Oeeeeee ff geeft me ei aan op dag 15 zal het zo zijn :d twijfel wel een beetje want hij gaat niet super omhoog
Och schattie toch :x Snap er nix van! Klotezooi!!!! Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.. Nog steeds geen behoefte aan ziekenhuis? Kissie agian for my sissie!
He meis.. Mijn nichtje had dat ook, die wist bijna zeker dat het een meid werd en dat was het dus niet.. Eerst vond ze hetmoeilijk om over te schakelen naar jongen maar ging toch vrij makkelijk.. Jongens kan je heel stoer maken, leuke kleding, kapseltje, coole sport.. Weet niet precies hoe je makkelijk kan overschakelen.. Komt wel goed! Kussss
Meiden, heb niet echt terug gelezen, want zit op de camping met verrot internet wat er elke keer uitvliegt, dus ff gauw een berichtje Zina, heb zo 1, 2, 3 geen antwoord, wil alleen sterkte zeggen. Begrijp dat het heel vervelend moet zijn! Knuff! Perry, wat balen meiss!! Wat klinge ook al vroeg, nog niet richting zh gaan denken? Flower, joepie, een ei Super meis! Klinge, meis hoe is het met jou?? En visje en Jaira??? Hier gaat het goed! Langs vk geweest voor de intake, was vooral veel info krijgen en geven. Lief knuffeltje gekregen. 10 september 1e echo. Ben nog wel erg onzeker, omdat ik regelmatig wat bruinverlies heb, Vk vertelde dat dat normaal is, kan van de innesteling af komen, of door harde ontlasting, sex etc. Dus ben wel gerustgesteld nu. Het is echt KUT weer hier!! Gister super weer, vanochtend ging ook nog wel, maar sinds uurtje of 3 is het al aan het regenen, gaat denk ik ook niet meer ophouden Dikke knuff allemaal vanaf de camping!
Hoi meiden, Rustiger dan ooit hier Ff up date.. Heb eindelijk een ei gehad, weet niet prcies wanneer heb paar dagen niet getempt maar vandaag hoge temp dus eindelijk! zit alwere op dag 41 Maandag naar de gyno... Ben benieuwd! Kus
Bedankt meiden! Ik vind het best wel eng. Heb wel even met de echoscopiste hierover gesproken. Ze zei dat ze dit wel vaker mee maakt, maar dat het toch minder hard aankomt omdat je wel je kindje tegelijk ziet. Het is niet dat iemand je opbeld en zegt van he, het is iets anders als dat je dacht. En een vriendin van me zei dat ik gewoon op me gevoel moest vertrouwen. Mocht dat niet goed zijn, neemt het wel een hoop stress eerst weg voor de aankomende 3 weken. Pfff... This wel stil hier zeg!
Ik had vandaag de mooiste ervaring uit mijn zwangerschap tot nu toe! Ik lag op bed zonder dekens op mijn rechterzei. De beeb schoof dus (zoals nu duidelijk voelbaar) naar die kant. Ik dacht zelfs wat te zien Dus ik ging weer voorzichtig op mijn rug liggen, en ja hoor! De beeb zat zo hoog en strak tegen me aan dat ik duidelijk het verschil kon zien! Vanaf mijn bovenkant gezien stond mijn buik zelfs helemaal scheef. Dus ik mijn vriend gebeld, die kwam en heeft het ook gezien! Zo leuk! Je zag haar of hem helemaal zitten! Zo schattig!!! Ben helemaal in me nopjes! Hij heeft een foto gemaakt, helaas kan je het daarop niet supergoed zien. Maar ik zal hem even oploaden straks. Echt zo cool!
Haai meiden Wat leuk zina mooi hè wacht maar als hij of zij. Groter is dan ze je het nog beter hihi Geniet ervan mop.. Klingel eindelijk een ei jee balen dat je al op dag 41 zit pff Hier ei gehad op dag 16 en me temp ging maar niet omhoog maar vanmorgen. Eindelijk wel hihi heb een rare temp vind ik deze maand.. Wat is het rustig hier hè Pff waar is iedereen
Ik denk ook wel dat het anders is als je de kleine op een echo ziet en dan hoort wat het is.. zal wel goed komen dnke ik ooooh wat leuk dat je het gezien heb!! Ben zo jaloers Geniet er maar lekekr van!!!! Kus
Hihi Ik heb nog even een foto van mij blote buik gemaakt Wat een verschil! Ben wel zo wit als een melkfles
Hihi kling, krijg jij straks ook hoor! Heb wel nu al last van strepen op mijn zei, dat vind ik weer wat minder Maar ja, me uiterlijk doet me niet zo heel veel, dus daar valt overheen te komen
Ja prcies, je weet waarvoor je dat krijgt, iets heeeeel moois Wees maar al trots op je buikje, is erg mooi!