hoop vandaag mijn batterijen binnen te krijgen (online besteld) , kan ik me morgen weer wegen. Ik vind het lastig om `blind`te lijnen. pas weer een aantal van mijn broeken, ben zo trots en blij dat het is gelukt! Ik voer alles wel in op de eetmeter, maar je hoeft maar een paar gram van iets fout in te vullen en het klopt al niet helemaal meer. Hoe gaat het met iedereen? iedereen veel succes vandaag!
Ons kleintje, wat is een eetmeter?? Hier m'n mojo een beetje kwijt. Nix afgevallen laatste paar dagen dus dat motiveert totaal niet!! Komt wel weer terug...
He getsie, das altijd minder he, niet afvallen! Nog even volhouden, je bent al zo'n eind! Ik vroeg me inderdaad ook af wat een eetmeter is? Hier weer aardig in het ritme. Vanochtend lekker even op de fiets wat boodschappen doen. Heerlijk, het zonnetje erbij! Krijg enorm zin in de lente!
eetmeter is Eetmeter - Home hier kun je alles wat je eet op invoeren en dan telt hij de calorieen en of je gezond genoeg hebt gegeten qua vitamines en bouwstoffen.
Rustig hier.... Vanavond voor het eerst sinds geboorte van zoonlief uit eten geweest met mij man! Heerlijk even tijd samen (voor de kilo's wat minder maat ach ) Hoe is het bij jullie? Heb de eetmeter even bekijken. Kan best handig zijn maar niet voor mij!
Heerlijk hoor uiteten! Moet ook kunnen op z'n tijd. Zeker als ik zie dat jullie zoon uit 2010 komt, mag het wel weer eens! Lekker genoten? Hier gaat het nog steeds goed eigenlijk. Heb al 3 dagen niet op de weegschaal gestaan en dat voelt eigenlijk wel goed. Aan de andere kant blijft die drang om toch te weten hoeveel ik nu weeg....Pfff de mens (of eigenlijk ik...) zit maar gewikkeld in elkaar. Dadelijk werken helaas. Heb er absoluut geen zin in. Er is van alles gaande op mijn werk en ik lig er gewoon wakker van. Niet echt goed, maar ja kan helaas mijn hoofd niet uitzetten. Nou ja na vandaag weer 3 dagen vrij, dus weer ff afleiding. Fijne dag allemaal!
Voor de bevalling deden we dat regelmatig maar nu maken we er weinig tijd voor..... Was inderdaad goed en fijn om even met zijn 2en te zijn! Hier ook straks weer werken.
Vanochtend weer op de weegschaal gestaan en ik was blij verrast, 87,7! Dus 1,3 deze week! Had ik helemaal niet verwacht. Ongesteld geweest, wat meer gesnoept. Superblij! @kirst alweer gewogen? @susan mojo al terug gevonden? Goed weekend meiden!
Mamsie wat goed!! Gaat de goede kant op!! Nee m'n Mojo is nog steeds zoek... Ben volgens mij nix afgevallen deze week maar ben ook donderdag uit eten geweest bijv... Moet nog op weegschaal staan maar ik ben niet benieuwd naar wat ie zegt Ook nog hardlopen deze ochtend En heb er geen zin in...
Wilde eigenlijk ook hardlopen vandaag maar had ook geen zin. Gister wedstrijd gespeeld (gewonnen van de koploper, wij staan laatste!). Korte nacht gehad en weinig puf..... Die laatste kilo's schijnen echt lastig te zijn... Zet um op!