Pfff nou zeg dat wel! en een koppijn dat ik had joh!! normaal slaap ik 7 a 8 uur ongeveer hihi achja ik zal t wel nodig gehad hebben inderdaad
Daag lieve lady's Jullie hadden gelijk!!! Ik moet me er niets van aantrekken!! En blijf gezellig met jullie kletsen, ik lijk wel gek als ik dat opgeef voor een stel rare kippen!! Hihi.. Maaar, Vriendlief en ik hebben een besluit genomen...... wij stoppen met het proberen zwanger te worden!! Een moeilijk besluit waar we al een tijdje mee rond liepen maar gister hebben we dan toch de knoop doorgehakt en samen gezegd we zetten het hele zwanger worden in de vriezer, en zodra de situatie voor ons geschikt is gaan we ervoor, maar dan ook echt 500%! regelrecht naar het zieken huis!!! Eerst moet alles maar rustig worden hier en dan kijken we verder In die tussen tijd blijf ik hier natuurlijk wel testjes spieken, babybrabbels lezen en alles eromheen Hihihihi!! Ik zei al tegen Wtje dat wil ik voor geen GOUD missen!!! En jullie ook niet meiden! Dikke knuffel voor nu
Hi moppie!! YAAAAAAAAAAAYYYYYYYY wat goed dat je blijft!! you made my day Maar ga je dan ook weer aan de anticonceptie of gewoon wie zien wel waar het schip strand? Denk dat als je tenminste je gedachte er echt van af kan zetten het heel goed voor je is. Even rust in je koppie
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ perry, wat een moeilijk en heftig besluit! Respect, want ik weet niet of ik het gekund had...
We willen naar de Eemhof, Zeewolde, Flevoland. En gaan onszelf eens lekker verwennen met een VIP cottage dus doe maar duur
Angela: lekker meis, geniet er maar van.. Ff lekekr alle rust en ook nog eens als VIP behandelt worden
ahhhh lievies!! Hihi! wat lief van jullie.. Dikke zoen voor jullie!! Echt schatties zijn jullie allemaal. Yots: Nee ga niet aan de pil, mocht het wel zo zijn dan is het goed, maar gaan niet meer klussen op de dagen dat het ''moet'' Ben wel blij dat ik het allemaal even los kan laten. Klinkt gek maar is echt een opluchting voor nu!. Angela: Joehoeeeeeeee wat leuk!!!! Hihihi Is er nog een plekje vrij in 1 van jullie koffertjes? Of misschien wel 3? Kunnen yots, wtje en ik ook gezellig mee hahaha!! TOPPERTJESSSSSSSSSSSSSSSSSS KNUFFEL VOOR JULLIE
Nice Perry! wie weet helpt echt als je je zo erg er van af kan zetten. Klinkt weer als cliche maar toen ik de laatste keer de zoveeeelste vmk had was ik zo boos en zat van alles dat ik alles de boel de boel liet en gewoon deed en niet meer aan zwanger worden wou denken en ik ook niet meer dacht en tada.. maand later zie banner.. Dussss zeg niet dat het zo is helemaaaal neit zelfs maar goed Het lucht inderdaad ontzettend op en gewoon rust geeft het.. mijn sex libido knalde ook ineens weer whahhahaa
Er is nog ruimte We hebben een 4pers cottage, en gaan met z'n 2en, anders konden niet allebei de honden mee Dus wie wil?
Hier ging het ook ongeveer zo. We hadden na de mk afgesproken om het gewoon die maand even zo te laten, en gewoon plezier te maken. Toevallig voelde ik op 2-3 sept m'n ovulatie, en toch even een ovutestje er tegen aan gegooid. En was toevallig ook posi. Maar verder niet echt aan baby maken gedacht, en toen... ja... toen was ik zwanger