Eerste stap gezet naar hulp

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by erminea, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erminea

erminea Bekend lid

Dec 12, 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Ik zoek eigenlijk wat lotgenoten om mee te kletsen en ervaringen uit te wisselen.
    Wij proberen nu een jaar zwanger te raken en tot nu toe zonder succes. Dus we zijn vorige week naar de huisarts gestapt.

Zij vond dat we eerst een zaadtest moesten doen en voor mij een bloedtest voor chlamidia. Deze hebben we vandaag gehad (zo blij dat dat achter de rug is!). En nu is het afwachten tot volgende week donderdag. Ik heb alleen het gevoel dat deze huisarts niet zo snel doorverwijst maar misschien heb ik dat mis hoor.

Ik ben bang dat het aan mij ligt omdat mijn hormonen voor mijn gevoel niet helemaal goed zitten (t is een gevoel...kan het niet zo goed uitleggen). Maar ze wuifde het eigenlijk snel weg want het enige wat echt belangrijk was dat ik een eisprong heb (die heb ik). En een regelmatige cyclus (heb ik ook). Maar wel al gelijk na mijn ei ongi buikkrampen en mijn ongesteldheid beperkt zich tot 1 dag bloed. Dan kan ik wel een ei hebben maar ergens vind ik het toch niet helemaal normaal. Ik heb 15 jaar geleden helaas een abortus gehad en ben bang dat het misschien daar wel door komt. Ook die twijfel werd eigenlijk snel van tafel geveegd.

Afijn we gaan het zien donderdag maar het lijkt me in ieder geval fijn om wat ervaring uit te wisselen met meiden die ook net die stap gezet hebben (of vergelijkbare klachten hebben).

Groetjes!

Share This Page