In afwachting van een duidelijk streepje - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kwebbeltje, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee geen echo meer, eerst wachten tot ik weer ongi word (na deze dan want ben het nu nog steeds)

Jaa wist inderdaad ook dat het kon maar ook niet zo heftig, maja ik ben een geval apart:p

De gyno heeft nix gezegd of we mogen sexe maar ik had een invalster.. maja wij sexe gewoon als we zin hebben en zien het wel.. en als het nix mag zijn dan wil ik snel weer ongi worden!

2. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    wauwie.. word steeds stiller hier :eek:

3. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ach kan geen kwaad toch seksen? Als jullie er beide maar zin in hebben want seks om het moeten lijkt me zwaar en frustrerend...

Dikke kus

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Nee idd je moet er nog wel een beetje van kunnen genieten! :)

5. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wtje, dan hoop ik voor je dat deze ongi snel over mag zijn, en je het snel weer wordt!

Hoe gaat het met iedereen?

Hier: heb steeds meer last van m'n bekken. Echt balen! Gisteravond en nacht echt flink veel pijn gehad. Kon het iets drukken met paracetemol, gelukkig.
    Buikje groeit nu zo hard, dat ik bijna nx meer pas. Morgen moet ik dus echt even de stad in om wat spul te kopen.
    Babykamer begint nu wat meer te lijken. Deur en raamwerk moet geverfd worden, plafond moet nog geverfd worden, de verwarming moet gemaakt worden, rolgordijntje kopen en erin gooien. Dan moet de commode nog afgewerkt worden (arjan heeft hem zelf gemaakt). Als ik het zo lees, dan moet er nog best veel gedaan worden ;) hebben gelukkig nog even de tijd :)

6. Appie1988

#2646 Appie1988, 28 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2011
    Hallo Iedereen,

Ik kom de boel hier even wat opleuken en vrolijken... tis hier zo stil de laatste tijd.

YouTube - Best of Joling & Gordon over de vloer (seizoen 2)

Ik moet altijd zelf erg lachen om dit filmpje vooral het laatste stukje vanaf 8minuut 44 sec.

@ angela mooi dat de babykamer opschiet! En gauw kleertjes kopen voor je mooie belly! Je kunt anders ook via wehkamp etc bestellen he? Of H&M site.

Dikke kus

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    @ appie, ik weet het, maar nu met me buikkie wil ik het toch eerst even passen.
    Zag in het kruidvat krantje weer babyspulletjes staan. Daar ook maar even naar kijken. Appie, heb jij de kruidvat newborn luiers geprobeerd? Ze staan nu ook in het krantje, en misschien dat ik ze koop.

8. Appie1988

soory ik typ even met 1 hand, elia ligt op schoot met pink in mond. kan even geen hoofdletters typen haha.
    over kleding, dat is ook zo...anders moet je het weer terug sturen.....:)stomme ik haha
    over kruitvat luiers ik zag ze staan in het krantje;
    ik gebruik niks anders als kruitvat newborn luiers, dit omdat er een actie was dat je deze pampertjes gratis kan proberen, moest je eem bon uitprinten en kreeg je een pak gratis....ik had in totaal denk ik 20 pakken haha, iedereen was zo lief om een pak op te halen of uit een andere stad (daar de kruitvat). super pampers ik gebruik ze nu al een maand, een maand gratis pampers:$ (in het begin verschoon je voor elke voeding dus 6-8 keer) en nu doe ik het ook nog voor elke voeding dus 5 keer per dag heb nog 4 pakken staan daarna wordt het kopen haha:D helaas :)

Ik bedoel dan de echte newborn tot 5 kilo ofzo. Ze rekken heel erg mee hoor, Elia was ook vrij stevig vanaf de geboorte al (3930 geboorte gewicht) en pastte ze ook, tis maar net waar ze het 'vet' hebben zitten. Elia niet op de heupen/billen.

Enneh z'n slaapzakje is ook echt een aanrader hoor en een wikkel doek. Alleen heb ik 2 wikkeldoeken van bambino en 1 van de hema. Die van de hema is veel fijner want die van bambino is alleen fleecestof en houdt heel klote vast. Die van de hema kun je als het fris is lekker omslaan en dan gewoon nog voeden en boertjes mee doen....die van bambino niet.

Als we dan toch bezig zijn met tips geven :p een stuk of 16 hydrofiele luiers zijn echt een aanrader. Elke dag een schone om het matrasje (bij het hoofd en bij billen)....1 om het dekentje aan de binnenkant. = elke dag 3 schone doeken. En soms spugen ze ook wat dus dan weer gauw verschonen. Met douchen/badderen/wassen zijn die dingen super handig, maakt veel beter schoon als handdoeken. Stuk of 5 washandjes (hydroviele) is genoeg. Stuk of 15 spuugdoekjes (anders doe je een witte was omdat die doekjes op zijn = onzin).
    Koop een paar setjes maatje 50 en verder een paar 56. Zonde als ze maar even passen....tuurlijk wel super leuk al die kleertjes (tip; marktplaats heb ik veel kleertjes van lief! weg en van feetje, Z8, Mc Gregor en Dirkje zijn echt leuke merk kleertjes en spotgoedkoop).
    Pyama is de grootste onzin voor baby's (ze kunnen net zo goed in kleding slapen en dan de volgende dag een nieuw setje aan)....maar ooh zo schattig :p evenals schoentjes!

