Graag zwanger worden in 2012 van 3e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wendysunny, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wie komt er meekletsen?

2. talitha1980

14 nov 2011
    8
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,

Wij willen ook in 2012 voor ons derde kindje gaan.:D
    We hebben nu 2 kinderen die al wat ouder zijn. Mijn zoon is afgelopen week 9 geworden en mijn dochter is net 7. We waren al een tijdje aan het tubben of we het wel of niet zouden doen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt! Yes we gaan er voor. We hebben onze vakantie al geboekt voor de zomer en ik wil eerst nog wat afvallen. In mei gaan we onze eerste poging doen. Ik ben nu al van de pil af. Dit om een regelmatige cyclus te krijgen en in maart begin ik met foliumzuur. Wanneer ga jij er voor?

3. Jill 82

Jill 82 Nieuw lid

30 dec 2011
    1
    0
    0
    adm.mdw.
    Sevenum
    Hoi,

Ik zou heel graag zwanger willen worden in 2012 van ons 3e kindje, alleen staat mijn man er niet achter.
    We hebben nu 2 kinderen (6 en 4 jaar). We hebben nog de wens om te verhuizen, daarom denkt hij dit met het oog op de toekomst dat dit financieel niet haalbaar is en moet ik dit van me af zetten.
    Erg moeilijk als dez wens er is en ik overal om mee heen mensen (ook vriendinnen) zie in verwachting van het 3e kindje.

De wens heb ik nu eenmaal en hoop dat deze dit jaar echt in vervulling zal gaan.

gr. Jill

Deel Deze Pagina