herinnering op linnen!!! bij mijn ouders hangt er een vol in de zon al 5 jaar en.nog niet verkleurd!!!
Ook zeer goede ervaringen mee. Onze meisjes mooi op doek. En ik laat hun de uitsnede maken zodat het mooi om de lijst gespannen zit en er geen belangrijke delen wegvallen. Zo zou er een vingertje omgevouwen worden en ik had aangegeven dat im die er graag helemaal op wilde. Hoe ze het doen geen idee maar het staat erop.
Zeker weten Herinnering op linnen. Goede kwaliteit en super service! Hier al diverse doeken weg gehaald.
Wij hebben voor mijn broer en zijn vrouw een trouwfoto bij hun besteld. De motorkap van de trouwauto zou ook wegvallen en ook hier hebben ze mooi doek van gemaakt.
Ik heb mijn canvasdoeken bij de Hema besteld. De oudste is nu bijna 4 en hij hangt dus ook al bijna vier jaar in de kamer. Geen kleurverschil.
hier ook herinnering op linnen, 2 doeken van 50 bij 70, en dan nog 3 doeken van 30 bij 40 . allemaal nog net zo mooi, niet duur en netjes, bij 1 was een foutje, foto gestuurd kreeg kosteloos een nieuwe