In 2012 gaan die zwangerschapskilo's eraf!! wie doet mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik heb een hond, een Franse bulldog. Scheelt ook een hoop. Iedere dag wandelen!
    Gelukkig komt het mooie weer er weer aan is wandelen nog leuker!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben Ons Kleintje en ik heb 3 kleintjes, 1 van 3 jaar oud en een tweeling van 10 maanden.
    Eind januari ben ik begonnen met afvallen , ik was het ZO zat! ik had een BMI van bijna 27 en voelde me afschuwelijk.
    ik ben in 1 maand 5,2 kilo kwijt (of meer) en weeg inmiddels 70,8 kilo, BMI van bijna 25.
    Streefgewicht is 65,
    68 woog ik toen ik zwanger werd van de eerste. Voordat ik zwanger werd van de tweeling woog ik 70,5 en dat is nu anderhalf jaar geleden. Ben hier al heeeeeeeeel blij mee. Ik schrijf ook mee in een ander topic, maar daar is het nu zo rustig en ik heb wel wat motivatie nodig!:):)

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's idd wel fijn! Toen wij nog een hond hadden wandelde ik iedere dag 5km. Als de jongste 4 is zal er weer een hond kome. Scheelt ook weer de nodige beweging extra! Maar vandaag braaf met de fiets gegaan. De rest van de week ook, want het weer wordt alleen maar mooier, hopelijk dat dat zo blijft :D

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en tot mijn grote schrik was ik gewoon aangekomen :$ en dat terwijl ik de afgelopen 2 dagen zo goed mijn best had gedaan :(. Nou ja laat de moed niet zakken al was het niet echt motiverend.....

Welkom kleintje, super dat je zoveel afgevallen bent! Nog even en je hebt je streefgewicht bereikt!

4. Ons Kleintje

Ga je halverwege nieuwe kleding kopen of pas als je je streef hebt behaald? Hier ook kledingkast uitgeruimd en te grote kleding weggegeven aan schoonzus (zij verkoopt het) en er lag nog veel aan kleding die ik nu nog niet eens pas :D Ik denk dat eind van april nieuwe kleding ga kopen, welke maat ik ook heb!:)

5. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    Zo, weer even een update........ondanks dat ik probeer om me niet iedere dag te wegen, kan ik het toch niet laten :D.........
    ben zo benieuwd iedere dag...........maarrrr, de weegschaal was heel lief voor me, 1,2 kilo eraf in 2 dagen!!! Sta nu op 103,6.......
    Ik moet echt proberen om niet iedere dag te wegen want morgen kan het wel weer anders zijn.
    Ik ben nu echt weer gemotiveerd en voel me sterk :)

@onskleintje, welkom en je bent al goed bezig zeg, ruim 5 kilo.........jouw gewicht van nu is mijn streefgewicht, pffff, dus ik moet nog een heel eind ;)

@mamsie, ik wacht nog even met kleding wegdoen....moet eerst weer in mijn normale kleren van voor de zwangerschap passen......heb nu ook nog enkele positiekleren (schaam) aan.....zit echt voor geen meter, te groot, maar mijn normale kleren kan ik helaas nog niet aan......komt nog wel.....

@kirst78, balen joh, dat je aangekomen bent....en dat terwijl je zo goed bezig bent..........kan ook vocht zijn he? Maar goed van je dat je je niet laat ontmoedigen. Hoeveel was je trouwens aangekomen?

Nou, ga nog wat babywas opvouwen, moet ook gebeuren, haha.
    Kleine ligt trouwens lekker in de box te spartelen en heel aandachtig naar zijn handjes te kijken. Volgens mij heeft hij ze nu ontdekt. Zo leuk!!
    Kan het ook niet nalaten om ff een foto te spammen van ons Nielsje.

Groetjes,
    Snoopy

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hè snoopy, wat een mooi mannetje!! Heerlijk hoor zo'n kleintje. Krijg bijna weer een kriebels in de buik :D
    Fijn dat de weegschaal lief tegen je was, altijd fijn!

Hier was ik 700 gram aangekomen :$ niet leuk dus....weeg dus zelfs meer dan dat ik mee voor het eerst woog :(. Maar idd geef de moed niet op, heb nog 18 weken om mijn streefgewicht te behalen ;)

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    @ons kleintje welkom! Goed zeg, dat je al zoveel bent afgevallen!

@snoopy wat een schatje zeg, die Niels! Zie in je onderschrift dat je je dochtertje verloren bent. Wat heftig zeg!

Hier een goede dag. Kleine man slaapt nog steeds dus mooi even vanuit huis wat kunnen werken. Nu ff relaxen en straks nog maar even wandelen!

