Alles goed hier... Even ego berichtje.... Nadat m'n mannetje geboren was kwam vrijvlot de nageboorte. Hier zijn ook foto's van gemaakt...deze was ik vandaag even aan het zien. Toen schoot me weer te binnen dat ik aan m'n placenta een bijplacenta had. Vrij groot maar niet zo groot als de placenta zelf. De vk had gezegt dat dit vrij zeldzaam was en dat ze hier de oorzaak niet van konden achterhalen. Nu zat ik even te Googleen en lees veel verhalen over een tweeling. Ik zal bij de nacontrole nog even vragen of dit zo kan zijn. Ik heb namelijk tot 12 weken bloedverlies gehad (niet veel en ook oud bloed). Hierdoor ook eerder een echo gehad. Naja beetje vaag dus....
Goeiedag allemaal! Ja het gaat Keulen worden, Parijs lijkt me ook leuk maar Anton heeft een hekel aan Parijs (dont ask me why) Zo rond mn verjaardag Wtje, Floweerrrrr gezellie dat jullie er weer zijn! @flower, donderdag 3 maart hebben we de echo kijk er echt enorm naar uit! @Wtje, wat hebbie allemaal gedaan dan kippie?! nog meer eitjes gelegd? Ik ben je hanger nog niet vergeten hoor maar kom er simpelweg gewoon niet aan toe :S... ik kan er natuurlijk ook een kippetje opnaaien.. das toepasselijker als een vlinder LOL @Appie hmm das apart zeg misschien is het inderdaad wel van een tweeling geweest. Wist je dat echt 1 op de 3 zwangerschappen oorspronkelijke tweeling was? maar vaak wordt de ene dan al voor de 12 weken weer afgebroken. Maar wil je het echt weten? Knuffies!
Appie: dat is inderdaad apart.. geen idee of dit altijd een 2ling mkoet zijn.. als je het zou willen weten zou je eens kunnen vvragen.. Yots: Aaah lekker ff eruit!! En ook leuk zo rond je Bday! Hier: heel raar maar waar, ongi geworden !! Sinds vanmorgen ineens bruin en erna bloedverlies, niet veel nog maar goed.. ziekenhuis gebeld om te vragen of dat al kon.. en hun zeiden dat het inderdaad mijn ongi kon zijn omdat mijn lichaam van slag is door me vele eitjes haha, dus vrijdag echo om te kijken hoe en wat.. Nieuwe ronde nu al in! wie weet toch echt leuk verjaardags kado
owwww spannend Kippie!!!! en nu niet zoveel eitjes meer leggen he Ik hoop echt dat dat een fantastisch verjaardagcadeau gaat worden ik ga duimen draaien hier! Ja zeker lekker, we gaan zo ff boeken want Anton heeft vrij gekregen Wou alleen dat ik Angela en Arjen ook even op magische wijze een weekendje weg kon sturen Beetje rot dat ik er nu enthousiast over ben terwijl hun niet konden door die rottige auto
Jaaa dat is waar.. maar angela krijg gewoon heel veel geluk en wint de loterij en kan dubbel op vakans Jaa kippetje gaat er weer voor, alleen met iets minder eitjes hopelijk hahaha..
spannend yots 3 maart is al bijna wtje spannend ik duim voor je mop..!!! perrry hoest met je meid..??? hier zo om 20:30 een 4D echo als jullie het leuk vinden wil ik wel wat foto's showen hoor ... Knuffieeeees
Hallo Iedereen, Vanmiddag een heel verhaal getypt, alles weg :x Drukte op een verkeerd knopje! Pfff had even geen moed om de laptop te pakken en weer te typen. Bovendien ging de sirene hier toen ook weer aan (zoonlief begon te huilen ). @ Wtje; Wat fijn dat je nu al zo snel de nieuwe ronde in kan. Volgende week echo dan denk ik? En dan weer spuiten? of nu niet? Sowieso minder toch?? En ja ik zou wel graag willen weten of het 1 van een 2ling was. Maargoed daar komen we toch nooit achter helaas. Ik zal de vk nog vragen bij de nacontrole volgendeweek. @ Yotshuba, heerlijk naar keulen! Jammer dat je liefje Parijs niet leuk vind. Ik ben er 1x met mn ouders geweest. Heel romantisch stadje hoor! Wat leuk dat je volgende week al voor de 20 weken echo kan! Super dat het al zo snel gaat bij jullie, ook bij Angela. Ik kan niet wachten totdat jullie wondertjes ter wereld zijn @ Hier, alles gaat redelijk. Poeperij van Dhr is nog niet lekker. Op advies van Consultatiebureau ben ik rooibosthee gaan gebruiken 2 weken terug. Maar het ging de laatste paar keer (hij poept om de dag) weer niet vanzelf. En het zat hem heel erg dwars. Helaas. Nu maar gestopt met die troep en maar weer extra water (10cc) bij de fles. Sinds gister, en vandaag (vanavond) nog wel met de thermometer maar niet erin maar om de anus en het was lang niet meer zo hard. Gister het consultatiebureau gebeld, maar die wist het anders ook niet meer. Andere voeding (ja daag het ligt niet aan de voeding). Zijn poep is heel hard en dan een spuitluier, naja vandaag dus niet. Dus hopen dat het nu beter wordt! Volgendeweek voor het eerst naar het consultatiebureau en nog naar de vk toe voor nacontrole. En verder visite visite wat zullen we genieten! Iedereen die hem wil vasthouden. Blegh dat doen we ook niet bij iedereen, daar was ik wel achter toen hier van de week een buurvrouw kwam. Die stopte ipv de speen zijn vinger/duim in z'n mond. Nou fijn hoor. Hij kokhalste erover en spuugde alles uit.. dus dat doen we niet weer. We gaan nu alleen op de arm als ik wakker ben en niet bij diegene die mama niet mag Nou meiden, sorry dat ik hier zo weinig ben, druk met alle visite en probeer enigsinds nog wat tijd voor mezelf te hebben, wat amper wat is. Dikke kus van mij voor jullie allemaal! Perry visje en meliss where are you?? Dikke kus Enneh....hoe was de echo fower? Nou hoooooooooooooi!!!
