandaag goed gaat. Jullie allemaal een fijne dag gewenst. Nog iemand die carnaval gaat vieren?? Liefs Kirst
Kijk, dat is mooi! In ieder geval niet aangekomen. Ik krijg een zwaar weekend. Vanavond opening van eigen zaak vriendin, morgen en zondag verjaardag..... Nou ja, we zien wel! Morgen eerst maar weer wegen. Nee vier geen carnaval. Hou ik helemaal niet van! Veel plezier voor diegene die wel gaan
Dat wordt een weekend waarin je op de proef gesteld gaat worden, maar dat zul je overwinnen . Alvast een fijn weekend en eet vooral de komkommers en wortels (als ze op tafel staan), de rest van al het lekkers negeren. Fijn weekend!
Hmmm ja mezelf beheersen is nooit mijn sterkste kant geweest..... Morgen maar weer even hardlopen. Heb ik er tenminste nog iets aan gedaan
Ook heel herkenbaar . Ik hoor die suikers en vetten mijn naam altijd roepen en op de een of andere manier kan ik ze dan niet weigeren.... maar ook ik ga mijn best doen