Hey kletskoppen Perry, je lichaam neemt je weer eens in de maling stom vrouwenlichaam! Dikke knuff allen (k)
Haha perry ben benieuwd wat voor moois jij doet maken doennn Wtjeee haaj ladyy en haaaj melis en Angela!
angela: Jaa.. ik denk dat ik me maar moet laten ombouwen Haha We wachten het allemaal weer af. Hoe gaat het met jou meis? Knuffel terug voor u Yots: Een hele hoop moois! Wat je normaal betaald voor bijvoorbeeld oorbellen (30,-) doe ik voor heel wat minder, maar toch zijn ze exact hezetzelfde en ga zo maar door of zijn jullie niet zo van de sieraden? Hahaha! Agh als je het bovenste nog allemaal aankan.. ben benieuwd hoe je buikje er over een paar weken uitziet Hallo melis meis, hier goed en met jou?
hey perry hier gaat het wel denk ik net lekker vandaag alles afgeschilderd te hebben haal ik het tape er af trek ik zo verf en al mee van de muur **zucht dus dubbel werk ken ik de muren weer opnieuw verven denk ik eindelijk klaar te zijn,.. dus niet maar ze gaan morgen zo wie zo me vloertje erin leggen want dat moet gewoon echt gebeuren want anders word ik gek dan maar keer zeil er over heen en dan overschilderen is maar een dagje werk,.. mjaaa volgende week gelukkig na de tandarts heb nu pijnstillers gekregen van de huisarts omdat ik best veel pijn heb mjaa gelukkig gaan ze daar volgende week na kijken
Ff ego! Pffff heb het echt ff helemaal gehad We hebben paar weken terug nieuwe auto gekocht omdat de oude elke keer pech had. En toen hebben we de allerlaatste spaarcenten opgemaakt aan centerparcs. Nu wil deze auto ook in 1x niet meer starten heb dus cp geannuleerd, omdat we nu alweer kosten moeten maken aan deze auto
Hey meiden.. ff ego berichtje.. Gister bloedlaten prikken in ziekehuis, medicatie slaat nog niet goed aan (duhh zou wel eens mee zitten), nu hogere dosis aan het spuiten en maandag wer bloedprikken.. Dus nu weer wachten.. Beetje shit dagje nu maja komt wel goed Dikke knuffies!
Hi ladies!! Zeg dat hadden we niet afgesproken he? al die ellende dat willen we niet! Het was tijd voor positieve ei of zw. testjes en niet kapotte auto's verfkluspech, en medicatie wat niet meewerkt ! Heel veel knuffels voor jullie moppies wat onwijs kut allemaal zeg Hier wel goed, af en toe pijnsteken waardoor ik me soms zorgen maak maar hoort er vast allemaal bij, hoop ik Verder vandaag naar de etam outlet geweest, ze hadden helaas niet zo veel wel een leuke spijker(positie)rok gekocht voor 17,95 mn mannetje helemaal blij voor me en iedereen blij dat ik eindelijk weer eens een rok aandurf. Gister naar Tron Legacy geweest, was errug gaaf vond ik.. maargoed er waren ook mensen die er kritisch naar keken. Ik vond hm echt super leuk! Net heerlijk uit eten geweest met mn ouders, broer, schoonzus en Anton en nu uitbuiken op de bank Morgen eerst de bossen in als het niet te hard waait nog, en daarna lunchen en dan op naar Utrecht babyshopping/rondkijken bij oa. Gardo
Yots meis, die pijnsteken zullen er bijhoren en als je het niet vertrouwd.. bellen. Hmm balen dat ze niet veel meer hadden De film is een aanrader? Ik probeer hubby zover te krijgen dat de tron games koopt voor xbox360 maar dan moet ik nog effe doorzeuren haha! Ziet er zo mooi gemaakt uit.. Me wants. Wtje: KNUFFEL LIEVERD!!!!!!!!! Ohhh angela schattie! dat zit weer lekker mee dus Het is jullie niet echt gegund pfff Auto's je moet ervan houden anders kun je beter kippen houden!! En nu dan? gaan jullie helemaal niet meer? Melis: Jullie huisje wordt prachtig!!!! Hoe gaat het deze dag met jou?? nog pijn? Sporry als ik iets vergeet,!!!!! Edit: Als ik ''iets'' vergeet? Whahaha ja jullie zijn vanaf nu dingen! Haha! Nee geintje ik bedoel natuurlijk als ik iemand vergeet
Haha I see Kun je niet slapen meis? Nee hoor, ik zit nog effies te surfen her en der weer laatste dagje dat we laat naar bedje kunnne Hihi
haha Over CP. We weten het niet. Moeten we ff kijken. Eerst zorgen dat die rot auto weer werkt.... Collega van Arjan die is uit elkaar gegaan met zijn vriendin, en die wil niet alleen zitten. Nu belde die om 23.50 op, of arjan mee ging stappen. Nou ik vind het prima, maar we kunnen nu geen euro missen. Heeft die collega aangeboden om te betalen. Dus zit alleen, en ik kan echt niet in slaap komen als arjan weg is