Hallo Op 20 mei hebben we een intake in Wirdum Wie is daar bekend? Wat kunnen we verwachten? We hebben in 1998-2000 in het UMCU gelopen voor KID, helaas zonder resultaat MK na 8 weken. Graag wil ik ervaringen delen. Wel spannend hoor na zoveel jaar uit het circuit er toch weer midden in willen stappen
Wij hebben daar wat vooronderzoeken gehad maar omdat het ICSI werd konden zij ons niet verder helpen. We vonden dr. V erg aardig en de dames daar ook! Het is een mooie "boerderij". De wachttijd was toen wel flink...maar ik heb het over ruim 3 jaar geleden. Heel veel succes! Elmo
Ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb zelfs nog nooit van die kliniek gehoord. maar wat ontzettend spannend en goed van jullie dat jullie er weer voor gaan! waarom gaan jullie voor die kliniek als ik vragen mag? of zit het gewoon bij jullie in de buurt? gr Lot
Hallo Lot We gaan daar naar toe omdat het in de buurt zit uurtje rijden, Groningen is nog dichterbij maar de wachtlijst is erg lang daar. In Wirdum dus maar klein half jaartje wachten. Helaas zijn het buitenalnd voor ons geen opties, Mijn echtgenoot kan geen lange auto ritten maken (ivm de reuma) en we vinden dat je dit echt samen moet doen. Destijds moest ik ook vaak alleen omdat hij dan aan het werk moest, we zijn er van overtuigd dat dat ons destijds heeft doen stranden. We hebben nu zo iets van nu kan het nog dus we gaan ervoor.