In 2012 gaan die zwangerschapskilo's eraf!! wie doet mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Pfff gelukkig dat ik dat allemaal niet drink, en nu ik de chocomelk Han gezien laat ik die ook maar staan :cool:. Maar hoeveel suiker hebben we eigenlijk op 1 dag nodig? Tuurlijk is dat afhankelijk van de beweging etc, maar toch je hebt wel wat nodig.
    Ik drink voornamelijk water, thee en 2 kopjes koffie op een dag.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmmm ik drink iedere ochend verse jus (2 sinaasappels)....... Blijf het ook maar lekker doen geloof ik ;)!

Vandaag weer een verjaardag gehad. Stukje taart gehaad :D daarna wel lekker fanatiek gevolleybeld gelukkig! Zaterdag weer wegen. Ben benieuwd, hopelijk onder de 89 kilo!

Vind echt wel dat we goed bezig zijn met zn allen meiden!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

sinds ik op dieet ben neem ik helemaal geen suikerproducten (al hoorde ik dat er wel in modifast wat suiker zit). En dat gaat heel goed. Als je suiker eet, wil je namelijk steeds suiker, of als je suiker aan het eten bent dan wil je er (tenminste ik wel..) meer van.
    Als ik het helemaal niet neem, dan heb ik er ook geen behoefte aan. Fruitsuikers neem ik wel (2 a 3 keer fruit per dag), maar dit zijn een ander soort suikers.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @mamsieM: goed bezig, die verse jus zou ik ook gewoon blijven doen. Ik had net bij de AH de aanbieding persinaasappels gekocht. Vind het ook zo lekker. Morgen maak ik weer een glas voor de jongste en mezelf, heb ik tenminste ook mijn vitamines weer binnen, want fruit is niet mijn lievelingetjes ;)

@kleintje: idd te veel suikers is niet goed, maar de fruitsuiker of natuurlijke suikers heb je wel nodig.

Ik heb volgens mij meer een vetverslaving :), chips, hartige dingen dat zijn voor mij de moeilijke producten. Van snoep of chocola kan ik prima afblijven. Maar sinds deze week niets meer gesnoept en mis het eigenlijk niet eens. Zoals ik al eerder zei, zit tussen mijn oren :D morgen een dagje heen en weer fietsen, oudste naar school, jongste naar de PSZ en beide liggen niet echt om de hoek. Maar ik heb het de afgelopen 2 dagen heerlijk gevonden om te fietsen, dus zolang het droog blijft... En scheelt me ook nog benzine ;)

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hmmm net met manlief een zak m&ms weg zitten eten. Zou dat heel slecht zijn?:D:D:D

Werkweekend voor de boeg dus weinig op zp.

Goed weekend allemaal!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    89,0 vanochtend dus niet onder de 89 maar wel een kilo afgevallen deze week!
    Ik ga zo werken. Goed weekend!

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Mag ik me bij jullie aansluiten? moet ook nog wat zwangerschapskilo's kwijt, ben nu sinds een kleine week fanatiek bezig en het gaat goed, maar nu de kunst om door te zetten. Hebben veel te vaak lekkere dingetjes/wijntje bij de film bijvoorbeeld. Nu niets van dat alles in huis, goede stok achter de deur en de knop is eindelijk weer om, dus hoop echt slank de zomer in te gaan! nog een paar maanden de tijd maar mijn streven is toch wel begin juni het grootste deel kwijt te zijn.

Volgen jullie nog speciale dieten? Ik doe nu gewoon kcal tellen via voedingscentrum.nl en dat werkt super goed! 1100 kcal is de max per dag.

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Tuurlijk mag dat! Welkom!

Nee ik volg geen dieet. Gewoon eetpatroon aanpassen en meer sporten.
    Succes!

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mamsie, heel goed hoor: 1 kilo eraf in 1 week!!

Hier vanmorgen 65.2 kilo...vond ik nog meevallen gezien mn paaseitjes verslaving van deze week :)
    Vanmorgen weer hardgelopen, les 24 van Evy. 10 min rennen - 1 min wandelen - 20 min rennen. Heb het volgehouden en ben zoooo trots!! Nog 3.5 cm taille eraf en ik officieel geen buikovergewicht meer. BMI is eigenlijk al ok, maar wil een lager BMI.

Hoest met de rest??

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Goed zeg, van je buikomvang! Hier waag ik me nog niet aan het meten ervan :D

Ik ga aan het werk! Tot morgen of maandag

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

M&M's zijn toch gelijk aan 2 stuks fruit :p hahaha. As je het het rest van het weekend maar inhoudt. Wat voor werk doe je, aangezien je het weekend moet werken? Ik heb daar zo'n hekel aan, maa helaas ontkom ik er niet altijd aan. Werk ze met zin en ik lees wel of je het weekend gezond bent doorgekomen :D

Ik ook gewerkt vandaag, vanavond heerlijke tortilla's eten en dan nog op visite bij nichtje. Morgen in de ochtend sporten met schoonzus en dan in de middag eten bij mijn ouders. Hopelijk dat ik de lekkere en slechte dingen kan weerstaan ;)

Allemaal een fijn weekend!

