in afwachting miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Hellow86, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hellow86

Hellow86 Actief lid

Feb 25, 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    pfff word zo gek van het wachten... gister een negatieve echo gehad... het vruchtje zit er nog maar heb al een week bloedverlies, vraag me af hoelang dit gaat duren... wil er eigelijk zsm vanaf zijn en voor een nieuwe ronde gaan... maarja het gaat toch nooit zoals je zelf wilt!!!het vervelende is dat ik nog steeds last heb van verschijnselen... vooral opgezette gevoelige borsten... pfff..

zo ik moest ff van me afschrijven...

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hey meis!
    Ten eerste wat vervelend dat je slecht nieuws hebt gehad:(
    En tis erg vervelend dat je niet weet hoe lang het allemaal gaat duren :(
    En idd die zwangerschapskwalen zijn vreselijk dat je die nog steeds hebt...
    Weken na mn miskraak nu ik weer ongesteld ben krijg ik weer pijnlijke borsten, doet me zo aan mn zwangerschap denken:( tis moeilijk..
    Hoop voor je dat het snel voorbij is allemaal en dat je snel weer zwanger mag zijn:)
    Sterkte meis! *knuffel*

3. Hellow86

Hellow86 Actief lid

Feb 25, 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    dank je wel!! bloeden is weer gestopt... pff.... het rare is dat ik gewoon bloed wil zien... ik wil het afsluiten.. maar mijn licham kennelijk nog niet.... wachten duurt zo lang...

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

pffff meid daar zeg je wat afsluiten..... ik heb ook een mk gehad 1-7 en wilde het ook ff afsluiten maar dat is toch niet zo makkelijk hoor!
    ik heb het vruchtje spontaan verloren en daarna 1 week gebloed dus ik dacht we gaan er weer voor:) maar helaas bleef het hcg 1 maand in mijn lichaam,dus ik heb 1 maand na mk gewoon positief getest. toen de test eindelijk negatief was werd ik dan ook 3 dagen later ongesteld en dat heeft ook weer ruim een week geduurt,en echt heftig:( pas nu 7 weken later kunnen we pas weer verder:$

maar ieder lichaam is anders en ik hoop voor je dat je snel verder mag;) ik wil je alleen zeggen dat het niet altijd zo gaat als je zelf zou willen!

succes;)

5. Hey hellow, ik heb ook afgelopen weekend voor het eerst bloedverlies gehad en het is nu overgegaan in bruinverlies.
    Ik heb aankomende maandag pas een controle echo bij de VK, dus geen idee of het vruchtje er nog zit.

Ik denk van wel, ben nog steeds erg vermoeid krampen in baarmoeder en soms misselijk gevoel. Er is ook nog geen bloed geprikt.

Hoe is het nu bij jou?

6. Hellow86

Hellow86 Actief lid

Feb 25, 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    @bloempje83, bloeden is heel erg weinig tot niks de afgelopen dagen... baal der een beetje van... heb geen krampen... wel een gevoelige baarmoeder... ik ga vrijdag bellen als er in de tussentijd nog niks gebeurt is... want dan is het al weer een dikke week geleden dat het bloeden is begonnen...

heb net een test gedaan om te kijken of ik nog hcg heb maar die is negatief... dus daar ben ik al blij om...

bij mijn vorige zwangerschap had ik met 12 weken echo en toen was het niet goed.. kindje was gestopt met groeien met 7,3 week... en met 15 week was het er pas uitgekomen dmv mifegyne en cytotec.. ik hoop niet dat dat nu weer op deze manier moet gebeuren...

kijk elke zwangerschap is anders, de een heeft bloedverlies en dat gaat allemaal goed en de ander heeft niet eens bloedverlies en dat gaat uiteindelijk niet goed... het vervelende is dat je het gewoon nooit weet van te voren... maar het wachten maakt je zo onzeker... en het is moeilijk.... probeer van je zwangerschap te genieten... en ik hoop dat je echo maandag je gerust kan stellen!!

7. Ik ben niet meer zwanger hoor! Heb wel degelijk een vmk gehad, alleen ik het het idee dat ik het nog niet verloren ben ivm de klachten. Test is hier inmiddels ook negatief.

8. Ik heb nu ook allerlei krampen rondom mijn baarmoeder en linker zij, heel vervelend. Ik draag nu een inlegkruisje maar dadelijk komt er nog wel ineens wat uit. Wat dan? Draag jij nu continue maandverband?

VK gaf mij het advies geen tampons te gebruiken.

9. Hellow86

Hellow86 Actief lid

Feb 25, 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    oke... jammer....

ik draag wel een inlegkruisje maar voor niks... er zit al 2 dagen niks in... alleen met afvegen heb ik wat roodbruinigslijm/afscheiding...

vorige week woensdag is het bij mij begonnen met bloeden, donderdag ben ik al wat stolsels verloren... en vrijdag ook... zaterdag werd het al minder en zondag bijna niks meer... maandag had ik een echo en die was negatief...

ik wil gewoon bloed...:x

tampons mag je niet gebruiken ivm infectiegevaar is mij verteld...

Share This Page