Ik lees hier veel dat mensen zo lang moeten wachten op een afspraak voor een test. Mijn man moest vd week een afspraak maken en ik vandaag. Wat ons nou opviel is dat de testmogelijkheden steeds veranderen. Wellicht door afzeggingen? Wat je daarom kunt doen: Een aantal postcodes binnen je regio verzamelen. Als je geen testmogelijkheid vindt onder je eigen postcode, probeer je al die anderen. Als dat nou ook niet lukt, log je uit en probeer je het 15 min of een half uur later weer. Kans is groot dat er dan wel ineens opties naar boven komen. Zo had mn man vd week binmen 24uur een afspraak en ik maakte vanmorgen een afspraak voor vanmiddag al! Beiden 20 minuutjes onderweg. Misschien ben ik een gigantische spuit 11 hoor.... Anders is het een hele fijne tip om je wachttijd proberen te verkorten.
Klopt! Vandaag een afspraak proberen te maken over 3 dagen pas plek im de buurt. Toen na een half uur nog een x gekeken. En toen plek in mijn eigen woonplaats en morgen al!
Klopt. Ik moest anderhalve week geleden getest worden. Op mijn eigen postcode was de dichtstbijzijnde 3 kwartier rijden. Met een naastgelegen postcode kon ik op 20 min afstand getest worden (beide binnen 2 dagen overigens). Maar het loont dus wel om verschillende postcodes te proberen.
Je kan ook een pagina terug gaan als je de pagina met locaties hebt. Dan opnieuw je postcode invullen en locaties zoeken. Wij hebben dat vorige week zo’n 15 keer gedaan voor we op een redelijke afstand terecht