Moet trouwens wel op zoek naar nieuwe kleding. Heb nog maar 2 broeken (vorige week gingen er 2 kapot). Lastig om nieuwe te vinden. Zit een beetje tussen maat 40 en 42 in. Wil natuurlijk ook nog afvallen dus ook geen enorme dure broeken kopen nu die dan straks te groot zijn.... Kan beter niet afvallen ;)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ons Kleintje, al goed bezig dus!! In dit tempo haal je je streefgewicht volgende maand! :D

Kirst, het zegt nix he, op zo'n korte termijn wegen. Dus blijf deze goede weg volhouden en je komt er wel :D

Snoopy, wat fijn dat je lekker gemotiveerd bent en dan helpt die weegschaal wel mee :) En wat een lief mannetje zeg!! Hier gaan de handjes non stop naar zn mondje dus die kent ie wel ;)

Hier gaat alles wel goed! Mn modifasts waren op dus vanmorgen snel even gelopen naar de drogist en 2 pakken gehaald. Weegschaal was lief voor me vanmorgen: 65.4 kilo :D Wil dit ook echt volhouden want het gaat zoooo goed!! Strax dus maar even salade maken, voor vanavond. Is dat al gebeurd :D

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ben ik trouwens weer begonnen met weight care. En het lukt me. Al had ik net bij het pakken van iets lekkers voor mij meiden bijna de neiging om die zak chips (die dus nog steeds in de kast ligt...) te verorberen :) maar heb het niet gedaan. Vanavond eten we erwten, aardappelpuree en een schnitzel.
    Vanavond op bezoek bij een client van me en dan na half negen lekker op de bank hangen en niets meer doen, kijk er nu al naar uit!

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ook vooral niet pakken he, die zak chips! ;)

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee heb mezelf tegen kunnen houden, al was het moeilijk. Als manlief hem vanavond niet opeet, dan ga ik de zak weggooien. Anders ben ik bang dat ik me er de komende dagen er toch aan toe ga geven :) haha. Maar ja tot nu toe gaat het goed en eigenlijk mis ik het niet eens ;) zit tussen de oren....:D

12. Snoopy73

Snoopy73 Actief lid

12 apr 2010
    103
    0
    16
    Omgeving Eindhoven
    He Kirst, jij ook begonnen met Weight Care? Ik vind het tot nu toe best te doen hoor, al mis ik wel mijn brood. Ik heb afgelopen zondagochtend 1 pistoletje gegeten, mocht dat wel van mezelf :D
    En het was me toch lekker!! Ach 1 broodje in de week kan geen kwaad lijkt me......
    Verder kan ik het goed volhouden, maar vind het moeilijk om fruit te eten en veel water te drinken, dus daar moet ik echt op letten.
    En als avondeten eet ik een lichte maaltijd...........dadelijk eet ik een biefstukje met champignons, heerlijk!!!! En morgen staat er een maaltijdsalade zalm op het menu, ook lekker.

Wat betreft die zak chips van je......weet je dat ze van Weight Care nu ook kleine zakjes chips hebben, ze kosten 1 euro, dus dat is wel een beetje duur. Maar ik vind ze best goed te eten en in het weekend op vrijdag of zaterdagavond ga ik dus gezellig een chipje mee-eten met mijn vriend (hij heeft dan een grote zak bugles, ook jammie...).
    Veel succes in ieder geval en ik hoop dat je het volhoudt.

Groetjes,
    Snoopy

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @snoopy, ik doe niet heel streng weight care. Vervang mijn ontbijt of lunch ermee. Avondeten dat doe ik ik altijd al niet veel. Hou meer van brood. Dus eet echt wel iedere dag een boterham, zou niet zonder kunnen. Maar wel een goeie tip van dat zakje chips, heb waarschijnlijk liever een zak buggles, maar een goed alternatief.

14. Ons Kleintje

@kirst, volgens mij ben jij dan heel lang als je nu bijna maat 40 hebt! toch?
    @hier ik doe modifast, maar dan op mijn eigen manier. Alleen sochtends neem er 1 en ik heb er voor de zekerheid altijd 1 mee in mijn tas als vervanging.
    @zak chips, groot gelijk, wegdoen! kun je het ook niet opeten! hier ook alle borrelnootjes aan de eerste de beste visite meegegeven.:) werkt bij mij heel goed om geen lekkers in huis te halen.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

In mijn dromen heb ik maat 40 :D. Was mamsieM die in maat 40 zit. Ik dek ook dat ze dan in ieder geval langer is dan ik :) ben jaloers, hahaha

16. Ons Kleintje

oh verkeerd gelezen .. sorry!:)

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ons kleintje, ik doe ook modifast! Doe jij de Intensive, dus met die shakes? Ik wel maar neem een zakje als ontbijt en lunch. Avond eten dan een zelf gemaakte salade. Vanavond 1 met biefstuk stukjes erin. :)

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Is toch niet erg? Ik vind het ook altijd lastig om de namen uit elkaar te houden, gewoonweg omdat ik er geen gezocht bij heb. Na een tijdje als ik wat langer bij een topic zit dan lukt het me beter :D

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha ja dat ben ik. Ben 1,82 :)

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0