In 2012 gaan die zwangerschapskilo's eraf!! wie doet mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mn man stond ernaast ;) en die steunt me wel heel erg, gelukkig!!

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat scheelt! Mijn man steunt mij gelukkig ook, alleen ben ik zelf niet zo heel duidelijk dat ik cht wil afvallen. Doe nog een beetje aan struisvogelpolitiek;)

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mijn man steunt me ook maar zei afgelopen weekend: hebben we geen chocola is huis? Bij de boodschappen dus ook paaseitjes meegenomen. En die zijn inderdaad op gegaan.....

Maar goed, net weer 1,5 uur gevolleybald!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Ook weer heel herkenbaar, wij houden allebei van lekker eten en snoepen ;) enige verschil is, is dat hij meer discipline heeft. Een zak hoeft bij hem niet in 1x op.....dat is bij mij wel anders :)

Maar heel goed dat je gesport hebt!! Scheelt weer wat paaseitjes.:D

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bij ons gaat het vaak gewoon op. Hebben we allebei een handje van. Als er geen chips oid is, is het ook prima maar als het wel is.....

Weer een "lastig" weekend hier met 2 feestje!
    Morgen eerst maar eens wegen en dan werken!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heb ik ook, als het er niet is, mis ik het niet eens, maar ja als het er wel is ;). Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Er is niet veel af, maar het is eraf. Weeg nu 82 ;) dus tja echt heel erg veel is het niet....

Fijn weekend allemaal en eet de komkommers en wortels!!! :D

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Alle beetjes helpen toch??

8. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Hallo dames,

Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ik ben bijna twee maanden geleden bevallen van mijn lieve zoontje Niels. Woog voor de zwangerschap 95 kilo en ben 17 kilo aangekomen. Dus 112 kilo! op het einde. Na de bevalling ben ik geleidelijk aan bijna 8 kilo afgevallen zonder er iets voor hoeven te doen. Woog toen104,5. Ben toen in een maand weer 2 kilo aangekomen.

Nu ben ik sinds 6 februari begonnen met Weight Care (eiwitshakes en repen) en tot nu toe nog maar 1,5 kilo afgevallen helaas. Nu moet ik zeggen dat ik 's avonds wel een lichte maaltijd eet in de vorm van vis/vlees/kip en groenten. Want alleen 3 keer per dag een shake of reep hou ik niet vol.

Ik weeg dus op dit moment 105 kilo en ik wil heel graag zo snel mogelijk weer naar die 95. Dat is mijn eerste streefgewicht. Daarna wil ik naar 75, maar dat zal nog wel een hele tijd duren. Ik heb mezelf daar een jaar de tijd voor gegeven, al zie ik het niet zitten om een jaar aan de Weight Care te blijven, pfff....

Afgelopen week niet echt goed gelijnd i.v.m. Carnaval ;)
    Maar hoop nu de draad weer goed op te pakken.
    Ik heb wel gelezen dat ik het meeste weeg hier, dus ik zal flink aan de bak moeten.
    Ik heb met hier aangemeld omdat ik toch een hele grote stok achter de deur moet hebben en ik hoop dat het forum mij hierbij helpt.
    Ga morgenvroeg op de weegschaal staan en kijk wat de schade is van carnaval. Ik ben wel van plan om deze week, 5 dagen, even streng te doen. Dus 3 keer per dag een shake of reep, 2 stuks fruit en veel water drinken.

Ik moet weer even een goed begin maken en als ik zie dat ik vrijdag hopelijk 2 kilo kwijt ben dan motiveert mij dat enorm en hou ik het ook beter vol.

Zijn er nog meer die een shakedieet volgen?

Groetjes,
    Snoopy

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Snoopy, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Gaat alles goed met hem? Ben jijzelf ook goed hersteld vd bevalling?

Lastig hè met alleen maar shakes... Ik doe modifast intensive maar kan niet leven op alleen shakes. Ik moet echt ergens op kauwen op een dag. Daarom ook 's avonds een salade.
    Sport je er ook bij? Of wandel je miss veel buiten met jullie mannetje? Dat wil ook zeker helpen hoor! Je moet natuurlijk wel even bekijken of dat lichamelijk ook wel te doen is natuurlijk.

Hier had ik gisteren een foutje op de weegschaal; gaf 65.5 aan? Vanmorgen 66.3 en dat leek me wel iets correcter. Nog ca 3 kilo en dan zijn de zwangerschapskilo's eraf en daarna nog 5. M'n modifast was bijna op dus ik heb maar weer nieuwe verpakkingen besteld :) Meteen genoeg voor 18dgn want dat zal ik zeker nog wel nodig hebben.

Nou ik ga me maar klaarmaken voor t slapen. Ben best moe! Vandaag nog gehockeyed ook, heerlijk weer!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @snoopy, gefeliciteerd nog met de geboorte van je zoon Niels. Fijn als je hier mee wil kletsen om die kilo's eraf te werken. Hier gaat het nog niet zo voortvarend, maar ben aan het voornemen om alles in een schriftelijk te gaan schrijven....

Vanavond voor het eerst sinds 5 weken eindelijk weer tennissen en heb er veel zin in. Helaas ook werken vandaag daar heb ik dan weer minder zin in...

Fijne dag allemaal!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kirst, ik moet ook werken vandaag en totaal geen zin! Wel vanmorgen op de weegschaal gestaan en onder de 66 kilo!! Zat op 65.7 zelfs :) Helemaal blij!!

12. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Hoi,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet veel aan sport doe, het enige is dus wandelen met Niels en dan moet het ook nog een beetje fatsoenlijk weer zijn. Maar als het goed is ga ik vanaf volgende week 3 x per week 's avonds een half uur wandelen (lees: flink doorstappen) met mijn moeder. Mijn vriend is vanaf volgende week gelegerd in Oirschot en kan dus iedere avond gelukkig naar huis komen. Hij heeft intern gezeten ergens op de Veluwe, dus kon hij alleen in het weekend thuis komen. Ben helemaal blij dat hij nu iedere avond thuis is, dan ziet hij Niels ook vaker........:) En kan ik in de avond ook dingen ondernemen.
    Verder staat er hier nog een crosstrainer die ik wel weer wil gaan gebruiken, maar die moet nog naar zolder en dat is nog wel een klusje.
    Dus zal nog wel ff duren..

Nou, dus vanmorgen op de weegschaal en stond dus op 104,8......dus maar 2 ons eraf, pfff.........maar goed, eraf is eraf. Oh, ik zou zo graag weer in de twee cijfers komen! Om te beginnen dus nu 5 dagen streng met drie maaltijdvervangers en dan zien we wel.

@Susan79, goed van je joh! Onder de 66!!!....daar kan ik alleen van dromen..........mijn lichtste gewicht was in 2007....woog toen 70 kilo! Ik ben eigenlijk zo zwaar geworden omdat ik in mei 2008 gestopt ben met roken en ben toen geleidelijk aan 20 kilo aangekomen :$. Ik had het nooit zover moeten laten komen, maar jah....ik vond niet roken belangrijker........overigens nog steeds gestopt hoor, ben er echt helemaal van genezen, blehhh.....

@Kirst78, werk ze vandaag en fijn dat je weer gaat tennissen.....waarom 5 weken gestopt? (of heb ik daar overheen gelezen?) Veel plezier vanavond :).....

Groetjes,
    Snoopy

p.s wel fijn dat dit een klein clubje is...ben niet zo'n ster in alles bijhouden als er veel geschreven wordt....:p

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @susan, super goed joh! Is de dag in ieder geval wel goed begonnen! Fijn gewerkt vandaag? Wat doe je eigenlijk?

@snoopy, ik ben ook echt geen fanatieke sporter :). Ben liever lui dan moe zeg maar :D. Maar het tennissen doe ik wel met veel plezier en het is maar 1 uurtje in de week. Tennissen heeft 5 weken stilgelegen ivm de sneeuw, ik tennis buiten en dat werkt niet goed met sneeuw. Maar nu mag ik weer. Heb ook nog een abonnement van de sportschool, maar daar doe ik niet zo heel veel mee, haha. Zou ik wel moeten trouwens! Fijn dat je vriend dichter bij huis komt te werken, is natuurlijk ook leuk voor de kleine.

Hier vandaag goed begonnen. Heb eigenlijk best fijn gewerkt. Laatste client was ziek, dus nu ben ik al thuis, dat is fijn:D. Helaas is dan het moment van snaaien ook wat groter, zeker met de wetenschap dat er nog een zak chips in de kast ligt. Maar ik ga die niet aanraken, ik blijf er netjes vanaf:p

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

Goed zeg, Susan! Hier woog ik zaterdag weer 90 kilo. Veel feestje enzo gehad. Niet afgevallen maar ook niet aangekomen!

Vanochtend een keer extra op de weegschaal, 89,2! whoeieee

Welkom Snoopy!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou ben even trots op mezelf ;). Ben nu dus sinds gister bezig met serieus weer een poging en voel me zo vreselijk sterk dat het me gaat lukken. Slaat nergens op, want dit is pas dag 2, maar hoop zo dat ik dit gevoel kan vasthouden. Heb nog een zak chips in de kast liggen, aar verkoos worteltjes boven de chips :D en dat geeft me toch zo'n goed gevoel. Zo moest er ff uit.

Hoe gaat het verder met jullie? Hopelijk voelen jullie je net zo goed als ik :D

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha goed bezig!

Hier ook alles goed te doen. Veel verjaardagen maar gelukkig ook veel kunnen sporten.

Vandaag mijn kledingkast opgeruimd. Oude kleren weggedaan dus nog even wat kilo's eraf en dan lekker shoppen!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heerlijk weer een keer kunnen shoppen en dan een maatje minder. Is ook een goede motivatie om af te vallen! :D er hangt al jaren een rokje in mijn kast die allang niet meer in de mode is, maar wil hem kunnen passen om hem vervolgens nooit meer aan te trekken :D

Succes mamsiem met al die verjaardagen, gaat je lukken! En goed dat je zoveel sport! Dat voornemen daar moet ik nog aan werken ;)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Jaaaaa kijk al helemaal uit naar een dagje heerlijk shoppen!
    Gaat goed komen!

Hoe is met de anderen?

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik heb al geshopt, online, bij Victoria's Secret :D Ook een reden om af te vallen, dan staat de lingerie meteen mooier ;)
    Verder weer hardgelopen vandaag, 2x15 min met een wandelpauze van 2 min. Ging echt goed!!
    Ga nu wrs wel even wat paaseitjes eten, gewoon voor de smaak :)

Maar meiden, wat zijn we toch goed bezig met z'n allen!!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    wat goed dat je al lekker geshopt hebt. Ik zal nog een tijdje moeten wachten voordat ik mag :D. Niet te veel paaseitjes op?

we zijn zeker goed bezig!! Mogen trots zijn op onszelf ;). Dadelijk de oudste met de fiets naar school brengen, scheelt weer wat beweging :)

Deel Deze Pagina