12. Ons Kleintje

YES ik ben onder de 70, voor het eerst sinds 3,5 jaar! dit woog ik ergens in het begin van de zwangerschap van mijn oudste. 69.9 kilo :)
    Nog 4,9 kilo te gaan!
    In totaal mis ik 7 cm als ik mijn buik meet bij mijn navel (van 100 naar 93 cm), en op t smalste punt mis ik 3 cm (van 83 naar 80).
    Ben zo blij dat ik nu al zo ver ben gekomen, dat had ik nooit durven te verwachten.

@susan goed zeg, goed dat je ook zoveel beweegt!
    @mamsie, elke kilo is er 1. SChijnt ook veel gezonder te zijn om 1 kilo/0,5 kilo per week af te vallen dan kilos tegelijk. die blijven er ook beter af.

@lynnes, veel succes!
    @mannen die zitten te snaaien, gelukkig geen last van hierzo. Man die snaait gelukkig niet in mijn bijzijn :p Lijkt me knap lastig.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    @onskleintje goed zeg, onder 70 kilo! Echt zo'n mijlpaal he!
    Inderdaad, iedere kilo is er 1!

Fijne zondag!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @onskleicntje, wow supergoed! Dat is motiverend om die laatste paar kilo's eraf te krijgen.

Hier gaat het ook nog steeds goed, alhoewel ik gisteren een klein stukje appeltaart op heb. Was er niet tegen bestand. De rest van de avond thee en water gedronken en niets van de chips of nootjes gegeten die op tafel stonden. Ging ik vanmorgen op de weegschaal staan weeg ik opeens 83 kilo :$ compleet in shock natuurlijk. Heb ik zo goed mijn best gedaan deze week en heb ik superveel gefietst deze week word ik zo hard gestraft voor de appeltaart :(. Nou ja heb wel zoiets moet echt een tandje bij gaan zetten om resultaat te boeken. Ga in ieder geval deze week het ontbijt en lunch vervangen door weight care. Morgen werken en dan s'avonds tennissen. En dinsdag als allebei de meisjes naar school zijn en psz, dan ga ik de sportschool weer eens opzoeken.....

Iedereen een fijne zondag allemaal.

15. Ons Kleintje

@kirst, misschien komt het door spieren? of je houdt een beetje vocht vast (menstruatie op komst?)
    het kan natuurlijk nooit van een stukje appeltaart komen. kom op laat je niet uit het veld slaan hoor! xx

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dank je voor je lieve woorden! Tja wie weet, heb deze hele week gefietst en voor mijn doen ook veel. Verder ben ik wel een beetje ongesteld (slik de pil altijd door) dus wie weet ligt het daar aan? Nou ja morgenvroeg officieel wegen. Vandaag wieghtcare shake op en komkommer als tussendoortje en verder heel veel water en thee. Zit bijna meer op de wc dan ergens anders :D. Laat me niet uit het veld slaan ;) die vakantie is toch echt een motivatie, wil niet dat schoonbroer en -zus me als een aangestrande walvis zien ;).

17. Ons Kleintje

whahah wat een prachtige omschrijving! zal wel meevallen toch!

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou begin juli hoop ik dat het idd meevalt :D.

Vandaag goed gegaan, alleen 2 broodjes knakworst op als avondeten ;) verder heel veel water en thee gedronken en niets gesnoept. Morgen werke, dus dan is de dag prima vol te houden.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Walvissen zijn anders hele mooi dieren ;)!

Goed weekend gehad allemaal?
    Op het werk ook een verjaardag dus niet snoepen was wederom erg lastig. Vandaag mega ongesteld geworden, verklaard het verlangen naar chocola :D

Ik helemaal blij met de kilo's die ik kwijt ben. Zegt er iemand op mijn werk: krijg je weer een kind? Hmmmm en bedankt he! Ik werk met verstandelijk gehandicapten maar toch :D

Fijne dag!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @mamsieM, nooit leuk om te horen!! Ga je toch ff achter je oren krabben... Maar zal wel mee vallen toch? Je bent in ieder geval toch weer afgevallen! Goed bezig dus!

En idd walvissen zijn hele mooie en intelligente dieren, kan me er prima mee identificeren :p

Vandaag weer een goede dag gehad! Goed en gezond gegeten en lekker getennist. Ging natuurlijk helemaalmniet goed, maar had er plezier in. Het is mee huisvrouwen tennis wat ik doen, haha. Woensdag mag ik weer :D ben bang dat ik deze week niet veel de fiets ga pakken met al die regen die voorspeld is, toch jammer, maar heb echt een hekel aan fietsen met regen en wind :). Ik weet het niet goed, maar ben verwend ik weet het.....

Deel Deze Pagina