In afwachting van een duidelijk streepje - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kwebbeltje, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

Wahahaha, ze zijn in elk geval optijd voor de zomer Hahah! ;)

Oehh wat leuk zeg! Ben nou wel heel erg nieuwschierig geworden hoor, Hihi!
    Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...

Hmm ja nikkel daar kunnen niet veel mensen tegen.. Me idem dito. Zonde zeg!

Whuhahaha teveel schoenen? Mag ik je een hand geven dan? ;) Mijn schoenkast puilt uit. Ik zie leuke schoenen, trek ze 1 keer aan en daarna nooit meer :p En ze wegdoen? Neeeee ZONDE hahaha!

2. Hey perry het is idd echt zo raar het vrouwenlichaam:( 0m er helemaal gestoord van te worden :)
    maar goed ik hoop dat het nu dalijk allelmaal gelukkig goed gaat komen,.. volgende week is zo (als de week opschiet) maar het zo wie zo het weekend gelukkig al vol zitten dus als het mee zit is die zo voorbij gevlogen:p
    Maar idd dalijk zullen we zien ben ik zwanger ja heb ik idd nergens last van of het word erger kan ook nog he hihi:p

Meen je het echt perry,.. ik hoop echt voor je schat dat die duiveltjes niet doorbreken want het is je echt gegunt schat

3. Hey Yotsie,..

dank je wel,.. idd leuk is anders ja,.. maar gelukkig heb ik nu duidelijkheid,... en ja volgende week is zo gelukkig!!!
    Maar lief van je hoor!!

hoe is het verders met jouw

0oh en perry hoe is het met jouw

en met de andere ladies

knuffels mij

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht

bwhahaa jaaa ik zei laatst tegen Anton van goh, we moeten maar zon schoenenkastje kopen voor in t nieuwe huis ofzo ;)
    Anton zei vervolgens slechts "dat is onzin, dat gaat niet passen"

Hmm.. denk dat ie wel een punt heeft ;)
    Nah ik gooi nu wel sneller dingen weg.. oude vans waar een fabrieksfout in zat ofzo (liepen echt KUT) toch maar weggegooit.. en zo had ik nog wat schoenen liggen die ik eigenlijk nooit droeg.
    Heb ook nog witte pump en witte instappers 1x aangehad omdat mn schoonzus ging trouwen whehe..
    die trek ik dus ook echt noooooooit aan.. zo zonde..

5. Perry

Perry Niet meer actief

Als je eenmaal in die achtbaan zit lieverd, gaat het allemaal snel!! en wie weet is het maar iets kleins.. you don't know! :) Daar duimen we dan maar voor schattie!
    ahhh als je het weekend al helemaal vol gepland zit, dan gaat de tijd helemaal snel, zolang je maar iets te doen hebt.. wij slepen je er wel doorheen hoor, Hihi!

Hahaha ja precies, of helemaal nergens last van, of juist extreem veel last van ;)

ahhh super lief van je wijffie, thanks! :) laten we hopen dat moedernatuur daar net zo over denkt Hihi!

6. Perry

Perry Niet meer actief

Wahahahahahaha!!! Een walk in closet voor je schoenen misschien een idee? :) net als van die reclame van zalando! Ik zie het helemaal voor me Hahahaha 8)

Oh echt? :$ Ik zou niet eens durven om schoenen weg te gooien Haha! Al lopen ze niet lekker, of wat dan ook! Haha.

Hmm dat is inderdaad erg zonde, Haha!! Loop je helemaal niet op pumps?

7. Ik weet het schat,... en misschien is het wel iets kleins wie weet,
    dank je wel lieverd,.. hihi ja heel het weekend zit vol,. vanavond gaan we na schoonmoeder en schoonstiefvader,..(en schoonbroertjes hihi),.. m0rgen av0nd gaan we buurten bij een vriendin van 0ns,... en z0ndag gaan we eten bij me vader,.. die zit sinds 3 maanden alleen( me m0eder is 3maanden geleden van hem afgegaan 0ok iets wat me heel erg na het hart is gegaan) en ja d0ordeweeks ja d0e ik het huisje en z0 0pruimen en zo,..

Ik h0op lieverd dat m0edernatuur en z0 0ver denkt want het is je gegunt schat!!:D

8. even het ziekenhuis opgebeld en gezegd dat ik gisteravond me menstruatie is doorgekomen,.. krijg volgende week al meteen een eco,. bloedonderzoek en zo,.. ze gaan dat volgende week al meteen al doen om te kunnen kijken waar het aan ligt, dat is echt snel zeg,.. ik denk krijg een intakegesprek ofzo,. maar had aangegeven dat ik ongesteld was en nu gaan ze meteen al me cyclus in de gaten houden,. dus dat vind ik wel fijn,..

had liever iets anders gezien maar goed,.. ben benieuws volgende week dames,. ben best zenuwachtig :p

9. Perry

Perry Niet meer actief

WAUW melis wat goed!!!!! en wat ontzettend fijn zeg, lekker snel!! Dan heb je een goed ziekenhuis :D Hihi!
    Ja kan me voorstellen dat je best zenuwachtig bent, het is ook niet niks, maar het komt allemaal goed meissie! Beetje gezonde spanning kan geen kwaad.

Tuurlijk had je het liever anders, maar die stomme stomme moedernatuur he.. die moet maar is een flinke schop onder der donder krijgen! GRRRRRRRRRRRR Maar dan moet ze maar een beetje geholpen worden Hihi!

Ik hoop dat je voorlopig stress vrij blijft wijffie.. je hebt natuurlijk al heel wat meegemaakt, dat jullie nu lekker aan jullie zelf denken!

