Mamsie, idd lekker aan de komkommers etc. En dat hardlopen is ook niet zo'n gek idee! Ik ga me hier nu klaarmaken voor hardlopen. Ben al bij les 18 met Evy Start to Run. Redelijk ver dus! Weegschaal gaf vanmorgen 67.8 aan.......best netjes dacht ik zo.
He bah, net op de weegschaal gestaan en ben gewoon aangekomen! Zat er natuurlijk wel in, deze week een aantal keer gezondigd maar toch.... Weeg nu weer 90 kilo terwijl ik vorige week nog zo trots was omdat ik onder de 90 zat (89,6). Zo maar even hardlopen......
Mamsie, hè balen!! Volgende week is er dan vast wel iets af toch? Wat doe je als je gaat hardlopen? Een les of gewoon rennen tot je niet meer kan? Hier vanmorgen 67.1 !! Ben helemaal blij. Ik wil uiteindelijk komen op een gewicht van 60 kilo dus zal moeten afvallen tot 58 want ik kom er ca 2 aan. Eigenlijk is de belangrijkste graadmeter m'n taille omtrek. Vanaf 88 cm schijn je daar overgewicht te hebben. Zit nu op 94.5 cm dus heb nog wel wat te gaan...
@mamsiem, da's balen, maar de komende week gaat het je lukken en zul je zien dat je weer afgevallen bent! @susan79, nog een paar kilo en dan ben je er! Gisteren eigenlijk wel goed gegaan, maar ja nu nog elke dag volhouden da's vaak bij mij het probleem. Moet maandag en dinsdag werken, dus dan lukt het me meestal wel Fijn weekend allemaal!
Het weekend is bij mij vaak ook het moeilijkst.... Wat goed Susan. Met de kilo's schiet je al aardig op! Goed weekend!
Bij mij zijn de dagen dat ik thuis zit het moeilijkst en dat ben ik best vaak... Wat dat betreft zou ik beter fulltime moeten gaan werken! Haha ben zelfs bezig met een contract voor 16 uur, dus nog meer tijd om te gaan snaaien. Nou ja moet elf structuur in gaan bouwen... Schriftje en alles opschrijven is misschien dan ook wel een oplossing.
Hier alles goed, al is het een groot woord dat de kilo's eraf vliegen . Schriftje heb ik nog niet dus structuur is nog niet heel erg aanwezig . Maar snoep eigenlijk niet meer en heb ook geen last van snaaien. Dus in dat opzicht gaat het wel redelijk. En met jou mamsieM, gaat het bij jou wel met kilo's? Ik hoop het voor je!
Kirst, dat is toch positief dan! Niet snaaien en ook nog geen behoefte eraan gehad. Mamsie, hoe gaat ie bij jou? Zaterdag weer je weegmoment hè! Hier onder de 67 kilo grens gekomen!! Ik vind t eigenlijk nog prima vol te houden, ook al wordt mijn behoefte naar normaal eten wel wat groter. Vanmiddag weer hardlopen, les 20 alweer van Evy. Is 4x8 min rennen. Zie er wel wat tegenop eerlijk gezegd...
Hier ook alles goed. Weekend was wel lastig met al die feestjes..... Zaterdag weer wegen. Ben benieuwd! Hier ook niet meer snoepen door de weeks (in het weekend mag ik zo af en toe zondingen). Gaat goed. Doe dat al een paar weken. Vond de eerste dagen lastig maar nu zonder problemen. Moet mezelf er wel toe zetten meer water te drinken! Wat goed Susan, onder de 67 kilo! Hmm les 20..... Ik moet les 4 nog lopen dinsdag en vanavond volleyballen. Ook goed voor me! Goed bezig Kirst! Wanneer weeg je je?
Mamsie, met dat water drinken heb ik ook problemen hoor!! Heel lastig vind ik dat... Van volleybal werd ik ook altijd lekker moe dus dat is zeker goed voor je! Speel je nu ook wedstrijden of train je vooralsnog alleen nog mee? Hier gisteravond ook weer gehockeyed en zondag weer, helemaal leuk!!
goed bezig dames! Hier ga ik me maandag weer wegen, ben benieuwd eigenlijk. Nou hou jullie op de hoogte. Sporten doe ik maandag weer, heb 5 weken stil gestaan, omdat trainer ziek was en door de sneeuw, maar maandag kunnen we er weer tegenaan!
Dank je! Nu het weer wat warmer wordt en hopelijk de lente snel komt, ben ik ook sneller geneigd om te voet of met de fiets weg te gaan ipv met de auto. Ben namelijk wel erg makkelijk aangelegd, zeg maar ..... Maar gisteren en vandaag naar het dorp gelopen met de meisjes, dus ok op die manier beweeg ik wat meer. Zou eigenlijk ook naar de sportschool moeten, maar die drempel ligt iets te hoog
Heb net 2 chocolade paaseitjes gegeten; Jammie!! M'n eerste eten buiten het dieet om, na ca 2 wkn. Smaakte echt super lekker!! Uiteraard bij 2 gehouden en dat was t dan ook met zondigen voor deze week...
Wow, de zak zou bij mij allang leeg zijn geweest . Wat een discipline! Maar ja ga dus maar geen paaseitjes kopen, soort van zelfverscherming