OHHHHH GEWELDIG APPIE PROFICIAT!!!!!! MET JE ZOON mooier kan niet geweldig, alleen heb er maar een paar op hyves
dames ben net gebeld door het ziekenhuis volgende week donderdag 3februari heb ik een gesprek in het ziekenhuis aaaaaaah komt wel heel dichtbij allemaal en zo
VAN HARTE GEFELICITEERD APPIE EN MANNETJE!!!! Wat een prachtige naam!!! En nu lekker genieten met z'n 3tjes!!!
hey nee idd ben er echt kei en kei blij mee had ook al net aan telefoongesprek aan gegeven dat ik nog steeds niet ongesteld ben nou zij ze dan gaan we meteen een echo maken zij ze als je test negatief is en je ongesteldheid er nog steeds niet is, dus ben benieuwd ben best kei zenuwachtig
ik hoop het lieverd ben echt zo blij kan niet wachten totdat manlief thuis is om het het goede nieuws te vertellen
Kan ik me heeeel goed voorstellen Ben heel erg benieuwd meis, als je een echo krijgt, Eerst maar die test
jaja die ga ik straks halen, en ga hem straks ook gelijk doen en morgenochtend een ga die van kruidvat halen mja manlief zen geld moet eerst eventjes op de rekening staan me vriendin is al hier haha en die zij het al staat het er over een uurtje er niet op haal ik hem zelf maar ook al is hij negatief me dag kan niet meer stuk maar ik hoop natuurlijk op hoop van zege dat hij positief is dan hoef ik die behandeling via het ziekenhuis niet te doen,.. maar we shall see
WHOEHOE!!! Je gaat straks al testen!!! Wat een spanning hangt er hier weer he Haha!! Mijn duimpjes draaien hoor! Wat zegt je gevoel? en dat van je vriend? Ahhh thanks wijffie! We gaan hopen en duimen op een 2e mooie streep voor ons Yots meissie hoe gaat het met jou? Ben je weer aan het werk?
ANGELA WAT LEES IK? :O Met die kluis op je schouder en hoofd? :O Mijn hemel!! Gaat alles wel goed?? Dat zal schrikken geweest zijn zeg!! Tsjemig..
als ik naar me gevoel moet luisteren schat dan zeg ik meteen ik ben zwanger maar me lichaam heeft me al veel vaker voor de gek gehouden he en me vriend ja die roept al heel de dag door ja je bent zwanger dit dat want je betn af en toe niet te genieten haha maar voor mij doen ben ik kei vrolijk maar goed hahaha maar ik ga ook voor ons duimen dat we allebei een 2e mooi streep hebben want het word wel eens tijd ook voor Wtje natuurlijk daar draaien mei duimen ook voor ik laat het jullie meteen weten vanavond als ik getest heb meiden