10. Perry

Perry Niet meer actief

Oh god ik heb nog nooit zo graag ongi willen worden, ik weet zeker dat deze cyclus ook weer langer is dan 28 dagen.. dus dat wordt weer nagelsbijten.. echt kutjedol word ik ervan! Weet gewoon zeker ongi te gaan worden, dan mag het van mijn part wel meteen komen... bah

11. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Aaaaaah wat fijn dat ze tempo maken Melissa :) echt super! snap dat je zenuwachtig bent, was ik ook heeeel erg!

Tegenwoordig bijna niet meer, heb vorig jaar jicht in mn voet gehad en daardoor heb ik een heel tijd geen hakken meer kunnen dragen :( nogsteeds gaat mn voet snel zeer doen op t moment dat ik ze lang draag.
    Echt suck!
    Maar heb nog wel een stuk of 5 paar pumps :) oh en dit zijn mijn favo lady shoes!!

12. Perry

Perry Niet meer actief

Oooeei :( Dat is een stuk minder zeg!! Jaaa suck dat kun je wel zeggen dan!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAUW!!! *zwijmelt weg in de foto* Wat een nice shoes :$ Me likes!!

13. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    hahaha jaaahaa ik heb wel smaak :p en ze lopen lekkerrrrr !! (als ik geen pijn in mn voet krijg ;) )

14. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heeey vroege vogels!!!

Gesussss,, wat zijn jullie er vroeg bij! hihi

Melis: aaah toch de duivels ook, maja lopen we met zun alle bijna gelijk :D
    Vanaaf beginnen met spuiten *maakt een happy jump
    Volgende week vrijdag bloedprikken en kijken hoe het aanslaat, als goed dan meot ikv oor echo om te kijken hoe groot me eitjes) is/zijn, als niet dan moe tik een hoogere dosis gaan spuiten en hoor ik wanneer ik weer moet bloedprikken..

Angela: het zit je niet mee he scheettie, geen auwa hoop ik? doe beetje voorzichtig he!

Perry: is neit erg schattie, ik hoor/lees het wel!
    Nog geen duivels?? :D

Dikke kusss voor jullie

15. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heeee ladies!!
    Stelletje kletskousen! :D

Perry, ik blijf toch voor je duimen!

Melissa, dat gaat vlug!

Appie! Mama :D ik hoop dat het allemaal goed gaat, en dat je heerlijk kan genieten! Dikke knuff!

@hier: ik ben aan het afwachten wat er vandaag weer gebeuren gaat...
    Ik heb echt piepnacht gehad! Ik sliep pas na 4.30. Heb in de tussentijd de nationale iqtest gekeken en gedaan, en geloof het of niet! Haha, ik heb 117! :D vraag me niet hoe :D

De kleine vent is gisteraaf ook weer bezig geweest. Soms ligt hij zo laag, dat het mij pijn doet. Dus ik dacht, ik geef gewoon wat tegendruk, maar daar luisterd hij niet naar :)

16. Perry

Perry Niet meer actief

Whahaha Yots, dat mag je wel zeggen! ;) Haha!! Kom ik een keertje in je walk in shoes closet shoppen okey? ;) Hahahahaha!

Wtje: Haaaaaaloa late vogel :p
    *doet een dikke dans voor wtje* Jeeeeeeuj wijffie!! Spannend nu he :D Ik ben benieuwd hoe het aanslaat. Mijn duimpjes gaan weer draaien!

Neee nog geen duivels meis, maar ze zijn wel in aantocht helaas!

17. Perry

Perry Niet meer actief

Angela: Ohhh jeetje lekker weer zeg! :( Kon je niet in slaap komen?
    WHAAAAAAT? 117?? :eek: Petje af Haha! Ik heb 'm ook gedaan, maar laat ik maar niet vertellen hoeveel(weinig) IQ Ik heb, Haha! *shame*
    Kleine man luisterd nu al niet ;) Oh oh oh! dat beloofd wat, Hihi.

18. Ja he,.. ik vind het ook lekker snel gaan:D
    Ja meerdere mensen hadden mij geadviseerd om naar dat ziekenhuis te gaan omdat ze snel waren zeg maar met intake en zo en ook met medicatie en zo mocht je dat krijgen,.... en het moet ook heel snel gaan zeggen ze (als je aan wilt tellen) want ik kon kiezen uit 2 verschillende ziekenhuizen, dus had deze gekozen,.. maar hun hadden er wel een andere arts erbij gehaald om mij dossier te bekijken,... maar gelukkig hoor ik het allemaal volgende week,... ben wel blij ja:D
    Idd moeder natuur moet dan maar een schup onder de kont krijgen want als we daarop moeten wachten (inmiddels dalijk over maandje 2jaar) ben ik volgend jaar nog niet zwanger;) (bij wijze van)

wat ben je toch een lieverd he perry
    ik hoop ook echt voor jouw dat je snel aantelt schat want jij en Wtje hebben ook al veel meegemaakt en het is jullie ook allebei gegunt

een hele dikke knuffel en kus voor jouw:D

19. Kutje dol ja hihihihi:D:p

ik hoop voor je schat dat je duiveltjes snel doorbreken dan want dan zijn we wel alledrie rond dezelfde tijd ongie:p

hoop natuurlijk voor je dat ze weg blijven:p

20. Ja he vond het ook super dat ze er zo snel bij zijn,... ben wel blij,.. gelukkig maar word wel eens tijd na 2 jaar:p sorry dat ik het zo formuleer maar heb lang zat moeten wachten vind ik en heb al zat meegemaakt dus word wel eens tijd

maar mooie pumps:D

super leuk joh ben jij ook al zo'n pumps/ hakken fan(om het zo maar eventjes te noemen) hihihihi

xxxx

Deel Deze Pagina