In afwachting van een duidelijk streepje - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kwebbeltje, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    *Opent de bar, hopelijk snel girls erbij :D

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ben er gezellig wat heb je in huis..???

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    visje:D:D:D jeej ze is r weer ja we willen buikfoto's zien hahaha

@klingel mopje pfff oneerlijk he schat maar jou tijd komt nog wel weet ik zeker

4. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant

Hoop het, af ent oe ben ik bang dat ik geen beebje zal krijgen, droom het zelfs :(

Maja heb vanalles, pak maar wta je wil, is zelf service :D

5. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar ben weer weg, nog ff naar vrienden toe :D

Fijne aaf, en de laatste sluit de bar maar;)

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    nou denk dat er niemand meer komt dus ik pak een cola en sluit de bar :p

7. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hallo Dame,

Ja prima prima, ik moet volgende week bellen voor afspraak 20weken echo. Je raadt nooit wanneer ik verlof heb ;) 20 december MWUAHAHAHAHAHAHAHA hoe evil maar zo relaxed :D:D

Hier gaat het verder prima, op de eczeem/schimmelplekken na (zit eronder haar, oksel liezen).
    Verder zijn de moeweken hopelijk wat om (het gaat de laatste dagen wat beter).

Hoe is het met jou? En met je buik? Groeit die al aardig? En wanneer heb jij 20w echo? Wil je weten wat het wordt? Wij wel graag maar we houden het dan wel voor ons :) jammer he ;)

Hoe is het met de andere dames?

Zina is weer opgestaan uit het diepe dal? Wat lastig dat je zo ziek bent geweest, wat dat betreft mag ik van geluk spreken dat ik alleen maar moe en eczeem heb als kwaaltjes :)

Angela hoe voel jij je? Bruin verlies? Seks gehad of harde poep (sorry voor rara praat) maar hierdoor had ik het, na 10 weken geen last meer gehad. Als je onzeker bent bel vk dan mag je misschien wel voor echo (of eerder).

Jaira, poppie ik heb je gepbt hoor!

Flower hoe is het met je (leg)ei? Grapje hoor ;)
    Je cyclus wordt al mooi wat korter zag ik (Y)

Kling een dikke knuffel voor jou :)

Perry waar ben jij joh? Hoe is het met je?

Kus van hier en nog een buikfoto :)

8. Appie1988

En nog ééntje om het af te leren. Foto's zijn van vandaag dus precies 15weken. Ik vind het zelf al een beste buik...wat vinden jullie?

Ohja ik hoor nu officeel bij de grote tieten club van cub b naar d hopen dat het zo blijft 8)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Denk dat jij een zoon krijgt appir hihihihihihihi laat je nr weten als ik gelijk heb

10. Appie1988

Je hoort het als het geboren is flower. Haha xx

11. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ben blij dat het met de rest van de zwangeren al beter gaat!! :D
    Klinge, jou tijd komt idd ook nog. Maar wel balen om dan in 1 x zo iets te horen, erg moeilijk, kan het me voorstellen! Knuff
    @hier... zaterdag laatste x sex, na die tijd wel flink moeten persen zeg maar, en had gister eerste bruinverlies. Het is nu ook weer gestopt... Ik heb vrijdag sowiso afspraak staan bij vk... Kijk het tot dan ff aan, mocht het erger worden, dan bel ik wel ff, maar wil ook weer niet voor nx bellen... muts ben ik ook ;)

12. Appie1988

Je belt nooit voor niks Angela, ik heb ook gebeld hoor toen ik bruin verloor. Verder niet darmproblrmen? Ik had het toen ook namelijk.
    Jij was toch ook diegene met prikkelbare darmen of ben ik nou in de war??
    Kus

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heb idd pds, daarnaast ook lactose intolerantie ( zijn we pas achter gekomen).
    Weet het ook wel, maar ben te eigenwijs. Wil niet 1 v/d zovelen zwangeren zijn die belt omdat ze wat bruin verlies heeft... :) Begrijp je? :D

14. Appie1988

Ik begrijp je, maar de vk kan je wat makkelijker gerust stellen als wij. Onbewust maak je jezelf gek, teminste dat ben ik....
    Meid als jij je er verder goed bij voelt, dat is het beste...
    Xx

15. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    JA dat is ook wel weer zo... maar goed, ook zij kan die angst niet helemaal weg nemen, en ben er meeste van de tijd redelijk nuchter onder. Als het niet goed zit, dan zit het niet goed, en dan kan ik er toch nx aan doen, dan liever dat het nu komt als over een maand.

16. Appie1988

Dat is ook zo...fijn dat je zo nuchter kan zijn...

Meiden ik ga nog even genieten van de vuurkorf en m'n ventje.
    Kus

17. Perry

Perry Niet meer actief

Visje, daar was je weer :D wat leuk om weer een berichtje van je te lezen!!! Oei doe je wel een beetje rustig aan meis?! Hoe gaat het met je buikje? lekker aan het groeien natuurlijk! hihihi!
    Kleintje al voelen schoppen? Ik ben echt zo benieuwd wat jullie krijgen, een prinsje of een prinsesje! Mijn gevoel zegt een prinsesje. Wat zegt jou gevoel zelf?
    En van jou willen we natuurlijk ook een babybuikje zien hihihi!

Appie: Ook leuk dat jij er weer bent :D En wauwie wat heb jij een lief buikje!!! Heb jij de beeb ook al gevoeld?
    Ahhh je weet ons wel in spanning te houden zeg haha! Ik zeg een prinsje voor jullie, wat denken jullie zelf?
    spannend spannend spannend!

Angela: Meis wat lees ik nou? Niet te druk maken! (ik kan je helaas niet geruststellen) maar toch een dikke knuff voor jou! het gaat allemaal goed hoor wijffie ik weet het zeker! :D
    Je gaat wel foto posten van de 1e echo babypicture :D

Klingie lievie, Wat een gedoe weer zeg voor jullie :( :( Het is allemaal zo oneerlijk he! en ze is nog maar 8 weken bij haar vriend?! niet normaal eigenlijk... kende ze hem al langer dan?
    & nog steeds geen ei... pff! wat een rot situatie! knuffie voor mijn zussie! ook Jullie tijd komt heel gauw dat weet ik zeker.

nou meiden hier morgen ongi worden en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren.. Heb al de hele dag ongi krampjes. dus denk dat de rode duivel weer sterker zijn deze maand! What else zou je denken!

slaap lekker alvast allemaal en tot gauw

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Perry, gaat ook wel goed komen, moet ook niet zo mutsen, maar dat doe je dan toch wel automatisch.Mijn gevoel: "Je bent tóch zwanger, en dan hoor je geen bloed (ook al is het bruin) te verliezen?! "
    Balen dat het er weer aan zit te komen meis! Hoop natuurlijk dat het niet gebeurd! Dikke knufffff

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Brr, bij de april 2011 mama's zijn nu al 4 * .... En dat binnen 48 uur!! Srry.. moest t ff kwijt...

20. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant

wowww mooi buikje al !!! *zwijmel zwijmel

Deel Deze Pagina