Minimonkey draagzak is ook super!

Nou ik hou op te moederen etc, jullie moeten zelf maar ondervinden voordat ik weer z'n bemoeienal wordt met mn goedbedoelde adviezen waar ik zelf ook altijd een schijthekel aan heb ;)

Doeiiiiiiiiii :D

9. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Meis, ik ben alleen maar blij met dit soort adviezen! Je bevestigd hiermee nl mijn gedachten. Dus ben er erg blij mee! Mijn zus heeft in het begin ook alleen maar KV newborn gebruikt, die was daar ook fan van. Die zit nu op de AH eigen merk luiers (kindje is ook al anderhalf).
    Over wikkeldoek van kv: dat is inderdaad fleece, en voor mijn gevoel is dat te warm voor in de zomer. Ik koop er 1 van katoen. De Minimonkey heb ik al van mijn zus gekregen :D

Over kleertjes: ik koop ook niet zo heel veel meer bij. Denk dat ik hier voorlopig wel even genoeg aan heb. Daarnaast kan ik een heleboel van mijn zus overnemen, dus dat is ook helemaal supeR!!

10. Appie1988

Hsha lieve reactie van je!

Fleescekleed is idd veel te warm voor in de zomer. Die vande Hema is katoen binnen fleece buiten. Zitten ook gaten in voor in de maxi cosie. Super handig. Vervoer ik elia ook in nu.

Lekker dat je zoveel van je zus kan gebruiken! Super handig!

Tummytub vond ik eerst maar onzin. We hadden een badje. Maar elia vond dit niet echt lekker. Toen een emmertje geprobeerd. Dit vond die zo fijn. Dus maar een tummytub aangeschaft. Een doorzichtige is leuk zie je helemaal de bewegingen! Ik heb zelf een matte, zie je het alsnog niet goed...

Tja wat is nog meer een aanrader, oja ik heb een wip/schommelstoel die gaat op baterijen met muziek erbij. Hoef je zelf niks te doen...ideaal.

Mobiel in de box.

Elia slaapt in de wandelwagenbak deze staat in de overdag in de box en in de avond zetten we hem op het onderstel. Staat naast ons bed. Als er wat is ben je er zo. Geen wiegje oid aangeschaft. En ledikant is toch nog veel te groot. Hij zoekt nog begrenzing.

NOu meiden als er nog vragen zijn haha!

Enja wat de een onhandig vind kan ik wel weer handig vinden.

11. Appie1988

Where the f*ck is iedereen??

Home alone hiero :(

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Haha :D ik ben er nu weer :D

Maar zoals jij het doet, gaan wij het ook doen, haha:D

13. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Morning ladies!!!

Aaah Appie :D handig die tips :D
    Ik wil ook voor de kruidvat luiertjes gaan :) hoor er veel goeie verhalen over.
    Ik ga overigens niet de minimonkey maar de tricotslen van babylonia aanschaffen :) weet alleen nog niet zo goed welke kleur ik wil haha
    En eindelijk eens iemand die omschrijft waarvoor je die hydrofiel luiers nog meer gebruikt :D

Hier gaattie wel goed, Anton denkt dat die de baby heeft voelen schoppen gister :D
    Ik denk dat ie dat inderdaad voelde maar weet t niet zeker haha
    En verder ben ik schijt en schijt zenuwachtig voor morgen!

14. Appie1988

Leuk leuk leuk 20 weken echo!!!

Geniet meid!

Als jullie nog meer vragen hebben stel ze maar hoor! Dikke kus

15. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heeee wat super :D Is hij ook zo ongeduldig als hij de baby niet direct voelt? En anders komt dat misschien nog ;)
    Zoals ik op hyves al zei, komt wel goed, schatje (K)

16. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    haha nee valt mee :) althans hij laat t niet blijken ;) al wassie gister wel helemaal blij ;)
    thx mop! en jij ook appie :)

17. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    HALLOOOO lieve schatten!!!!

Yots: veeel succes vandaag!!! Spanning spanning!

Appie: thnxx voor de tips, weet ik dat Alvast whahahahaha.
    Maar is wel handig om dit soort dingen al te weten :p

Angela: Met je bolle buik :p

18. Appie1988

Hee lekkere schatjes van me!

Vanmorgen met Elia bij cb geweest. 1e x daarheen algeheel onderzoek van een arts en meten en wegen.
    Alles oke. Elia slaapt al door dat was mooi vroeg zei de arts. Hij woog 2 weken terug 4350 en nu 4680. Erg goed gegroeid dus. Elia z'n fontanellen waren al bijna dicht. Dit is wat te vroeg dus even in de gaten houden. En hij moet over een maand op echo omdat ik een spreidbroekje had.
    Over 3weken terug voor de 1e x prikken.

Vanmiddag nog nacontrole bij de vk.

Xx

19. Appie1988

Oja het leukste vergeet ik: gisteren eerste lachje gehad!! :d zoo schattig!

Deel Deze Pagina