goedemorgen ladies heb niet alles bij gelezen maar even een korte update mijn nicht kan ieder moment bevallen..... we komen net van het ziekenhuis af,..maar ze is naar huis gestuurd maar heeft wel ontsluiting...en de weeen blijven aan...dus wij denken dat ons mooie meisje dit weekend er zeker wel zal zijn..... ben best blij want ik mag bij de bevalling aanwezig zijn en daar ben ik echt blij en trots op/om ik kan dus eigelijk ieder moment telefoon krijgen dat ze me op komen halen ladies ben er weer vandoor probeer toch wat te slapen want heb nog steeds niet geslapen welterusten ladies xxxxxx
Morning!! Flower! jaaaaa echoooo!!! Appie! Niet jezelf verontschuldigen jij Hopen dat de poeperij van je ventje snel beter wordt omg, die buurvrouw je stopt toch niet zomaar je vinger in het mondje van een buurkindje?! what the hell ik zou echt pissig worden whahaha Angela! Where arte thou?! Wtje! hoe is t ? Hier goed niets te mopperen of te vertellen misschien dat ik vandaag weer een buikfoto ga maken, not sure.. En ja Keulen, ben heel benieuwd maar als mn mannie het leuk vind zal t wel goed zijn omdat we meestal wel eens zijn over mooie plekjes op de wereld Hopelijk kunnen we volgend jaar of het jaar erop met mn ouders op vakantie naar Griekenland, daar kijk ik nog meer naar uit hihi Zou eigenlijk dit jaar gebeuren maarja, mission impossible met verhuizen en de beeb haha
haai meiden helaas de echo is niet gelukt me placenta ligt aan de voorkant en die is vrij groot en meneer lag met zijn neus erin heb 2 foto's hoefde niet te betalen en met 34 weken proberen we het nog eens ..!! meneer weegt al 1635 gram hihi en heeft lange benen zei ze..!!!
Ik is hier Appie, balen dat het met de poeperij nog niet goed gaat. Wordt je (lijkt mij) ook wel beetje moedeloos van. Flower, wat jammer dat de echo niet gelukt is! Toch nog 2 mooie foto's! Yots, zoals ik op hyves al zei: onze tijd komt nog wel, je moet je niet schuldig voelen! Heb vanacht plasje van Balou buiten gedropt. Hij deed er helaas niks mee. Vanacht heb ik 2 poepjes, en opnieuw plasje om te droppen, hopelijk doet ie dan wel wat. Hier: net tas van MvM binnen gekregen. Was echt super lekkere bezorger, sta ik daar in mijn slaapkloffie echt te erg hij vroeg nog; ik neem aan dat je zwanger bent?! Ik maar denken: zie je dat niet dan? (Best compliment )
Aaaah Flower wat een moppieeee jammer dat ze geen betere foto's/filmpje konden maken maar ach kan je straks nog eens genieten Angela, Ja dat is zo meid Ahww jammer dat het nog niet werkt, ik weet ook niet of t een goed werkende methode is hoor? maarja wie niet waagt wie niet wint Whahaha zit je lekker te kwijlen over de bezorgen van MvM? Hier even een echootje, foto van vandaag;
Dames hier ff kleine up date, reageer morgen op iedereen.. Echo gehad, en raad eens, nog steeds 5 eitjes, waarschijnlijk is er 1 eitje gesprongen waar ik nu ongi door ben en 1 nieuwe bij, die was ook vrij klein vergeleken met de rest, die andere 4 kunnen deze week springen.. dus wachten tot ik weer ongi word hierna en dan opnieuw echo.. Ventje meteen, he als je niet meer ongi bent gaan we weer oefenen he, als ze toch niet allemaal tegelijk springen kunnen we het erop wagen hahaha.. Hij heeft er zin in Meiden ben weer weg, dalijk verjaardag! kussies
Idd ook nooit geweten.. En nu volgende week echo? En dan? Sorry miss ben ik heel blond hoor... Weltrusten
Ik wist t wel, maar wist niet dat het ook zo extreem kon Je kan namelijk ook een tweeling krijgen met 2 verschillende leeftijden, en als je dus meerdere partners zou hebben of vreemd zou gaan zou je dus zelfs een negroide kindje kunnen krijgen en een blank kindje tegelijkertijd Maar spannende tijden babe lekker seksssuhhhh of mag dat niet van de gyn?